;
coinex

قابلیت جدید کروم ؛ افکار خود را به Help me write بسپارید تا آنها را به متن تبدیل کند!

با قابلیت جدید کروم دیگر نیازی نیست که هنگام نوشتن وقت زیادی را صرف تفکر یا تامل کنید. قابلیت Help me write کروم به شما کمک می‌کند که افکار خود را در قالب کلمات به بهترین نحو بگنجانید.

در جدیدترین به‌روزرسانی مرورگر کروم گوگل یک ویژگی جالب اضافه شده که هدف آن آسان‌تر کردن نگارش و نوشتن برای کاربران است. این ابزار که به هوش مصنوعی مجهز شده، «به من کمک کن بنویسم» نام دارد، و چیزی بیشتر از یک افزونه ساده است.

در واقع این ابزار نگاهی به آینده است و به ما نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند وظایف روزانه انسان‌ها، به ویژه نوشتن را با درک نیازها و ارائه پیشنهادات سفارشی راحت‌تر کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید کروم

حتما برای شما هم زمان‌هایی وجود داشته که در گنجاندن منظور خود در قالب کلمات مشکل داشته‌اید. مواقعی وجود دارد که هنگام نگارش ایمیل نمی‌توانیم افکار خود را به درستی بیان کنیم و یا هنگام فروش یک محصول و کالا به صورت آنلاین نمیت‌وانیم ماهیت آن را آن طور که باید در ظرف کلمات برای خریداران توصیف کنیم.

هدف از ویژگی جدید گوگل کمک به کاربران در چنین مواقعی است. برای مثال، اگر قصد داشته باشید گجتی که به ندرت استفاده شده را به فروش برسانید، قابلیت Help me write به شما کمک می‌کند که متن مناسبی را از ویژگی‌ها و شرایط آن با قیمت پیشنهادی متناسب تهیه کنید.

قابلیت جدید کروم
Help me write feature

یا سناریویی را در نظر بگیرید که محصول دریافتی مطابق با انتظارات شما نبوده است. در چنین مواقعی، برقراری ارتباط با فروشنده و درخواست بازپرداخت یا تعویض، ممکن است چندان آسان نباشد. اینجا است که این ابزار جدید گوگل وارد عمل می‌شود و به شما کمک می‌کند که پیامی مودبانه و در عین حال قاطعانه را ارسال کرده و از بازگشت وجه پرداختی خود اطمینان حاصل کنید.

برای دسترسی به این قابلیت تنها کافی است که از قسمت تنظیمات Chrome به بخش آزمایشی هوش مصنوعی بروید. در حال حاضر این ویژگی فقط در ایالات متحده و در انحصار کاربران رایانه‌های شخصی مک و ویندوز است.

این ویژگی فعلا فقط با زبان انگلیسی کار می‌کند اما انتظار می‌رود که به زودی ارتقا یافته و هم زبان‌های بیشتر و هم کاربران دستگاه‌های دیگر را پشتیبانی کند. فراتر از استفاده شخصی، این ویژگی می‌تواند تأثیر بسزایی بر کسب و کارهای کوچک، ساده‌سازی ارتباط با مشتری یا تدوین توضیحات محصول بدون نیاز به یک کپی‌رایتر حرفه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت جدید کروم گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر