coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هواوی واچ فیت 3 دقیقاً شبیه به ساعت اپل است

اکثریت مردم هر ساعت هوشمندی که گرد نباشد را اثری الهام گرفته از اپل واچ در نظر می‌گیرند. گرچه این موضوع طبیعی هم هست چراکه بسیاری از طراحی‌ها واقعا شبیه به طرح اصلی هستند اما با این حال همیشه بین منبع اصلی و اثری که از آن الهام گرفته ( مانند هواوی واچ فیت 3 ) مرز باریکی وجود دارد که به راحتی قابل تشخیص است.امروز رندرهای جدیدی از ساعت هوشمند هواوی منتشر شد که همه را متحیر کرده، هواوی واچ فیت 3 به حدی شبیه ساعت اپل است که تشخیص آن به سادگی امکان‌پذیر نیست. گرچه این دو دستگاه در جزئیاتی مانند فریم فلزی و حاشیه صفحه نمایش با یکدیگر تفاوت دارند اما قرار دادن دکمه‌ای دقیقا شبیه تاچ دیجیتال اپل غیرعمدی به نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: هواوی احتمالا در این ماه 11 محصول دیگر را روانه بازار می‌کند

شباهت غیر قابل انکار هواوی واچ فیت 3 به اپل واچ

موضوع دیگر از الهام گرفتن گذشته و کاملا می‌توان گفت که هواوی واچ فیت 3 طراحی کاملا مشابه به اپل واچ دارد به حدی که اگر یکی از نزدیکان شما از این ساعت استفاده کند شما را دچار اشتباه می‌کند. به نظر می‌رسد هواوی هدفش همین باشد چراکه بودن دکمه دقیقا شبیه ساعت هوشمند اپل و انحنای موجود در صفحه نمایش دلیل دیگری ندارد.

به هر حال اگر همیشه به دنبال دستگاهی اندرویدی بودید که جزء بهترین گجت های پوشیدنی و همچنین شبیه به ساعت اپل باشد هواوی این فرصت را برای شما فراهم کرده. پیش‌تر شایعه شده بود که هواوی واچ Fit 3 به همراه سری جدید گوشی‌های هوشمند Pura 70 که احتمالا جزء بهترین گوشی های هواوی 2024 نیز قرار خواهد گرفت، عرضه می‌شود که این اتفاق نیفتاد بنابراین باید منتظر عرضه آن بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هواوی واچ فیت 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر