coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

BYD از خودروی جدید Qin L DM-i با فناوری هیبریدی نسل پنجم رونمایی کرد

شرکت BYD در تاریخ 28 می از خودروی جدید Qin L DM-i رونمایی کرد. گفته می‌شود این اولین خودروی این شرکت است که با فناوری هیبریدی نسل پنجم DM عرضه می‌شوداین سیستم نوآورانه دارای بالاترین بازده حرارتی موتور در جهان است، به این معنا که موتور می‌تواند 46.06 درصد از انرژی سوخت را به حرکت تبدیل کند. همچنین، این خودرو کمترین مصرف سوخت را دارد، به طوری که تنها 2.9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند. این ویژگی‌ها به معنای عملکرد بسیار بهینه و برد طولانی برای رانندگان است.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

مشخصات خودروی جدید Qin L DM-i

این سیستم هیبریدی قابل شارژ، ترکیبی از یک موتور 1.5 لیتری با یک موتور الکتریکی است. طراحی چشم ‌نواز خودرو جدید Qin L DM-i تلفیقی از مدرنیته و فناوری پیشرفته است.

طراحی جدید BYD در این خودرو با جلوپنجره بزرگ و جذاب، چراغ‌های LED تیز که به “کریستال اژدها” معروف‌اند و ظاهر اسپرت فست‌بک به خوبی نمایان است. فضای داخلی خودرو با کابینی راننده‌محور و صفحه نمایش بزرگ مرکزی (در دو اندازه 12.8 یا 15.6 اینچی) و فرمان چندکاره، تجربه‌ای مدرن و لوکس را برای راننده فراهم می‌کند. مدل‌های برتر این خودرو همچنین از امکانات رفاهی بیشتری مانند تنظیم برقی صندلی‌ها، تهویه مطبوع و گرمایش بهره‌مند هستند، که راحتی و لذت رانندگی را به سطح بالاتری می‌رساند.

BYD Unveils the Haibao 06 DM-i Hybrid Sedan with 2300 Km of Combined Range, Ocean-inspired Ambience

 

قدرت خودروی Qin L DM-i از یک سیستم هیبریدی قابل شارژ تامین می‌شود که ترکیبی از یک موتور 1.5 لیتری و یک موتور الکتریکی است. این سیستم به همراه باتری‌های لیتیوم آهن فسفات BYD، امکان رانندگی ترکیبی با برد تا 2100 کیلومتر را فراهم می‌کند. رانندگان می‌توانند بسته به نیاز خود، بین دو گزینه باتری انتخاب کنند: یک باتری با ظرفیت کمتر که برد خالص الکتریکی 80 کیلومتر را ارائه می‌دهد، یا یک باتری بزرگ‌تر که این برد را به 120 کیلومتر افزایش می‌دهد.

عاقمندان به خودرو جدید Qin L DM-i می‌توانند بین دو گزینه باتری بسته به نیاز خود انتخاب کنند: یک باتری با ظرفیت کمتر که برد خالص الکتریکی 80 کیلومتر را ارائه می‌دهد یا یک باتری بزرگتر که این برد را به 120 کیلومتر افزایش می‌دهد (هر دو بر اساس شرایط CLTC).

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر