;
coinex

کالاف دیوتی موبایلی با کنترلرهای بی‌سیم پلی‌استیشن و ایکس‌باکس سازگار است

کالاف دیوتی موبایلی (Call of Duty: Warzone Mobile) از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی سال جاری به شمار می‌آید. این بازی تاکنون بیش از 10 میلیون دانلود در فروشگاه Google Play داشته است که نشان از محبوبیت آن می‌دهد. درست است که قبلا نقشه‌ها، ویژگی‌ها و رویدادهای جدید آن فاش شده، با اینحال Activision همچنین اعلام کرده که نسخه موبایلی کالاف دیوتی ورودی‌ها را از طریق یک کنترلر پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تجربه کاربران را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: بازی کالاف دیوتی Warzone Mobile برای اندروید و iOS منتشر شد

پشتیبانی کالاف دیوتی موبایلی از دسته‌های بی سیم پلی‌استیشن و ایکس باکس

استفاده از کنترلرها به بازیکنان تجربه‌ی بهتری در بازی می‌دهد، به‌ویژه برای کسانی که با کنترل‌های لمسی مشکل دارند. این کنترلرها با دسته‌ها و پیکان‌های خود، کنترل بازی را راحت‌تر می‌کنند.

این بازی ویدیویی ورودی‌ها را از طریق کنترلرهای مختلف از جمله PlayStation، Xbox و مدل‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند. برای بازیکنان PlayStation، بازی Call of Duty: Warzone Mobile از کنترلرهای DualShock 4، DualSense و DualSense Edge پشتیبانی می‌کند. برای بازیکنان Xbox، این بازی ویدیویی از کنترلر Adaptive Xbox، کنترلر بی‌سیم Elite Wireless Series 2، کنترلر بی‌سیم برای Series S/X و کنترلر بی‌سیم معمولی پشتیبانی می‌کند.

از این پس، شما می‌توانید با استفاده از کنترلرهای محبوب خود، از بازی کال آف دیوتی: وارزون موبایل لذت ببرید و تجربه‌ی بیشتری را در بازی داشته باشید. همچنین افرادی که دارای تلفن‌های همراه با DisplayPort هستند، می‌توانند تصویر بازی را بر روی مانیتور یا تلویزیون بزرگتری نمایش دهند و از بازی بهتری لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: Smartprix

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر