coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی تب S7 FE منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی تب S7 FE منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در کشور کره جنوبی در دسترس است اما به زودی در کشورهای دیگر نیز منتشر خواهد شد.

سامسونگ امروز، آخرین نسخه رابط کاربری خود یعنی One UI 6.1 را برای چندین تبلت منتشر کرده است. این شرکت پس از به‌روزرسانی تبلت گلکسی تب اکتیو 4 پرو، حالا آپدیت One UI 6.1 را برای تبلت گلکسی Tab S7 FE منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی تب S7 FE

شماره ساخت به‌روزرسانی One UI 6.1 در نسخه‌های وای‌فای، LTE و فایوجی Galaxy Tab S7 FE به ترتیب برابر T733XXU6DXE1 ،T735NKOU5DXE1 و T736NKOU5DXE1 است. در حال حاضر، این آپدیت تنها در کشور شرکت سازنده یعنی کره جنوبی در دسترس است اما به زودی در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی تب S7 FE
Galaxy Tab S7 FE

آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید بسیاری را برای کاربران این تبلت به ارمغان می‌آورد. با این حال، از آنجایی که این تبلت یک دستگاه میان رده محسوب می‌شود، تمام قابلیت‌های One UI 6.1 را دریافت نخواهد کرد.

برای دسترسی به این به‌روزرسانی تنها کافی است که به منوی تنظیمات مراجعه کرده و با کیلک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید فایل آپدیت را از بایگانی وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را با استفاده از یک رایانه ویندوزی و یک کابل USB به صورت دستی روی تبلت خود نصب کنید.

گکسی تب اس 7 فن ادیشن اولین تبلت سامسونگ است که قبل از سال 2022 عرضه شده و آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرده است. این تبلت، به احتمال زیاد، آخرین به‌روزرسانی خود را با One UI 6.1.1 (که در ماه جولای در گلکسی Z Fold 6 و گلکسی Z Flip 6 عرضه می‌شود) دریافت خواهد کرد. از آنجایی که این دستگاه با اندروید 11 عرضه شده و حالا به اندروید 14 رسیده، اندروید 15 را دریافت نخواهد کرد؛ چرا که سه ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید را گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی تب S7 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر