coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

دوربین گلکسی S25 اولترا پرچمدار فعلی این شرکت را می‌خورد

دوربین گلکسی S25 اولترا در مقابل نسل فعلی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S24 اولترا یک شاهکار خواهد بود. سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای دوربین پرچمداران سال آینده است.

سامسونگ در مسیر ارتقای دوربین گوشی‌های پرچمدار خود با سرعت حلزونی حرکت می‌کند و طرفداران سال‌هاست که از دیدن سخت افزار مشابه در دوربین پرچمدارها خسته شده‌اند. با این حال، گفته می‌شود که سال آینده یک سورپرایز بزرگ برای این طرفداران خواهد داشت؛ چرا که به نظر می‌رسد این شرکت، یک ارتقای بزرگ را برای دوربین‌های گلکسی اس 25 اولترا تدارک دیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا

به گفته‌ یک منبع اطلاعاتی معتبر به نام Ice Universe، در گوشی Galaxy S25 Ultra همچنان شاهد تنظیمات دوربین چهارگانه در پنل پشت خواهیم بود، با این تفاوت که دو دوربین آن سنسورهای بزرگ‌تر با وضوح بالاتر خواهند داشت.

این منبع اطلاعاتی در شبکه اجتماعی Weibo مدعی شده که گلکسی اس 25 اولترا دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود.

دوربین گلکسی S25 اولترا

اگر این اطلاعات درست باشند، به این معنی است که سامسونگ در حال جایگزینی تک تک دوربین‌های پشتی گلکسی اس 25 اولترا با سنسورهای جدیدتر و باکیفیت‌تر است. پرچمدار فعلی این شرکت یعنی گلکسی اس 24 اولترا دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر است.

حتما می‌دانید که اکثر رقبای اندرویدی این شرکت، از سنسورهای 50 مگاپیکسلی یا بیشتر برای دوربین‌های پشتی گوشی‌های رده بالا خود استفاده می‌کنند. در مقابل، سامسونگ به سنسورهای 10 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی برای دوربین‌های تله‌فوتو و اولتراواید دستگاه‌های رده بالای سری S گلکسی چسبیده است.

بنابراین اینکه بدانیم این شرکت برنامه‌های بزرگی برای ارتقا دوربین پرچمداران سال آینده دارد، مایه مسرت و خشنودی است. گفته می‌شود که با این ارتقا، قابلیت ضبط ویدیو 8K در همه دوربین‌های پشتی گلکسی S25 Ultra فعال خواهد شد.

از سوی دیگر، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ از سنسور 200 مگاپیکسلی جدیدتری برای گلکسی اس 25 اولترا استفاده خواهد کرد که از نظر اندازه به سنسور 1 اینچی نزدیک‌تر باشد. اگر این واقعا درست باشد، در کیفیت دوربین اصلی پرچمدار سال آینده سامسونگ، شاهد تغییرات اساسی خواهیم بود.

متاسفانه جزئیات مربوط به دوربین گوشی‌های گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس هنوز نامشخص است. با توجه به اینکه گلکسی S25 در اوایل سال آینده معرفی می‌شود، در چند ماه آینده، اطلاعات گسترده‌ای درباره مشخصات آن فاش خواهد شد. اما به طور کلی انتظار می‌رود که این گوشی از مشخصات زیر برخوردار باشد.

مشخصات گلکسی S25

انتظار می‌رود که در سری گلکسی اس 25 سامسونگ، تغییرات قابل توجهی در طراحی و دوربین‌ها ایجاد شود. گفته می‌شود که این سری از گوشی‌های سامسونگ به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و جدیدترین نسخه نرم‌افزاری یعنی رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 مجهز خواهند شد.

ممکن است که برخی از مدل‌های سری گلکسی S25 دارای پردازنده جدید سامسونگ یعنی اگزینوس 2500 باشند. این تراشه از هسته‌های CPU جدید ARM و فرآیند 3 نانومتری نسل دوم Samsung Foundry استفاده می‌کند. این چیپست، برای کارایی و عملکرد بالا طراحی شده و از ویژگی‌های متناسب با دستگاه‌های گلکسی برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین گلکسی S25 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر