coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی iOS 18 رابط کاربری جدید، ناوبری ساده‌تر و جستجوی بهبود یافته را بهمراه خواهد داشت

به‌روزرسانی iOS 18 در راه است و یکی از برنامه‌هایی که ممکن است کمتر به آن توجه کرده باشید، برنامه تنظیمات است. اما مارک گورمن از بلومبرگ در توییتی اعلام کرده که این برنامه قرار است با ظاهر جدیدی ارائه شود. گورمن نوشته: «بسیاری از کاربران macOS 15 و iOS 18 به تغییرات برنامه تنظیمات اشاره می‌کنند. این تغییرات شامل رابط کاربری جدید با چیدمانی تمیزتر و ساده‌تر برای ناوبری است و جستجوی بسیار بهتری هم دارد. همچنین به‌روزرسانی‌هایی در کنترل سنتر نیز صورت گرفته است.»احتمالاً در تاریخ ۱۰ ژوئن، زمانی که اپل iOS 18 و ابتکار هوش مصنوعی جدید خود را معرفی می‌کند، جزئیات بیشتری درباره برنامه تنظیمات خواهیم شنید. این معرفی بخشی از سخنرانی اصلی خواهد بود که در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2024 21 خرداد (10 ژوئن) برگزار خواهد شد. همچنین در همین روز، اولین نسخه بتا توسعه‌دهندگان iOS 18 منتشر خواهد شد و ماه بعد از آن، نسخه بتای عمومی iOS 18 در دسترس قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی iOS 18 مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود

به دلیل ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی که ممکن است در نسخه بتا آزمایش شوند، احتمال دارد تعداد بیشتری از کاربران آیفون نسبت به سال‌های معمول علاقه‌مند به نصب نسخه‌های بتای عمومی iOS 18 باشند. اما باید توجه داشت که نسخه‌های بتا پایدار نیستند و اغلب ویژگی‌های کلیدی را که احتمالا به آنها نیاز خواهید داشت، ندارند. عمر باتری معمولاً به شدت کاهش می‌یابد و ممکن است تا زمانی که نسخه نهایی iOS 18 در ماه سپتامبر توسط اپل منتشر شود، ماه‌ها بدون عملکرد کامل باتری بمانید.

اما اگر علاقه‌مند به تجربه ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی با به‌روزرسانی iOS 18 هستید، اولین کاری که باید انجام دهید، گرفتن بک آپ از داده‌هایتان است. سپس، زمانی که آماده شدید، به برنامه نرم‌افزار بتا اپل بروید و روی این لینک کلیک کنید یا مرورگر خود را به آدرس https://beta.apple.com هدایت کنید. دکمه Sign up را برای ثبت‌نام یا لینک Sign in را برای ورود انتخاب کنید. پس از اتمام این مراحل، به تنظیمات > عمومی > به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید. در بالای صفحه، روی به‌روزرسانی‌های بتا ضربه بزنید و از بین سه گزینه زیر انتخاب کنید:

خاموش: با انتخاب این گزینه هیچ نرم‌افزار بتایی برای نصب دریافت نخواهید کرد.

iOS 18 Public Beta: اگر می‌خواهید نسخه بتای عمومی iOS 18 را دریافت کنید، این گزینه را انتخاب کنید.

iOS 18 Developer Beta: اگر می‌خواهید نسخه بتای توسعه‌دهندگان iOS 18 را دریافت کنید، این گزینه را انتخاب کنید.

اگر تصمیم به دریافت نسخه بتای iOS 18 گرفتید، هر زمانی که منتشر شود، آن را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر