coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تردز 175 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که اکنون پس از یکسال، تردز 175 میلیون کاربر فعال ماهانه بدست آورده است. مارک زاکربرگ با انتشار پستی در تردز این خبر را اعلام کرده است.برنامه اجتماعی تردز شروع موفقیت آمیزی در سال 2023 داشت. او توانست در همان ابتدا و تنها 5 روز پس از راه اندازی، 100 میلیون کاربر فعال ماهانه پیدا کند. البته پس از آن کمی متوقف شد اما همچنان در حال رشد است. سرانجام کاربران این برنامه در ماه فوریه به 130 میلیون و در آوریل به 150 میلیون رسید.


بیشتر بخوانید:


قابلیت های جدید تردز

اکنون تردز به مناسبت 175 میلیونی شدنش، قابلیت جدیدی در اختیار کاربران قرار داده است. با بروزرسانی، تردز به کاربران امکان انتخاب 5 نماد (علاوه بر نماد پیش‌فرض) را می‌دهد. قرار است هر روز آیکون‌های بیشتری اضافه شوند. شما می‌توانید آنها را در تب نمایه پیدا کنید فقط کافیست بر روی نماد کیک تولد ضربه بزنید.

تردز 175 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

البته توجه داشته باشید این نمادهای سفارش فقط برای مدت محدودی در دسترس قرار گرفته و شما باید تا 12 ژوئیه یکی را انتخاب کنید. همانطور که می‌دانید شبکه Threads با بقیه امپراتوری متا در ارتباط است. از 25 ژوئن، کاربران در بیش از 100 کشور می‌توانند، قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌های خود را با افراد مختلف فعال کنند.

اینستاگرام اعلام کرد که 63 درصد از تمام پست‌ها در Threads فقط متنی هستند. با این حال، از هر 4 پست در این شبکه، 1 پست حاوی حداقل یک عکس است. علاوه بر متن و عکس، یادداشت‌های صوتی در Threads رایج‌تر می‌شوند، گرچه احتمالا این قابلیت فقط مورد توجه نسل جوان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

با ما تکراتو در ارتباط باشید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر