coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر زنده اوپو A3 Pro پیش از عرضه رسمی لو رفت

تصاویر زنده اوپو A3 Pro پیش از عرضه رسمی در فضای اینترنت پخش شد. این گوشی در حال حاضر برای رزرو در دسترس قرار گرفته و به زودی در چین عرضه خواهد شد.

شرکت اوپو گوشی هوشمند جدید خود یعنی Oppo A3 Pro را در تاریخ 12 آوریل در چین معرفی خواهد کرد. گزارش‌های پیرامون اوپو A3 پرو نشان می‌دهند که این اولین گوشی از یک برند اصلی با گواهی IP69 خواهد بود، یعنی بالاترین سطح حفاظت از نفوذ برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب.

در حالی که تنها چند روز تا عرضه باقی مانده، اما تصاویر واقعی و زنده این گوشی در فضای اینترنت پخش شده است. این تصاویر نه تنها ظاهر خوب و چشم‌نواز این دستگاه را به نمایش می‌گذارند بلکه برخی از مشخصات کلیدی را هم فاش کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر زنده اوپو A3 Pro

عکس‌های زنده‌ای که از اوپو A3 پرو منتشر شده نسخه‌های صورتی و آبی این گوشی را به نمایش می‌گذارند. طبق آنچه که در تصاویر دیده می‌شود، این گوشی از لبه‌های منحنی و خمیده در جلو و پشت برخودار خواهد بود. رنگ صورتی با پشتی چرمی، وزنی حدود 177 گرم دارد و رنگ آبی با پنل شیشه‌ای 182 گرمی است.

لیست مشخصاتی که روی صفحه نمایش گوشی در یکی از تصاویر نشان داده شده است، وجود صفحه نمایش 6.7 اینچی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی را تایید می‌کند. در قسمت جلویی این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده و در ماژول گردی که در پنل پشتی نصب شده یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

اوپو A3 Pro در دو نسخه با 12 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم / 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار چین خواهد شد. هر دو نسخه از 12 گیگابایت رم مجازی پشتیبانی خواهند کرد. البته گفته می‌شود که یک نسخه 8 / 256 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت.

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این دستگاه به چیپست دایمنسیتی 7050 مدیاتک مجهز خواهد شد؛ از نظر ابعاد هم 162.7 در 74.5 در 7.8 میلی‌متر خواهد بود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی در دسترس نیست اما هم اکنون برای رزرو و پیش سفارش در چین در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر زنده اوپو A3 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر