;
coinex

ساعت پخش سریال سرقت پول از شبکه تماشا در نوروز 1403 [+ ساعت پخش تکرار]

مجموعه اسپانیایی Money Hiest به کارگردانی الکس پینا از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال سرقت پول با ما همراه شوید.

خانه کاغذی (La casa de papel‎) که در آمریکا با عنوان سرقت پول (Money Heist) شناخته می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی اسپانیایی در ژانر درام جنایی اکشن سرقت است که دو سرقت گروهی با برنامه‌ریزی دقیق و طولانی مدت را به رهبری پروفسور (آلوارو مورته)، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا برای سرقت پول و دیگری در بانک اسپانیا برای سرقت طلا را به تصویر می‌کشد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خارجی مهیج هستید، می‌توانید سریال سرقت پول را از سه‌شنبه 29 اسفند ماه سال 1402، از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال سرقت پول ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال سرقت پول از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال سرقت پول هر شب ساعت  ۱۹ به صورت دو قسمت و تا ساعت ۲۱ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 07:00 و 13:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال سرقت پول از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

 داستان سریال سرقت پول
زمان پخش تکرار سریال سرقت پول از شبکه تماشا

داستان این سریال به‌گونه‌ای است که در تمامی مدتی که مشغول تماشای آن هستید، هیجان‌زده خواهید ماند و منتظر اتفاقی تازه. روایت داستان که پیش می‌رود، قصه لایه‌های روان‌شناختی پیدا می‌کند و وفاداری اعضای گروه سرقت در بوته آزمایش قرار می‌گیرد.

تمام قصه سریال سرقت پول هیجان و معما نیست و ماجراهای عاشقانه و داستان‌های عاطفی هم در این مجموعه روایت می‌شود. اما بسیاری از منتقدان خانه کاغذی را یکی از بهترین سریال‌های اسپانیایی درام‌، جنایی سال‌های اخیر می‌دانند. جالب است بدانید تقریبا تمامی سکانس‌های سریال در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا فیلم‌برداری شده‌اند.

بازیگران سریال سرقت پول

 زمان پخش تکرار سریال سرقت پول از شبکه تماشا

  • Úrsula Corberó در نقش Silene Oliveira (توکیو): یک دزد فراری تبدیل شده که توسط پروفسور شناسایی می شود.
  • آلوارو مورته در نقش سرجیو مارکینا (پروفسور)
  • Itziar Ituño در نقش Raquel Murillo (لیسبون): بازرس پلیس ملی که مسئولیت پرونده را بر عهده دارد
  • پدرو آلونسو در نقش آندرس د فونولوسا (برلین): یک دزد جواهرات بیمار لاعلاج و برادر دوم و بزرگتر پروفسور
  • پاکو توس در نقش آگوستین راموس (مسکو) (قسمت های 1-2؛ قسمت های برجسته 3-5)
  • آلبا فلورس در نقش آگاتا جیمنز (نایروبی): متخصص در جعل و جعل، مسئول چاپ پول و نظارت بر ذوب طلا
  • میگل هران در نقش آنیبال کورتس (ریو)
  • Jaime Lorente در نقش ریکاردو / دانیل راموس [b] (دنور)
  • استر آسبو در نقش مونیکا گستامبید (استکهلم)
  • انریکه آرس در نقش آرتورو رومان
  • ماریا پدرازا در نقش آلیسون پارکر
  • دارکو پریچ در نقش میرکو دراگیچ
  • کیتی مانور در نقش ماریوی فوئنتس

خلاصه داستان سریال سرقت پول

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال سرقت پول از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه جنایی، اکشن، مهیج می‌رویم که درباره مردی مرموز به‌نام «پروفسور» است که می‌خواهد بزرگ‌ترین سرقت تاریخ را انجام دهد و نقشه‌ای خاص برای برآورده‌کردن این هدف در سر دارد.

 داستان سریال سرقت پول

قصه سریال به جایی می‌رسد که گروهی آنارشیست با ماسک‌های سالوادور دالی به صورت، مردمی را به گروگان می‌گیرند، با این هدف که با سوءاستفاده از پلیس، خواسته‌هایشان را برآورده کنند. به‌مرور، پای گذشتۀ اعضای گروه به میان می‌آید.

در خلاصه داستان سریال سرقت پول آمده است: «در شهر مادرید، مردی مرموز به نام پروفسور گروهی هشت نفره را استخدام می‌کند که نام شهرها را به عنوان نام مستعار خود انتخاب می‌کنند تا نقشه بلندپروازانه‌ای را انجام دهند که شامل ورود به ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و فرار با 984 میلیون یورو است. پس از گروگان گرفتن 67 نفر در داخل ضرابخانه، تیم قصد دارد به مدت 11 روز در داخل ضرابخانه بماند تا پول را چاپ کند و با نیروهای پلیس نخبه برخورد کند. در وقایع پس از سرقت اولیه، اعضای گروه مجبور می‌شوند از مخفیگاه خارج شوند و برای دزدی دوم آماده می‌شوند، با تعدادی از اعضای دیگر، این بار قصد دارند با طلا از بانک اسپانیا فرار کنند، زیرا دوباره با گروگان‌ها و نیروهای پلیس برخورد می‌کنند.»

جایزه ها و افتخارات سریال سرقت پول یا خانه کاغذی

سرقت پول تا به حال برنده ۱۹ و نامزد ۲۸ جایزه شده است. در مراسم پلاتینیو Platino Awards، آلبا فلورس Alba Flores و لوارو مورته Álvaro Morte برنده جایزه بهترین نقش مکمل در این سریال شدند و خود سریال جایزه بهترین مینی سریال تلویزیونی را از آن خود کرد. همچنین در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه بین‌المللی امی International Emmy Award به عنوان بهترین سریال درام، در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه TVyNovelas کلمبیا در بخش سریال خارجی، در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه تماشاگران Fotogramas de Plata برای بهترین سریال اسپانیایی، در سال ۲۰۱۹ برنده جایزه بهترین سریال تلویزیونی در مراسم برآو اوتو Bravo Otto، در سال ۲۰۲۱ برنده جایزه اونداس Ondas برای تلویزیون ملی شده است.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال سرقت پول نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه اورسولا کوربیرو، آلوارو مورته، ایتسیار ایتونیو، پدرو آلنسو، میگل هران، خیمه منندز لورنته، استر آسبو و انریکه آرسه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال سرقت پول چند قسمتی است؟

مجموعه سرقت پول در 5 فصل (48 قسمت) به کارگردانی الکس پینا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال سرقت پول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    نصفه و نیمه ولی کردن فصل 5 رو نشون ندادن
    خیلی حرکت زشتی بود

    پاسخ

    این صحنه مثبت هجده خیلی داشت 😂

    پاسخ

    استغفرالله ، تو از کجا می‌دونی سید؟ 🗿🔥

    پاسخ

    فصل پنج چی شد خیلی زشت بود پخش نشد

    پاسخ