coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

چت‌بات گوگل اطلاعات را از چت جی پی تی می‌دزدد

چت‌بات گوگل تاکنون می‌توانست در تحقیقات، برنامه‌ریزی‌های شما و خیلی از موقعیت‌های دیگر کمکتان کند. زمانی که شما سوال خود را دقیق‌تر مطرح می‌کنید این چت بات می‌تواند بی‌درنگ اطلاعات مرتبط را از سایر برنامه‌های Google مانند Google Maps، YouTube، Workspace و Google Hotels دریافت کرده و در اختیار شما قرار دهد.تنها مشکلی که تاکنون وجود داشته، این است که جمینی اطلاعات شما را ذخیره نمی‌کند بنابراین اگر دوباره بخواهید از اطلاعات قبلی استفاده کنید به جستجوی دوباره نیاز دارید اما نگران نباشید گوگل قصد دارد با اضافه کردن قابلیت مموری این مشکل را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: گوگل‌ مسیج ویرایش پیام های ارسال شده را آزمایش می‌کند

همانطور که از نامش پیداست، مموری جمینی قرار است اطلاعات شما را به خاطر بسپارد. این به شما امکان می‌دهد بدون تکرار یا ارائه مجدد اطلاعات لازم با جمینی صحبت کنید، زیرا ربات چت تمام جزئیات مربوطه را از مکالمات گذشته استخراج می‌کند.

اکنون اسکرین شاتی که evowizz منتشر شده، توضیح میدهد که چگونه چت‌بات گوگل با گذشت زمان با شما آشناتر میشود. اولین بار در سال 2023 زمانی که جمینی هنوز به عنوان بارد شناخته میشد، قابلیت مموری مطرح شد. گوگل از آن زمان کار بر روی این قابلیت را آغاز کرده و به نظر می‌رسد نهایتا موفق شده آن را از چت جی پی تی بدزدد. همانطور که می‌دانید قابلیت حافظه از مدت ها پیش بر چت بات اوپن ای آی اجرا می‌شود.

این تمام ماجرا نیست. گوگل بر روی قابلیت جدیدی به نام Gems کار می‌کند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد جمینی را بر اساس نیاز خود شخصی‌سازی کنید. بر اساس اعلام این شرکت شما می‌توانید از Gems برای ایجاد یک Gemini سفارشی‌تر که نیازهای شما را برآورده می‌کند استفاده کنید.

این افشاگر اعلام کرده که نشانه‌هایی از یک قابلیت که به شما اجازه می‌دهد حداکثر ده متن مختلف از جمله PDF، فایل‌های Word و Google Docs را به طور همزمان از گوگل درایو آپلود کنید. اگر مکرراً اسنادی را برای تجزیه و تحلیل در چت‌بات گوگل آپلود می‌کردید، این تغییر باید گردش کار شما را به میزان قابل توجهی سرعت بخشد.

«برخی از آزمایش‌کنندگان اولیه Gemini همچنین می‌توانستند تا 1 میلیون توکن را مستقیماً در ربات چت، علی‌رغم پشتیبانی مدل از چنین ورودی‌های بزرگ وارد کنند، محدودیتی که قبلاً توسط Google اعمال شده بود.»

هفته گذشته مشخص شد که گوگل بر روی اضافه کردن چندین قابلیت متعدد به چت بات خود از جمله دکمه توقف اختصاصی در برنامه تلفن همراه Gemini، توانایی خلاصه کردن ایمیل های طولانی در Gmail، “پیشنهادهای زنده” برای اتوماسیون دستیار، و موارد دیگر کار می‌کند. از آنجایی که تا رویداد I/O 2024 فقط یک روز دیگر باقی مانده بنابراین به زودی با قابلیت های جدید این برنامه آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره چت‌بات گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:androidpolice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر