coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A35 در دیتابیس رگولاتوری مالزی دیده شد

با توجه به اینکه سری گلکسی اس 24 مدتی است عرضه شده، زمان آن فرا رسیده است تا سامسونگ چندین گوشی هوشمند از سری گلکسی A خود از جمله گلکسی A35 را عرضه کند.

سامسونگ پس از معرفی پرچمداران جدید خود، قرار است از دو مدل گوشی میان‌رده رونمایی کند که مورد انتظارترین گوشی‌های در حال حاضر در بازار هستند. یکی از این دستگاه‌ها گلکسی A35 5G است که در کشورهای مختلف مراحل صدور گواهینامه را پشت سر گذاشته است و به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می‌کند. علاوه بر این، این گوشی هوشمند اخیراً گواهینامه SIRIM مالزی را دریافت کرده است و راه را برای عرضه آن در مالزی هموار می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی A35 در دیتابیس رگولاتوری مالزی رویت شد

فهرست SIRIM شماره مدل تلفن هوشمند شماره مدل SM-A356E و تاریخ تأیید 23 فوریه 2024 را نشان می‌دهد. در حالی که خود فهرست مشخصات را فاش نمی‌کند، ظاهر آن پس از سایر گواهینامه‌ها به شدت به انتشار آینده اشاره می‌کند.

در مورد مشخصات گلکسی A35، انتظار می‌رود همانطور که لیست کنسول Google Play به تراشه Exynos 1380 مجهز شود. این رابط کاربری سفارشی One UI 6.0 سامسونگ بر اساس آخرین سیستم عامل اندروید 14 اجرا خواهد شد.

از نظر نمایشگر، شایعات به صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن FHD+ اشاره می‌کنند که نرخ تازه سازی 120 هرتز را برای تصاویری روان تر ارائه می‌دهد.

Samsung Galaxy A35 5G Malaysia SIRIM certification.

این گوشی هوشمند ممکن است در سه گزینه رنگی عرضه شود – آبی یخی، یاسی و آبی سرمه ای که مطابق با اولویت‌های کاربران مختلف است.

در مورد دوربین‌ها، انتظار می‌رود که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، همراه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی را در خود جای دهد.

علاوه بر این، شایعه شده است که دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است، همانطور که در لیست FCC نشان داده شده است.

با صدور گواهینامه‌های دستگاه برای عرضه در تمام بازارهای اصلی، می‌توانیم به زودی منتظر عرضه جهانی گلکسی A35 باشیم. ما شما را در جریان هر گونه به روز رسانی بیشتر در مورد Samsung Galaxy A35 5G با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی A35 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر