coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت One UI 6.1 و Galaxy AI به پرچمداران 2021 و 2022 سامسونگ می‌آید

آپدیت One UI 6.1 و Galaxy AI برای پرچمداران قدیمی سامسونگ نیز منتشر خواهد شد. این آپدیت حداکثر تا اواسط اردیبهشت در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

سامسونگ امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند گلکسی منتخب و اکثرا پرچمدار از سال‌های 2021 و 2022 به زودی به‌روزرسانی One UI 6.1 در کنار برخی ویژگی‌های Galaxy AI را دریافت خواهند کرد.

با اینکه گزارش‌های پیشین حاکی از بی نصیب ماندن این گوشی‌ها از هوش مصنوعی گلکسی بودند اما خوشبختانه سامسونگ تمام این ادعاها را رد کرده است. البته مسلما پرچمداران 2021 از جمله سری گلکسی اس 21، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 به مجموعه محدودی از ویژگی‌های هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت اما همین هم مایه مسرت و خوشحالی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت One UI 6.1 و Galaxy AI برای پرچمداران قدیمی سامسونگ!

همان‌طور که گفته شد، تنها برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به پرچمداران قدیمی سال 2021 راه خواهند یافت. این ویژگی‌ها عبارتند از جستجو با دایره‌ و دستیار چت (Chat Assist). دستیار چت به کاربران این امکان را می‌دهد که لحن و سبک پیام‌های خود را از طریق صفحه کلید سامسونگ تنظیم کنند.

از سوی دیگر، پرچمداران 2022 که شامل سری گلکسی اس 22، گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4 و سری گلکسی تب اس 8 می‌شوند، طیف وسیع‌تری از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را دریافت خواهند کرد.

آپدیت One UI 6.1 و Galaxy AI

البته قابلیت Instant Slow-mo در هر دو غیر قابل دسترسی خواهد بود. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا با لمس و فشار طولانی روی صفحه نمایش، سرعت ویدیوها را کاهش دهند.

به گفته یکی از مدیران شرکت کره‌ای سامسونگ، محدودیت‌های سخت‌افزاری تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون استفاده شده در دستگاه‌های قبل از سال ۲۰۲۳، مانع پشتیبانی از قابلیت Instant Slow-mo می‌شود. در ادامه لیستی از دستگاه‌های دریافت کننده رابط کاربری One UI 6.1 با ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI قرار داده شده است:

پرچمداران 2021 سامسونگ

  • سری گلکسی S21
  • گلکسی زد فولد 3
  • گلکسی زد فلیپ 3

پرچمداران 2022 سامسونگ

  • سری گلکسی S22
  • گلکسی زد فولد 4
  • گلکسی زد فلیپ 4
  • سری گلکسی تب S8

عرضه به‌روزرسانی برای اوایل ماه مه برنامه‌ریزی شده، اگرچه این بازه زمانی ممکن است که فقط مختص به بازار کره باشد. سامسونگ هنوز برنامه دقیقی برای عرضه جهانی اعلام نکرده، بنابراین کاربران مناطق دیگر احتمالا این به‌روزرسانی را در اواخر ماه مه یا حتی بعد از آن دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت One UI 6.1 و Galaxy AI برای پرچمداران قدیمی سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر