coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین مودم های 2024 ؛ سرعت واقعی اینترنت را تجربه کنید!

در این مطلب با بهترین مودم های 2024 برای شرایط و نیازهای مختلف از جمله برای گیمرها، برای فضاهای وسیع و چند طبقه، برای تشکیل سیستم مش و غیره آشنا می‌شوید.

برای افزایش سرعت شبکه اینترنت خانگی، گسترش محدوده پوشش سیگنال وای فای و یا پشتیبانی از دستگاه‌های بیشتر در شبکه وای فای، خرید یکی از بهترین مودم های خانگی لازم است و کار شما را بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

مودم‌های معرفی شده در این مطلب هم تست‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند؛ از جمله تست‌های ارزیابی سرعت، محدوده پوشش و ارزیابی میزان کاهش کیفیت سیگنال با افزایش فاصله. همچنین این مودم‌ها از نظر قابلیت عبور دادن سیگنال از دیوارها و سقف هم کاملاً ارزیابی شده‌اند. این مطلب به شما کمک می‌کند تا بهترین مودم های 2024 را برای شرایط مختلف از جمله برای خانه‌های بزرگ، برای ایجاد سیستم شبکه مش، برای سیگنال دهی در فواصل طولانی و غیره پیدا کنید.

اگر شما هم قصد خرید یک مودم جدید را دارید، با این راهنمای خرید تکراتو همراه شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین مودم های 2024

در چند سال اخیر مودم‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌‎اند و حالا بهترین مودم های وای فای سرعت و امکانات قابل توجهی دارند. در این سال‌ها، شاهد عرضه نسخه جدیدی از استاندارد وای فای به نام 802.11ax (یا وای فای 6) بودیم که سرعت و کارایی بیشتری دارد. بعلاوه، با توجه به پیشرفت این فناوری، روزبروز محصولات بهتری با امکانات بیشتر و قیمت مناسب‌تر روانه بازار می‌شوند.

برای انتخاب بهترین مودم های وای فای خانگی باید به ویژگی‌هایی مثل بودجه و قیمت مورد نظر، سرعت مودم، استانداردهای تحت پشتیبانی مودم، محدوده پوشش مودم و تعداد پورت‌ها توجه داشته باشید. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، در ادامه مطلب با بهترین مودم های 2024 برای شرایط و نیازهای مختلف آشنا می‌شوید.

1. Asus RT-BE96U

بهترین مودم های 2024

  • فناوری وای فای: وای فای 7/ سه باند
  • تعداد آنتن‌ها/ قابلیت حذف: 8 عدد/ غیرقابل حذف
  • پورت‌ها: یک پورت WAN گیگابیت و یک 10Gbps/ یک پورت لن 3 گیگابیت و یک 10Gbps با 2 پورت USB 3.0
  • ابعاد: 13.8× 13.8× 3 اینچ
  • دلایل خرید: محدوده پوشش بسیار عالی، توان عملیاتی زیاد، نرم‌افزار امنیتی داخلی، قابلیت عمل کردن به عنوان یک سرور یا کلاینت وی‌پی‌ان
  • دلایل اجتناب از خرید: بزرگ و گران قیمت

راهنمای خرید مودم در سال 2024 را با مودم RT-BE96U ایسوس شروع می‌کنیم که یک مودم وای فای 7 پرسرعت با همه امکانات و قابلیت‌های مورد انتظار اما با قیمت بالا (700 دلار) است. البته با پرداخت این هزینه، به یک مودم سه باند با نرم‌افزار امنیتی داخلی و محدوده پوشش وسیع دسترسی پیدا می‌کنید. مودم RT-BE96U ایسوس دارای 8 آنتن است که می‌توانید برای سیگنال دهی بهتر آنها را چرخانده یا تغییر جهت دهید. خود این مودم طراحی شیک تمام مشکی دارد.

یکی از دلایل انتخاب این مودم ایسوس به عنوان بهترین مودم 2024، سرعت بسیار خوب آن است. این مودم در تست‌ها با فاصله حدود 4 متر و نیم به سرعت 1.984 گیگابیت بر ثانیه رسیده و اتصال آن تا فاصله حدود 32 متری حفظ شده است.

RT-BE96U پورت‌های زیادی دارد؛ از جمله چند پورت چند گیگ. با خرید این مودم شما یک پورت WAN گیگابیت و یک پورت WAN با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه، یک لن با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه و سه پورت لن گیگابیت و 2 پورت USB 3.0 دارید. می‌توانید از پورت USB این مودم برای انتقال داده در سطح شبکه از یک هارد اکسترنال یا فلش مموری استفاده کنید.

اگر نیاز به مودمی با سرعت بالا و اتصالی مطمئن و پایدار دارید، Asus RT-BE96U می‌تواند برای شما بهترین مودم وای فای 2024 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

2. TP-Link Archer AX55

بهترین مودم های 2024

  • فناوری وای فای: وای فای 6 (AX3000)
  • تعداد آنتن‌ها/ قابلیت حذف: 4 عدد/ غیرقابل حذف
  • پورت‌ها: 1 پورت WAN و 4 پورت لن گیگابیت
  • اوج توان عملیاتی: 823.7 مگابیت بر ثانیه (برای فاصله حدود 4 متر و نیم)
  • دلایل خرید: برد عالی، 2 سال گارانتی، حالت‌های زیاد برای تنظیم، کوچک و قابل مخفی کردن
  • دلایل اجتناب از خرید: هزینه اضافه نرم‌افزار امنیتی، سرعت کم برای فواصل متوسط

معرفی بهترین مودم های 2024 را با مودم Archer AX55 ادامه می‌دهیم که امکانات خیلی خوبی نسبت به قیمت آن (حدود 100 دلار) دارد. با پرداخت این هزینه یک مودم وای فای 6 با محدوده پوشش وسیع، 2 سال گارانتی و قابلیت‌های تنظیم زیاد خواهید داشت. Archer AX55 یک مودم 2 باند با 4 آنتن است که می‌توانید آنها را برای دریافت سیگنال بهتر به شکل دلخواه تنظیم کنید.

مودم Archer AX55 تی‌پی لینک توانسته در تست‌ها برای فاصله حدود 4 متر و نیم به سرعت 823.7 مگابیت بر ثانیه برسد و طیف پوشش کلی آن حدود 33 متر و نیم است. این مودم، دارای یک پورت WAN گیگابیت، چهار پورت لن گیگابیت و یک پورت USB 3.0 برای انتقال داده است. این مودم هم طراحی تمام مشکی زیبا و یکسری برش در قسمت بالا و پایه‌های لاستیکی نرم در قسمت پایین دارد. اگر به دنبال روشی سریع، ارزان و راحت برای ارتقای شبکه خانگی خودتان هستید، TP-Link Archer AX55 به عنوان یکی از بهترین مودم های وای فای سال 2024 می‌تواند انتخاب خیلی برای شما باشد.

3. Asus ROG Rapture GT-AX11000

بهترین مودم های 2024

  • فناوری وای فای: وای فای 802.11ac و سه باند
  • تعداد آنتن‌ها/ قابلیت حذف: 8 عدد/ قابل حذف
  • پورت‌ها: یک پورت WAN، چهار پورت لن با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه، 1 پورت لن با سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه و 2 پورت USB 3.0
  • اوج توان عملیاتی: 731.4 مگابیت بر ثانیه
  • ابعاد: 9.4 × 9.4 × 2.8 اینچ
  • دلایل خرید: ارتقای عملکرد با افزایش فاصله، تعداد زیاد گزینه‌ها و حالت‌های شخصی‌سازی، پورت WAN پرسرعت 2.5Gbps
  • دلایل اجتناب از خرید: ابعاد بسیار بزرگ در مقایسه با سایر مودم‌ها

ایسوس راگ Rapture GT-AX11000 بهترین مودم 2024 برای گیمرها و دارای سرعت بسیار بالا، تأخیر کم و همه قابلیت‌های مورد انتظار گیمرها است. سرعت این مودم با افزایش فاصله بهبود پیدا می‌کند؛ اما این مودم ابعاد نسبتاً بزرگ و 8 آنتن دارد. حداکثر توان عملیاتی این مودم به نرخ چشمگیر 10.8 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و این مودم سه باند مجهز به چهار پورت لن گیگابیت، یک کانکشن لن 2.5 گیگابیت و 2 پورت USB 3.0 است.

GT-AX11000 توانسته در تست‌ها برای فاصله 15.24 متر به سرعت 731 مگابیت بر ثانیه برسد و حداکثر میزان پوشش سیگنال آن حدود 29 متر است.

این مودم هم قابلیت‌های زیادی برای کنترل و شخصی‌سازی و بهینه‌سازی‌های مخصوص گیم دارد. می‌توانید این مودم را با سایر مودم‌های ایسوس جفت کرده و یک شبکه مش برای پوشش خانه‌های بزرگ تشکیل دهید. این مودم 450 دلاری جزء مودم‌های گران قیمت محسوب می‌شود اما بدون شک برای کاربرانی که به دنبال برتری در بازی‌های آنلاین هستند، جزء بهترین مودم های 2024 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 4

بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

4. Netgear Orbi WiFi 6E (RBKE963)

بهترین مودم های 2024

  • فناوری وای فای: وای فای 6e و چهار باند
  • تعداد آنتن‌ها/ قابلیت حذف: 12/ غیرقابل حذف
  • پورت‌ها: 1 پورت WAN و 4 لن (واحد پایه) و 4 لن (ماهواره‌ای)
  • حداکثر توان عملیاتی ارزیابی شده: 1.009 گیگابیت بر ثانیه
  • ابعاد: 11.1 × 7.5 × 3 اینچ
  • دلایل خرید: عملکرد بسیار خوب مش، راحتی پیکربندی و تنظیم، نرم‌افزار امنیتی و کنترل‌های والدین
  • دلایل اجتناب از خرید: هزینه بیشتر از 1500 دلاری برای مودم با 2 تقویت کننده، محدودیت 90 روزه پشتیبانی فنی

Orbi WiFi 6E از برند نت گیر (با شماره مدل RBKE963) یکی دیگر از بهترین سیستم‌های وای فای مش جهان و البته یکی از گران قیمت‌ترین‌ها – است. خرید این مودم به کاربرانی توصیه می‌شود که بودجه نامحدودی برای خرید یکی از بهترین مودم های خانگی دارند و ISP آنها اتصال اینترنت گیگابیت را در اختیارشان قرار داده، منزل بزرگی دارند و به دنبال ایجاد یک سیستم مش قوی هستند.

Orbi WiFi 6E قابلیت پوشش محیطی با مساحت حدود 2700 متر را دارد که آنتن ماهواره‌ای سوم، محدوده پوشش آن را به حدود 3600 متر می‌رساند. کانال 6 گیگاهرتزی این مودم، برای فاصله حدود 4 متر و نیمی به توان عملیاتی بیشتر از یک گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

هر واحد این مودم دارای 12 آنتن و 4 پورت لن (با حداکثر سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه) است و این سیستم قابلیت ایجاد کانال‌های 2.5، 5 و 6 گیگاهرتز را به همراه یک کانال 5 گیگاهرتزی چهارم برای برقراری ارتباط بین واحدها دارد. نت گیر طرح‌های اشترک رایگان برای نرم‌افزار امنیتی Armor را در اختیار کاربران این مودم قرار می‌دهد که شامل آنتی ویروس بیت‌دیفندر و کنترل‌های والدین می‌شود. کاربران باید پس از گذشت 90 روز از خرید این مودم باید برای دریافت خدمات پشتیبانی هزینه پرداخت کنند. اما این مودم برای کاربرانی با بودجه زیاد انتخاب کامل و کم نظیری است.

5. TP-Link Deco X20

بهترین مودم های 2024

  • فناوری وای فای: وای فای 6 (AX1800)
  • تعداد آنتن‌ها/ قابلیت حذف: 4/ غیرقابل حذف
  • پورت‌ها: 1 پورت WAN و یک لن گیگابیت
  • حداکثر توان عملیاتی ارزیابی شده: 622.1 مگابیت بر ثانیه (برای فاصله 4 متر و نیم)
  • ابعاد: 4.3 × 4.3 × 4.5 اینچ
  • دلایل خرید: قیمت مناسب، برد بسیار عالی، امنیت بیشتر، مودم و ماهواره کوچک
  • دلایل اجتناب از خرید: نداشتن قابلیت شخصی‌سازی، نداشتن بک-کانال اختصاصی برای انتقال داده

راهنمای خرید مودم در سال 2024 را با یکی دیگر از محصولات تی‌پی لینک ادامه می‌دهیم. Deco X20 یک سیستم وای فای مش ارزان قیمت با فرایند نصب بسیار راحت است. تنظیم و راه‌اندازی این مودم با استفاده از اپلیکیشن Deco تی‌پی لینک حدود یک ربع زمان می‌برد. این اپلیکیشن، قابلیت‌هایی مثل امکان فعال‌سازی کنترل‌های والدین را در اختیار شما قرار داده و یکسری قابلیت امنیتی هم دارد. این مودم 200 دلاری تی‌پی لینک قابلیت پوشش حدود 1700 متر مربع را با سیگنال قوی وای فای 6 دارد.

بر خلاف سایر مودم‌های مش، همه واحدهای X20 Deco قابل جابجایی بوده و نقش مودم یا ماهواره را بازی می‌کنند. پشت هر یک از این مودم‌ها 2 پورت لن گیگابیت وجود دارد اما این مودم‌ها فاقد پورت USB برای به اشتراک گذاری داده‌ها از فلش درایو در سطح شبکه هستند. Deco X20 در تست‌ها برای فاصله حدود 4.5 متری به سرعت 622 مگابیت بر ثانیه رسیده و حداکثر برد 29 متر را دارد.

اگر به دنبال یکی از بهترین مودم های 2024 برای تشکیل یک سیستم وای فای مش اقتصادی هستید؛ طوری که امکان جابجایی راحت واحدهای این سیستم وجود داشته باشد، قطعاً این مودم تی‌پی لینک ارزش خرید را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

بهترین کنسول های دستی 2024

6. Eero Max 7

بهترین مودم های 2024

  • فناوری وای فای: وای فای 7 (BE4300)
  • تعداد آنتن‌ها/ قابلیت حذف: 10/ غیرقابل حذف
  • پورت‌ها: 2 عدد با سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه و 2 عدد با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه
  • حداکثر توان عملیاتی: 1.781 گیگابیت بر ثانیه (برای فاصله 4.5 متری)
  • ابعاد: 8.4 × 7.1 × 3.4 اینچ
  • دلایل خرید: اپلیکیشن ساده، آداپتور AC ساده، عملکرد بسیار خوب، استفاده از کانال‌های داده 320 مگاهرتزی بسیار عریض، 2 عدد پورت شبکه 10Gbps و 2 عدد 2.5Gbps
  • دلایل اجتناب از خرید: افت سریع عملکرد با افزایش فاصله، هزینه بالای کنترل‌های شبکه و امنیت

eero Max 7 یکی از بهترین مودم های 2024 و اولین سیستم وای فای مش آمازون با قابلیت پشتیبانی از وای فای 7 است که بر خلاف مدل قبلی یعنی eero Pro 6E طراحی بسیار جدیدی دارد. این مدل نسبت به نسل قبل بزرگتر است اما مجهز به 10 آنتن و پورت‌های بیشتری شده و البته قیمت آن افزایش چشمگیری داشته است. در واقع شما این هزینه بالا را برای دسترسی به جدیدترین و بهترین استاندارد وایرلس پرداخت می‌کنید.

یکی از مشخصات خوب دستگاه‌های eero سازگاری آنها با یکدیگر است و این یعنی می‌توانید برای گسترش شبکه خانگی خودتان، از مودم‌های قدیمی‌تر مش eero هم استفاده کنید. اگر نیاز به افزایش محدوده پوشش شبکه دارید، می‌توانید از Echo Dot به عنوان یک توسعه دهنده مش استفاده کنید.

پشت مودم eero Max 7 پورت‌های زیادی مشاهده می‌شود؛ از جمله 2 پورت لن 10 گیگابیت، 2 پورت لن 2.5 گیگابیت و یک پورت USB-C برای برق. eero Max 7 در تست‌ها برای فاصله 4 و نیم متر به سرعت 1.781 گیگابیت بر ثانیه رسیده و سیگنال آن تا فاصله حدود 29 متر حفظ شده است. نصب و راه‌اندازی این مودم هم بسیار راحت است و در اپلیکیشن eero امکانات و قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در مجموع این مودم بهترین مودم 2024 برای خانه‌های بزرگ است.

7. Netgear Orbi RBK863SB

بهترین مودم های 2024

  • فناوری وای فای: وای فای 6 (AX6000)
  • تعداد آنتن‌ها/ قابلیت حذف: 8 عدد/ غیرقابل حذف
  • پورت‌ها: مودم – 1 WAN و 4 لن؛ ماهواره – 4 لن
  • حداکثر توان عملیاتی ارزیابی شده: 806.9 مگابیت بر ثانیه (برای فاصله 4.5 متر)
  • ابعاد: 10× 7.5× 2.8 اینچ
  • دلایل خرید: فاصله زیاد آنتن دهی، نرم‌افزار امنیتی مجهز، امکان ایجاد لن برای دستگاه‌های اتوماسیون خانگی، سرعت بالای وای فای 6
  • دلایل اجتناب از خرید: قیمت بالا، بزرگی دستگاه‌ها، کندی فرایند تنظیم و آمادگی، محدودیت پشتیبانی تا 90 روز

Netgear Orbi RBK863SB یکی دیگر از بهترین مودم های وای فای سال 2024 و یک مودم مش وای فای 6 با عملکردی بهتر نسبت به نسل قبل و طراحی تمام مشکی (یا سفید) است. استفاده از طراحی جدید برای آنتن این مودم، باعث شده که عملکرد آن برای فواصل متوسط بهتر شده و سرعت دانلود آن برای فاصله 15 متری 4 برابر بیشتر از مدل قبل باشد. البته مثل سایر دستگاه‌های Orbi این مودم هم قیمت بالایی دارد اما عملکرد خوب و پورت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سیستم سه تایی Orbi RBK863SB قابلیت پوشش محدوده‌ای با حداکثر حدود 2400 متر مربع را دارد که برای منازل بسیار بزرگ مناسب است. Orbi RBK863SB در تست‌ها برای فاصله 4.5 متر به سرعت 806 مگابیت بر ثانیه رسیده و هر یک از واحدهای آن دارای محدوده پوشش 32 متر است و از نظر برد سیگنال بهترین مودم وای فای 2024 محسوب می‌شود.

پشت قسمت اصلی این مودم یک پورت لن 10 گیگابیت و چهار پورت لن گیگابیت وجود دارد و بخش ماهواره آن 4 پورت لن گیگابیت دارد. با خرید این مودم شما تا یک سال به صورت رایگان به نرم‌افزار امنیتی Armor شرکت نت‌گیر دسترسی خواهید داشت. اگر منزل بزرگی دارید و به دنبال مودمی با سیگنال قوی هستید اما مایل نیستید برای وای فای 7 هزینه کنید، Orbi RBK863SB با طراحی مشکی جذاب آن می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین کیس گیمینگ

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

8. Netgear Nighthawk RAXE500

بهترین مودم های 2024

  • فناوری وای فای: وای فای 6E (AXE11000)
  • تعداد آنتن‌ها/ قابلیت حذف: 8 عدد/ غیرقابل حذف
  • پورت‌ها: 1 عدد WAN و 4 عدد لن گیگابیت و 2 عدد USB 3.0
  • توان عملیاتی: 2.396 گیگابیت بر ثانیه
  • ابعاد: 12 × 8.6× 3.3 اینچ
  • دلایل خرید: سرعت بسیار بالا با باند 6 گیگاهرتز، کاملاً قابل تنظیم و شخصی‌سازی، مجهز به امکانات امنیتی داخلی
  • دلایل اجتناب از خرید: افزایش سریع توان عملیاتی با بیشتر شدن فاصله

Nighthawk RAXE500 یکی دیگر از بهترین مودم های 2024 است که به عنوان اولین مودم وای فای 6e روانه بازار شد. این مدل توانست با اضافه کردن باند 6 گیگاهرتز جدید به سرعت بسیار بالایی دست پیدا کند؛ هر چند قیمت آن هم ارزان نیست.

این مودم سه باند، در تست‌ها توانسته برای فاصله 4.5 متر، به سرعت 2.39 گیگابیت بر ثانیه برسد. بعلاوه، طراحی شیک و قابلیت تنظیم و پیکربندی زیاد، این محصول نت‌گیر را تبدیل به یکی دیگر از بهترین مودم های 2024 کرده است. این مودم، جزء گران‌ترین مودم‌های موجود در بازار است و در فاصله نزدیک‌تر بهتر کار می‌کند اما اگر نیاز به سرعت دارید، ارزش صرف هزینه را دارد.

9. TP-Link Archer BE800

بهترین مودم های 2024

  • فناوری وای فای: وای فای 7 (BE19000)
  • تعداد آنتن‌ها/ قابلیت حذف: 8 عدد/ غیرقابل حذف
  • پورت‌ها: 2 عدد 10 گیگابیت، 4 عدد 2.5 گیگابیت و USB 3.0
  • توان عملیاتی: 1.824 گیگابیت بر ثانیه (برای فاصله 4.5 متر)
  • ابعاد: 11.9 × 10.3 × 3.8 اینچ
  • دلایل خرید: محدوده پوشش بسیار خوب، قابلیت استفاده به عنوان کلاینت یا سرور وی‌پی‌ان، توان عملیاتی بسیار بالا برای فواصل کوتاه، قابلیت نظارت بر مصرف اینترنت و نرم‌افزار امنیتی
  • دلایل اجتناب از خرید: قیمت بالا، بزرگ

Archer BE800 با طراحی V-Fold خاص آن با همه مودم‌های وای فای که پیش از این دیده بودید تفاوت دارد. بر خلاف سایر مودم‌ها، این مودم یک نمایشگر بزرگ دیجیتال دارد که می‌تواند اطلاعاتی مثل تاریخ، زمان، وضعیت آب و هوا و حتی انیمیشن‌های دلخواه را نشان دهد.

Archer BE800 به عنوان یک مودم وای فای 7 قدرتمند، قیمت مناسبی (600 دلار) دارد اما اگر بودجه محدودی دارید، قیمت Archer BE550 نصف این مدل است.

پشت مودم Archer BE800 پورت‌های مختلفی از جمله 2 پورت لن 10 گیگابیت، 4 پورت 2.5 گیگابیت و یک پورت USB 3.0 وجود دارد. این مودم توانسته در تست‌ها برای فاصله 4.5 متر به سرعت 1.8 گیگابیت بر ثانیه برسد و حداکثر محدوده پوشش آن 35 متر است. اگر از مودم‌های وای فای قدیمی خسته شده و به دنبال مجهزترین و بهترین مودم وای فای 7 هستید، این محصول تی‌پی لینک می‌تواند بهترین مودم وای فای 2024 برای شما باشد.

جمع‌بندی

ممکن است پس از گذشت مدتی مودم قبلی شما کند شده، پوشش مطلوبی نداشته باشد یا با افزایش تعداد دستگاه‌های متصل به اینترنت، نیاز به یک مودم وای فای جدیدتر و قوی‌تر پیدا کرده باشید. در این مطلب بهترین مودم های 2024 را به شما معرفی کردیم که از نظر سرعت، محدوده پوشش، کیفیت تنظیمات و امکانات جزء بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. امیدواریم که این راهنما به شما برای آشنایی با جدیدترین و بهترین محصولات در بازار مودم‌های وای فای کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

مودم مش برای چه محیط‌هایی مناسب است؟

در سیستم مش برای ایجاد پوشش وای فای بهتر، از چند دستگاه استفاده می‌شود. چنین مودم‌هایی برای منازل بزرگ و چند طبقه یا منازلی که در بعضی از نقاط پوشش سیگنال خوبی ندارند مناسب هستند.

بهترین مودم برای گیمرها چه مدلی است؟

ایسوس راگ Rapture GT-AX11000 بهترین مودم 2024 برای گیمرها و دارای سرعت بسیار بالا، تأخیر کم و همه قابلیت‌های مورد انتظار گیمرها است.

چطور بهترین مودم وای فای را انتخاب کنیم؟

با در نظر گرفتن مواردی مثل بودجه، در نظر گرفتن حداکثر سرعت اینترنت ISP مورد نظر، حداکثر سرعت پشتیبانی شده توسط مودم، کیفیت سرویس، قابلیت‌ها و استانداردهای پشتیبانی شده در مودم می‌توانید بهترین مودم را برای شرایط خودتان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین مودم های 2024 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش راهنمای خرید به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر