coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان [خرداد 1403]

شاید فکر کنید که برای خرید هدفون‌های بی‌سیم باید هزینه زیادی را پرداخت کنید تا کیفیت صدای خوبی دریافت کنید. خوش‌بختانه با بودجه 1 میلیونی هم می‌توانید هدفون‌های خوش‌ساخت و باکیفیت داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان را تهیه کنید و با هزینه کم از بهترین وضوح صدا بهره‌مند شوید، در ادامه با تکراتو همراه باشید.

این روزها هدفون‌های بی‌سیم طرفداران بیشتری از هدفون‌ها و هندزفری‌های سیمی دارند و طبیعتا تقاضا مشتریان و افزایش فروش این محصولات، باعث شده که کمپانی‌های مختلف مشغول به تولید و عرضه هدفون‌های بی‌سیم در رنج قیمت‌های مختلف شوند؛ بنابراین، تنوع برند و مدل‌های این محصولات در هر رنج قیمتی زیاد است و با هر بودجه‌ای می‌توانید یک هدفون بی‌سیم با وضوح و کیفیت صدا عالی پیدا کنید.

طبیعتا هرچقدر بودجه شما بیشتر باشد، می‌توانید محصول بهتری تهیه کنید، اما برای خرید یک هندزفری بی‌سیم که با انتظارات شما سازگار باشد، نیازی نیست هزینه زیادی پرداخت کنید. اگر به‌دنبال هندزفری بی سیم در حد 1 میلیون هستید، خالی از لطف نیست نگاهی به این راهنمای خرید تکراتو داشته باشید که در آن به معرفی بهترین هندزفری بی سیم تا 1 میلیون تومان می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان

پیش از این‌که به بررسی محصولات فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان بپردازیم، بدنیست به چند نکته اشاره کنیم که پیش از خرید هدفون باید آن‌ها را درنظر داشته باشید.

فرقی نمی‌کند که برای پخش موسیقی یا شنیدن کتاب‌های صوتی یا مکالمه به هندزفری نیاز دارید، در هر صورت باید کیفیت صدا هندزفری را در اولیت قرار دهید. برای تست کیفیت صدا، توصیه می‌شود که شخصا هندزفری را روی گوش خود بگذارید و ببینید که وضوح صدا و قدرت باس هندزفری با انتظارت شما سازگار است یا خیر. اگر می‌خواهید به صورت آنلاین خرید کنید و به هدفون دسترسی ندارید، باتوجه به اطلاعاتی مانند درایورها و فناوری‌های استفاده شده در محصول، می‌توانید تاحدودی حدس بزنید که کیفیت صدای آن چگونه است.

نکته دیگری که هنگام خرید بهترین هدفون بلوتوث تا 1 میلیون تومان باید درنظر داشته باشید، قابلیت نویز کنسلینگ است که کیفیت مکالمه‌های شما را تاحد قابل توجهی افزایش می‌دهد. اگر عادت دارید در مکان‌های عمومی با هندزفری خود آهنگ بشنوید، قابلیت حذف نویز برای بهبود تجربه شما ضروری است.

بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان
بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان

هنگام خرید هدفون بی‌سیم باید به ظاهر و طراحی آن نیز توجه داشته باشید. اگر هندزفری طراحی مناسب و ارگونومیک نداشته باشد، در استفاده‌های طولانی مدت به گوش کاربر آسیب می‌رساند. علاوه‌بر این، هندزفری‌های با طراحی نامناسب، به‌خوبی روی گوش کاربر قرار نمی‌گیرند و هنگام پیاده‌روی یا دویدن به‌راحتی از گوش کاربر می‌افتند.

ویژگی دیگری که طول‌عمر و کیفیت محصول را تضمین می‌کند، مقاومت آن در برابر رطوبت و آب است. اگر از کاربرانی هستید که در تمرینات ورزشی یا پیاده‌روی‌های طولانی عادت دارید با هندزفری آهنگ بشنوید، بهتر است هدفونی تهیه کنید که از گواهی IP پشتیبانی می‌کند؛ چراکه پاشش قطره‌های آب یا عرق کردن، می‌تواند موجب آسیب‌رسیدن به هدفون شود.

نکته دیگری که هنگام خرید بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان باید درنظر داشته باشید، شارژدهی و ظرفیت باتری است. توصیه می‌شود محصولی را تهیه کنید که در صورت استفاده معمولی، حدود 4 تا 6 ساعت شارژدهی داشته باشد و کیس شارژ آن نیز حداقل برای دو مرتبه شارژ کردن هندزفری کافی باشد.

ویژگی دیگری که می‌تواند تجربه استفاد از هندزفری بی‌سیم را بیش از پیش بهبود دهد، پشتیبانی از فرمان‌های لمسی است. البته، قابلیت مذکور به ندرت در رنج قیمت 1 میلیون به‌چشم می‌خورد و عدم پشتیبانی از آن در محصولات این بخش از بازار دور از انتظار نیست.

هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore R50i A3949

بهترین هندزفری بی سیم یک میلیونی

اگر می‌خواهید یک هندزفری بی سیم 1 میلیونی تهیه کنید علاوه‌بر کیفیت صدای فوق‌العاده، مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته باشد، Soundcore R150i گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. Soundcore R50i با 3 سره سیلیکونی نرم در سایزهای کوچک و متوسط و بزرگ عرضه می‌شود. طراحی Soundcore R50i به نسبت یک هندزفری اقتصادی قابل قبول است و به‌خوبی روی گوش کاربر قرار می‌گیرد و هنگام پیاده‌روی یا ورزش کردن، لازم نیست نگران افتادن هندزفری باشید.

باتری Soudcore R50i با شارژ کامل برای 10 ساعت پخش موسیقی کفایت می‌کند و با کیس شارژ آن می‌توانید هدفون را 3 مرتبه به صورت کامل شارژ کنید. همچنین، این محصول از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و فقط با 10 دقیقه شارژ می‌تواند تا 2 ساعت موسیقی پخش کنید. انکر هدفون R50i را به بلوتوث نسخه 5.3 مجهز کرده که ارتباط پایدار بین هندزفری و دستگاه‌های شما را تضمین می‌کند. بدنه محصول مذکور از پلاستیک فشرده ABS ساخته شده و شامل گواهی IPX5 می‌شود. بنابراین، R50i دربرابر رطوبت و پاشش قطره‌های آب مقاوم است.

Soucore R50i به درایورهای 10 میلی‌متر مجهز شده و از فناوری Bass UP پشتیبانی می‌کند که صدای شفاف و باس‌های عمیق را به گوش شما منتقل می‌کند. در آخر نیز شاهد 2 میکروفون و قابلیت‌های کنترل لمسی هستیم که امکان استفاده راحت و مکالمه‌های باکیفیت با این هدفون بی سیم یک میلیونی را تضمین می‌کند. اگر طول‌عمر و کیفیت صدا را در اولویت قرار می‌دهید، Soundcore r50i می‌تواند برای شما بهترین هندزفری بی سیم یک میلیونی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های با سیم 2024

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC2

بهترین هندزفری بی سیم نویز کنسلینگ تا 1 میلیون
بهترین ایرباد تا 1 میلیون تومان

در ادامه فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان یکی از محصولات باکیفیت بازار را که به قابلیت حذف نویز فعال مجهز شده معرفی می‌کنیم. T13 طراحی شیک و ظاهر جذابی دارد. طراحی مناسب T13 موجب افزایش مقاومت این گوشی دربرابر ضربه و فشار می‌شود. طراحی T13 دقیقا همان چیزی است که از بهترین هدفون بی سیم زیر 1 میلیون تومان انتظار داریم، با این‌حال این محصول شامل گواهی IP نمی‌شود و دربرابر پاشش قطره‌های آب آسیب‌پذیر خواهد بود.

قابلیتی که باعث می‌شود T13 به‌عنوان بهترین هندزفری بی سیم در حد یک میلیون شناخته شود، حذف نویز فعال است. به‌لطف این قابلیت می‌توانید در مکان‌های عمومی مثل باشگاه یا محل‌کار بدون این‌که صداهای محیط مزاحم شما شود به موسیقی یا پادکست موردعلاقه خود گوش کنید. T13 از 4 میکروفون مجهز به ENC بهره می‌برد که کیفیت مکالمه‌های تلفنی شما را به صورت قابل توجهی بهبود می‌دهد.

باید گفت که T13 صرفا به‌خاطر پشتیبانی از قابلیت ANC، به‌عنوان بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان شناخته نمی‌شود و شارژدهی این هدفون نیز برای این رنج قیمت مناسب است. در صورت فعال کردن ANC باتری T13 تا 5 ساعت و 30 دقیقه پایدار خواهد بود و در صورت غیرفعال کردن حذف نویز، شارژدهی آن به 7 ساعت افزایش پیدا می‌کند. شارژدهی کیس هدفون نیز با استفاده از ANC و بدون استفاده از ANC به‌ترتیب 22 ساعت و 30 ساعت خواهد بود.

به صورت خلاصه، اگر می‌خواهید بهترین هدفون بلوتوثی در حد 1 میلیون را تهیه کنید که نقش موثری در زندگی روزمره شما داشته باشد، QCY T13 بهترین گزینه است.

هندزفری بی سیم آنر مدل EARBUDS X3 LITE

بهترین هدفون نویز کنسلینگ تا 1 میلیون

 

یکی دیگر از محصولاتی که در فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان مشاهده می‌کنیم، EARBUDS X3 LITE از کمپانی آنر است. EARBUDS X3 LITE از معدود محصولاتی است که با هزینه کمتر از 1 میلیون تومان، وضوح صدا فوق‌العاده و میکروفون‌های مجهز به قابلیت نویز کنسلینگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. ازنظر طراحی، EARBUDS X3 LITE می‌تواند بهترین هندزفری بی سیم در حد 1 میلیون باشد که با وزن کم (تقریبا 4.4 گرم) و طراحی ارگونویمک، هیچ آسیبی به گوش کاربر وارد نمی‌کند و بسیار راحت است.

EARBUDS X3 LITE به دو باتری 45 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که امکان پخش موسیقی تا 6 ساعت را فراهم می‌کنند. کیس شارژ این محصول نیز از یک باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که عمر باتری آن حدود 28 ساعت است. همچنین، کیس شارژ را می‌توانید فقط در 2 ساعت به صورت کامل شارژ کنید.

محصول مذکور از دارای گواهی IPX4 است و در برابر رطوبت و عرق مقاوم خواهد بود. ازجمله دیگر مشخصات این هدفون بی‌سیم می‌توانیم به درایورهای 10 میلی‌متری، پورت USB-C و بلوتوث نسخه 5.3 اشاره کنیم. به صورت خلاصه، کیفیت و وضوح صدا EARBUDS X3 LITE به نسبت یک هدفون بی‌سیم در حد 1 میلیون قابل قبول است، اما دلیل اصلی که کاربران را به خرید این محصول تشویق می‌کند، میکروفون‌های با قابلیت حذف نویز است که مکالمه‌های با کیفیت را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های گیمینگ

بهترین هدست بلوتوثی 2024

هندزفری بلوتوث کیو سی وای مدل T13X

بهترین هندزفری بلوتوث تا 1 میلیون تومان

در ادامه فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان با یکی دیگر از محصولات شرکت QCY روبه‌رو می‌شویم که با قیمت معقول، کیفیت صدای شفافی را ارائه می‌دهد. QCY T13X درکنار طراحی شیک و زیبا، وزن بسیار کمی دارد و برای استفاده‌های طولانی مدت مناسب است. اگر می‌خواهید پخش موسیقی، پاسخ به تماس‌ها و… را با ازطریق هدفون مدیریت کنید، می‌توانید از فرمان‌های لمسی استفاده کنید. همچنین، با سه مرتبه لمس سریع هدفون، دستیار صوتی فعال می‌شود که استفاده از T13X را بیش از پیش آسان می‌کند.

این محصول از قابلیت نویز کنسلینگ پشتیبانی می‌کند و با فعال کردن آن می‌توانید صدای محیط را تاحد قابل توجهی فیلتر کنید. سایر مشخصات QCY T13x شامل بلوتوث نسخه 5.3، درایورهای 7.2 میلی‌متری و گواهی IPX5 اشاره کنیم. در مجموع، اگر به‌دنبال بهترین هدفون بی سیم نویز کنسلینگ تا 1 میلیون هستید که علاوه‌بر کیفیت بالا، طول‌عمر زیادی داشته باشد، T13X گزینه ایده‌الی برای شما خواهد بود.

هندزفری بلوتوث هایلو مدل X1 Neo

هندزفری بی سیم در حد 1 میلی

اگر در فهرست بهترین هدفون های بی سیم تا 1 میلیون تومان به‌دنبال یک هندزفری با طراحی متفاوت هستید، بدنیست نگاهی به Haylou X1 Neo داشته باشید. این محصول در ابعاد 17.9×34.3×16.7 میلی‌متر طراحی شده و هرکدام از هدفون‌های آن فقط 3.9 گرم وزن دارند. ازنظر طراحی و زیبایی ظاهری نیز می‌توانیم بگوییم که Haylou X1 Neo یکی از جذاب‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم است که در این رنج قیمت می‌توانید تهیه کنید.

Haylou X1 Neo با بلوتوث نسخه 5.3 به گوشی یا تبلت کاربر متصل می‌شود و امکان ارتباط پایدار را تا فاصله 10 متر فراهم می‌کند. این محصول از گواهی IPX4 پشتیبانی می‌کند و فقط در برابر رطوبت و عرق مقاوم است. Haylou X1 Neo به دو باتری 30 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که حدود 5 ساعت پایدار هستند. کیس هندزفری نیز دارای باتری 310 میلی‌آمپر ساعتی است که شارژدهی هدفون را تا 20 ساعت افزایش می‌دهد.

اگر در بهترین هندزفری بلوتوث تا 1 میلیون تومان به‌دنبال قابلیت نویز کنسلینگ نیستید و صرفا می‌خواهید با هزینه کم، یک هدفون سبک و شیک تهیه کنید که شما را از شر سیم‌های مزاحم خلاص کند، Haylou X1 Neo برای شما مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 4

بهترین هدست های پلی استیشن 2024

هدفون بی سیم لنوو مدل FAT XT92 QAZ

بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان

اگر گیمر هستید و می‌خواهید بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان را تهیه کنید، لنوو FAT XT92 QAZ همان چیزی است که نیاز دارید. طراحی FAT XT92 QAZ با سایر محصولات این بخش از بازار تفاوت دارد. به‌خاطر طراحی منحصربه‌فرد هدفون و کیس شارژ، در همان نگاه اول متوجه می‌شوید که با یک محصول گیمینگ سروکار دارید. بدنه FAT XT92 QAZ از جنس پلی‌کربنات ساخته شده و در برابر رطوبت و عرق مقاوم است.

FAT XT92 QAZ مجهز به نویز کنسلینگ است و صداهای مزاحم محیط را به صورت موثری فیلتر می‌کند و شما را در دنیای بازی غرق می‌کند. توان موردنیاز FAT XT92 QAZ از باتری‌های 30 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که حدود 4 ساعت شارژدهی دارد. کیش شارژ FAT XT92 QAZ با باتری لیتیوم پلیمری 300 میلی‌آمپر ساعتی، شارژدهی هدفون را تا 32 ساعت افزایش می‌دهد.

از سایر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به کنترل لمسی، پورت USB-C و نشانگر LED اشاره کنیم. FAT XT92 QAZ بهترین هدفون بی سیم نویز کنسلینگ تا 1 میلیون تومان است که می‌توانید برای گیمینگ تهیه کنید.

هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 (2023)

بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان

Haylou X1 (2023) می‌تواند بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان باشد که برای هرکاربری با هر نیازی مناسب است. در Haylou X1 (2023) خبری از سری‌های سلیکونی نیست، با این‌حال می‌توانید اطمینان داشته باشید که هنگام پیاده‌روی یا ورزش کردن، هدفون به‌خوبی روی گوش شما قرار می‌گیرد.

پایداری باتری Haylou X1 (2023) با پخش موسیقی به صورت مداوم حدود 5 ساعت و 30 دقیقه است. محصول مذکور به درایورهای 12 میلی‌متری مجهز شده که حجم صدای قابل توجهی را برای هدفون به ارمغان می‌آورد. Haylou X1 (2023) دارای قابلیت حذف نویز است و برای پخش موسیقی و گیمینگ و فیلم پادکست یک گزینه مناسب خواهد بود. همچنین، برای بهبود تجربه گیمینگ می‌توانید حالت مخصوص بازی را فعال کنید. محصول مذکور از استاندار IPX4 پشتیبانی می‌کند.

در مجموع، شاید Haylou X1 (2023) بهترین هدفون بی‌سیم در این رنج قیمت نباشد، اما امکانات و وضوح صدای آن دقیقا همان چیزی است که از یک هندزفری اقتصادی باکیفیت انتظار داریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

هدفون بلوتوث انکر مدل Soundcore a20i

هدفون بلوتوثی در حد 1 میلیون

اگر در فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان صرفا به‌دنبال بهترین کیفیت صدا برای پخش موسیقی هستید، هدفون‌های Soundcore کمپانی انکر می‌توانند انتظارات شما را براورده کنند. Anker Soundcore a20i با درایورهای 10 میلی‌متری و میکروفون‌های دوگانه شکل دهنده پرتو، پخش مویقی با صدای شفاف و مکالمه‌های باکیفیت را تضمین می‌کند. همچنین، این محصول برای فیلتر کردن صدای پس‌زمینه از الگوریتم هوش‌مصنوعی بهره می‌برد که باعث می‌شود تحت هر شرایطی صدای شما کاملا واضح به مخاطب منتقل شود.

هر ایرباد Anker Soundcore a20i در ابعاد 18×23×19 میلی‌متر طراحی شده و فقط 4.6 گرم وزن دارد. عمر باتری Anker Soundcore a20i تقریبا 9 ساعت است که با درنظر گرفتن کیس شارژ تا 28 ساعت نیز افزایش پیدا می‌کند.

به صورت خلاصه، هدفون‌های بی‌سیم انکر حتی در صورتی که ویژگی نویز کنسلینگ، حالت‌های مخصوص بازی، شارژدهی یا سایر قابلیت‌های پرطرفدار هدفون‌های جدید را ارائه نکنند نیز ارزش خرید بالایی دارند. چراکه انکر یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده محصولات صوتی است و می‌توانیم از کیفیت و طول‌عمر هدفون‌های آن اطمینان داشته باشید.

هندزفری بلوتوث انکر مدل Soundcore R100

هندزفری بی سیم 1 میلیونی

در ادامه فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان یکی از خوش‌ساخت‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات اقتصادی انکر را معرفی می‌کنیم. Soundcore R100 ظاهر نسبتا معمولی دارد، اما یکی از راحت‌ترین هدفون‌های این رنج قیمت است که با طراحی ارگونومیک و وزن کم برای تمام کاربران مناسب است. این هدفون با 3 جفت سری سیلیکونی در سایزهای مختلف عرضه می‌شود.

Soundcore R100 دارای درایورهای 10 میلی‌متری است و با فعال کردن حالت Bass Up، می‌توانید از حداکثر حجم صدا و باس هدفون بهره‌مند شوید. ازنظر شارژدهی، Soundcore R100 نیز مانند سایر هندزفری‌های اقتصادی است. باتری هدفون بدون کیس تا 6 ساعت و 30 دقیقه و با کیس تا 25 ساعت پایدار است. همچنین، این هدفون از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با 10 دقیقه شارژ کردن هدفون می‌توانید به مدت 1 ساعت از آن استفاده کنید.

از سایر مشخصات Soundcore R100 می‌توانیم به گواهی IPX5 و مقاومت دربرابر قطره‌های آب و پشتیبانی از دو میکروفون نویز کنسلینگ اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T20

بهترین ایرپاد تا 1 میلیون

آخرین محصول در فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلون تومان نیز یک محصول اقتصادی از کمپانی QYC است. QYC T20 شامل گواهی IPX4 می‌شود و دربرابر رطوبت و عرق مقاوم است. باتوجه به طراحی ارگونومیک و وزن سبک، برای استفاده‌های ورزشی مناسب خواهد بود.

QYC T20 دارای 4 میکروفون با قابلیت نویز کنسلینگ است؛ بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که در مکالمه‌های تلفنی، صدای شما واضح و شفاف خواهد بود. این محصول به درایورهای بزرگ 13 میلی‌متری محهز شده که و طبیعتا حجم صدای آن نسبتا به اکثر هدفون‌های اقتصادی بیشتر است. این محصول با بلوتوث نسخه 5.3 با دستگاه اندرویدی یا iOS شما اتصال پایداری برقرار می‌کند.

شارژدهی QYC T20  حدود 5 ساعت و 30 دقیقه است و با کیس شارژ می‌توانید هدفون را 3 مربته به صورت کامل شارژ کنید. کیس شارژ QYC T20 نیز با استفاده از پورت USB-C در مدت 3 ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. به صورت خلاصه، امکانات و کیفیت صدا QCY T20 به‌حدی خوب است که می‌توانیم آن را به‌عنوان بهترین ایرپاد تا 1 میلیون معرفی کنیم.

جمع‌بندی

در این مطلب بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان را از برندهای مختلف معرفی کردیم. تمام محصولات ذکر شده به نسبت قیمت خود امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهند و از نظر شفافیت و حجم صدا و کیفیت مکالمه شما را ناامید نمی‌کنند.

سوالات متداول

بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان از وضوح صدا کدام است؟

اگر صرفا برای پخش موسیقی به یک هدفون جدید نیاز دارید و قابلیت‌هایی مثل نویز کنسلینگ برای شما اولویت ندارد، محصولات انکر در این فهرست را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آیا بودجه 1 میلیونی برای خرید یک هدفون بی‌سیم مخصوص بازی کفایت می‌کند؟

طبیعتا با هر بودجه‌ای می‌توانید یک هدفون مخصوص بازی تهیه کنید و با بودجه 1 میلیونی نیز می‌توانید محصولات باکیفیتی در بازار پیدا کنید که انتظارات شما از یک هدفون گیمینگ را براورده کند. با این‌حال، برای بهره‌مند شدن از بهترین کیفیت صدا و کمترین تاخیر در انتقال صدا، توصیه می‌شود که بودجه خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان چیست؟ به‌نظر شما کدام برند در این رنج قیمت بهترین ایرباد را عرضه می‌کند؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر