coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

 سامسونگ با این ویژگی هوش مصنوعی جدید در گلکسی Z Fold 6 از اپل پیشی می‌گیرد

تنها چند روز از معرفی ویژگی‌های Apple Intelligence در iOS 18 نمی‌گذرد که سامسونگ با یک ویژگی هوش مصنوعی جدید در گلکسی Z Fold 6 به نظر می‌رسد از اپل جلوتر باشد.همانطور که احتمالاً می‌دانید، رویداد بعدی Unpacked سامسونگ نزدیک است و انتظار می‌رود در تاریخ 10 ژوئیه (احتمالا 5 مرداد 1403) در فرانسه برگزار شود. در این نسخه تابستانی از رویداد Unpacked، نسل بعدی بهترین گوشی های تاشو، یعنی گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 معرفی خواهند شد.

اگرچه نمی‌توان به طور قطعی گفت که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما شایعات و افشاگری‌های بسیاری در مورد این دو دستگاه وجود دارد که احتمال معرفی آن‌ها را بسیار بالا می‌برد.


بیشتر بخوانید:


ویژگی هوش مصنوعی جدید در گلکسی Z Fold 6 چیست؟

احتمالاً گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 مشابه با سری گلکسی S24 شامل مجموعه‌ای بینظیر از ویژگی‌های هوش مصنوعی خواهند بود. به گفته منبع معتبر Ice Universe در توییتر، گوشی گلکسی Z Fold 6 به یک ویژگی هوش مصنوعی منحصر به فرد مجهز خواهد شد که تاکنون دیده نشده است.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهند که یک طرح معماری به همراه یادداشت‌ها، به یک تصویر دقیق با توضیحات تبدیل می‌شود که نسخه‌ای مینیاتوری از طرح اصلی را نیز شامل می‌شود.

این افشاگر اشاره کرده که این ویژگی قبل از اینکه اپل بتواند یک ویژگی مشابه را پیاده‌سازی کند، در گلکسی Fold 6 عرضه خواهد شد، اگرچه هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه ارائه نشده است. هنوز مشخص نیست که سامسونگ این ویژگی را در رویداد Unpacked به نمایش خواهد گذاشت یا خیر، بنابراین باید با احتیاط به این خبر نگاه کرد.

اپل ویژگی‌های هوش مصنوعی خود را در جریان WWDC در تاریخ 10 ژوئن معرفی کرد و این ویژگی‌ها در iOS 18 موجود خواهند بود که برای آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس و مدل‌های آینده سری آیفون 16 در دسترس خواهد بود.

این مجموعه ویژگی‌ها که در آیپدها و مک‌ها نیز قابل دسترسی است، شامل ابزارهایی مانند تنظیم تن صدا در ایمیل‌ها، بررسی گرامر و ایجاد خلاصه‌های مختصر است. نوتیفیکیشن‌های اولویت‌بندی شده با استفاده از هوش مصنوعی به کاربران هشدارهای مهم شخصی را نمایش می‌دهند، در حالی که Genmoji به کاربران امکان می‌دهد ایموجی‌های سفارشی بر اساس توضیحات متنی ایجاد کنند.

ویژگی‌های دیگر شامل Image Playground است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر سفارشی از کلمات توصیفی ایجاد کنند و Image Wand که طرح‌های اولیه را به تصاویر جلا داده شده تبدیل می‌کند. سیری نیز با درک زبان طبیعی و قابلیت‌های زمینه شخصی بهبود یافته است، که به آن اجازه می‌دهد مکالمات جاری را به خاطر بسپارد و از داده‌های شخصی برای ارائه پاسخ‌های مرتبط استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر