coinex
otetmarket
propification.com

کد مورس همستر کامبت امروز 14 شهریور 1403 [+آموزش وارد کردن کد مورس روز همستر]

با وارد کردن کد مورس همستر کامبت روزانه می‌توانید یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید. در ادامه، کد مورس همستر کامبت امروز 14 شهریور 1403 را مشاهده خواهید کرد.

در چالش‌های هیجان‌انگیز همستر کامبت، بازیکنان هر روز با معماها و رمزهای تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند. کد مورس روز همستر یکی از چالش‌های جالب است که باعث می‌شود هر روز بازیکنان با انگیزه بیشتری به بازی برگردند.

راهنمای خرید تکراتو

کد مورس همستر کامبت امروز 14 شهریور 1403

در تصویر پایین، کد مورس امروز همستر کامبت 14 شهریور 1403 را مشاهده می‌کنید و با استفاده از راهنمای وارد کردن کد مورس که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، می‌توانید به‌راحتی یک میلیون سکه رایگان درون‌بازی را دریافت کنید.

کد مورس همستر کامبت امروز 14 شهریور 1403

آموزش وارد کردن کد مورس همستر

مراحل وارد کردن کد مورس همستر امروز و روزهای آینده بسیار ساده است و کافی‌است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه اول بازی، گزینه Daily Chiper را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  2. با این کار، رنگ پس‌زمینه آیکون همستر قرمز می‌شود و کادر Daily Chiper زیر شمارنده درآمد یا موجودی سکه به نمایش درمی‌آید.
  3. در این مرحله باید کد مورس امروز همستر را حرف به حرف وارد کنید. نکته مهم اینجاست که برای وارد کردن نقطه‌ها (.) باید یک بار روی همستر ضربه بزنید و برای وارد کردن خط تیره (-) باید کمی انگشت خود را نگه‌ دارید.
  4. هر حرفی که وارد کنید، روی صفحه نمایش داده شده و تایید می‌شود که آن حرف به‌درستی ثبت شده است.

کار تمام است و به همین سادگی می‌توان کد مورس روز همستر را وارد کرد.

نکته: در اینجا بد نیست اشاره کنیم که روزانه فقط 5 بار می‌توانید برای وارد کردن کد مورس همستر تلاش کنید. اگر طی این 5 تلاش نتوانستید کد را وارد کنید، باید تا روز آینده و کد بعدی منتظر بمانید.

سوالات متداول

کد مورس روز همستر چه ساعتی به‌روزرسانی می‌شود؟

کد مورس یا رمز روزانه همستر کامبت هر شب ساعت 22:30 دقیقه تغییر می‌کند. هر رمز پس از 24 ساعت منقضی می‌شود؛ به این معنی که ربات بازی دیگر آن را قبول نمی‌کند.

شما از چه روش‌هایی برای کسب امتیاز استفاده می‌کنید؟ آیا با استفاده از کد مورس همستر کامبت امروز توانستید با سطح جدید برسید؟ تجربه خود را با تکراتو و کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر