coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

حقیقت‌سنجی تردز احتمالا با انتخابات ایالات متحده کارش را آغاز می‌کند

تردز جدید ترین شبکه اجتماعی متا با اینکه چند ماه است که فعالیتش را شروع کرده، برنامه‌های پلندپروازانه‌ای در سر دارد. بر اساس اعلام موسری کمی دیگر حقیقت‌سنجی تردز کار خود را شروع می‌کند.آدام موسری مدیر عامل اینستاگرام خاطرنشان کرد که اخیرا توانایی بررسی‌کننده‌های واقعیت را برای رتبه‌بندی و علامت‌گذاری محتوای نادرست در تردزارائه کرده است. هنوز مشخص نیست که متا بررسی واقعیت را را برعهده چه اشخاص یا سازمان هایی گذاشته اما احتمالا به زودی کاربران را مطلع خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


حقیقت‌سنجی تردز

موسری هیچ اشاره ای به اینکه حقیقت‌سنجی تردز کار خود را چه زمانی شروع می‌کند، نکرده؛ حتی اعلام نکرد که این ویژگی به کشورهای خاصی محدود می‌شود یا نه با این حال انتظار می‌رود قبل از ارائه این قابلیت به سوالات پیش آمده پاسخ بدهد.

به نظر می‌رسد حقیقت‌سنجی تردز خود را برای انتخابات آینده ایالات متحده آماده می‌کند. البته انتخابات هند هم در حال برگزاری است و به نظر نمی‌رسد موسری دست به چنین ریسک بزرگی زده و قبل از آزمایش ویژگی جدیدش آن را در طول یک چرخه انتخاباتی اجرا کند.

پیش‌تر یعنی در ماه دسامبر متا اعلام کرده بود که قصد دارد حقیقت‌سنجی را به تردز بیاورد. موسری نیز همان زمان با انتشار پستی اعلام کرد: «در حال حاضر رتبه‌بندی‌های بررسی واقعیت از فیس‌بوک یا اینستاگرام را با Threads مطابقت می‌دهیم، اما هدف ما این است که شرکای راستی‌آزمایی توانایی بررسی و رتبه‌بندی اطلاعات نادرست در برنامه را داشته باشند.»

بیشتر بخوانید:

با ما تکراتو در ارتباط باشید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:techcrunch

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر