coinex
otetmarket
propification.com

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام ؛ با این ابزارها استوری‌های حرفه‌ای بسازید

این مطلب در انتخاب بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا با استفاده از آن، استوری‌هایی حرفه‌ای و خیره کننده طراحی کنید.

راهنمای خرید تکراتو

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت‌های جذاب این پلتفرم است که از طریق آن کاربران می‌توانند عکس یا فیلم‌های کوتاهی منتشر کنند که پس از 24 ساعت به صورت خودکار حذف می‌شوند. این قابلیت، به مرور زمان به شدت محبوب شده و هر روزه بیشتر از 500 میلیون نفر استوری‌های اینستاگرام را تماشا می‌کنند.

اپلیکیشن‌های زیادی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید استوری‌هایی جذاب و سرگرم کننده بسازید. بعضی از این اپلیکیشن‌ها به استوری‌های شما جلوه ویژه و انیمیشن اضافه می‌کنند و بعضی دیگر قابلیت‌های پیشرفته‌تری برای ادیت عکس و ویدیو دارند.

قطعاً در خود اینستاگرام هم ابزارهای زیادی برای ساخت استوری وجود دارد اما با استفاده از چنین ابزارهایی می‌توانید ایده‌های خودتان را به روشی متفاوت‌تر و حرفه‌ای‌تر از دیگران به تصویر بکشید؛ طوری که استوری‌های شما کاملاً برجسته و خاص باشند. برای آشنایی با بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام با ما همراه باشید

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

با استفاده از بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام می‌توانید جلوه ویژه، کلاژ، انیمیشن، فونت‌های متفاوت و جذاب به استوری‌های اینستاگرام خودتان بدهید و به روش‌های مختلف خلاقیت خودتان را شکوفا کنید. قطعاً شما هم از اهمیت استوری‌های اینستاگرام با خبر هستید چون با استفاده از این قابلیت می‌توانید شخصیت خودتان یا برندتان را به نمایش گذاشته و سطح تعامل مخاطبان را افزایش دهید.

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام
بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

با توجه به تعداد زیاد برنامه های ساخت استوری ممکن است انتخاب بهترین گزینه‌ها کار سختی باشد. به همین دلیل در این مطلب فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های این حوزه را آماده کردیم که خیلی از اینفلوئنسرها و چهره‌های سرشناس هم از آنها استفاده می‌کنند. احتمالاً بعضی از نرم‌افزارهای معرفی شده در این مطلب برای شما آشنا هستند، اما به احتمال زیاد در این مطلب با چند گزینه جدید هم آشنا می‌شوید.

1. InShot

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی

  • کنترل سرعت، تار کردن خودکار و ابزارهای ادغام برای ویدیو
  • جلوه‌های ویژه هوش مصنوعی
  • کلاژساز و ویرایشگر تصویر
  • گزینه اضافه کردن موزیک به ویدیوها
  • فیلترها، جلوه‌های ویژه، متن و سایر ابزارهای ارتقای عکس و ویدیو

InShot یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام است که قابلیت‌های زیادی برای طراحی در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید استوری‌های زیبایی بسازید.

ادیتور ویدیوی InShot ابزارهای زیادی برای برش زدن، تقسیم کردن، قطع کردن یا ادغام ویدیوها دارد. این ابزار، انواع پس‌زمینه، فیلتر و جلوه‌های ویژه را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید به ویدیوها صدا و موزیک اضافه کنید و قابلیت محو شدن موزیک در ابتدا و انتهای ویدیو را هم دارید. افزایش یا کاهش سرعت ویدیو هم جزء قابلیت‌های InShot است و می‌توانید نسبت ابعاد ویدیو را متناسب با پلتفرم‌های دلخواه خودتان تنظیم کنید.

این اپلیکیشن که از نظر بسیاری از کاربران بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام محسوب می‌شود، امکان اضافه کردن متن، برچسب، ایموجی و جلوه‌های ویژه دیگر را به عکس و ویدیوها فراهم کرده است.

InShot یک اپلیکیشن مفید برای کاربران حرفه‌ای و همچنین آماتور است. با استفاده از انواع قابلیت‌های ادیت عکس و ویدیو در InShot، می‌توانید استوری‌هایی متفاوت و حرفه‌ای بسازید.

این اپلیکیشن برای اندروید و iOS قابل دانلود است و در هر دو پلتفرم امتیازات بسیار بالایی کسب کرده است.

2. StoryArt

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی

  • بیش از 3 هزار الگوی استوری
  • بیش از 500 الگوی پست
  • بیش از 300 الگوی متحرک
  • بیش از 30 موزیک برای الگوهای انیمیشنی
  • بیش از 100 الگوی متن انیمیشنی
  • قابلیت اضافه کردن جلوه‌های ویدیویی به استوری‌های اینستاگرام

StoryArt یک برنامه استوری ساز آیفون و همچنین اندروید است که در اپ استور اپل و پلی استور گوگل نظرات خیلی خوبی برای آن ثبت شده‌اند. استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت است و انواع مختلف الگوهای آماده را در اختیار شما قرار می‌دهد تا راحت‌تر استوری اینستاگرام بسازید.

این اپلیکیشن، گزینه‌های زیادی هم برای اضافه کردن جلوه‌های ویژه طراحی دارد. می‌توانید به استوری‌های خودتان فونت، فیلتر، تم و طراحی‌های مختلف دیگر اضافه کنید. این قابلیت‌ها StoryArt را تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستا کرده‌اند.

3. Unfold

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی:

  • بیشتر از 400 الگوی رایگان و 400 الگوی طراحی غیررایگان
  • انواع فیلترها و جلوه‌های ویژه برای استوری
  • ابزارهای متنی پیشرفته از جمله فونت‌های منحصربفرد
  • ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی
  • پشتیبانی از هر دو فرمت عکس و ویدیو

معرفی بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام را با Unfold ادامه می‌دهیم که یکسری قابلیت رایگان به همراه تعدادی قابلیت غیررایگان دارد. در این اپلیکیشن می‌توانید از الگوهای مینیمال جذاب برای ایجاد استوری‌های زیبا استفاده کنید. این اپلیکیشن هم از عکس و ویدیو پشتیبانی می‌کند و برای هر دو حالت امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای استفاده از Unfold نیازی به ساختن اکانت ندارید. کافیست این برنامه استوری ساز حرفه ای را دانلود کرده و شروع به طراحی استوری‌های رزولوشن بالا کنید.

4. Canva

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی

  • دسترسی نامحدود به طراحی‌ها، آیکون‌ها و تصاویر باکیفیت با Images Pro
  • محو کردن پس‌زمینه با فوکوس خودکار
  • قرار دادن متن در عکس و ویدیوها
  • قابلیت همکاری با اعضای تیم برای کمپین‌های تبلیغاتی

Canva یک ادیتور عکس محبوب است که می‌توانید از آن برای طراحی عکس‌هایی زیبا و قرار دادن متن و جلوه‌های ویژه دیگر در اینستاگرام استفاده کنید. این اپلیکیشن تعداد زیادی عکس آرشیو دارد که می‌توانید از آنها به عنوان پس‌زمینه برای استوری اینستاگرام استفاده کنید.

در Canva هم قابلیت‌های تغییر فونت، رنگ، فیلتر و غیره وجود دارند که آن را تبدیل به یک برنامه ساخت استوری حرفه ای کرده‌اند. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد که تصاویر طراحی شده را در پلتفرم‌های مختلف منتشر کنید.

Canva برای اندروید، iOS، کامپیوتر (ویندوز و مک) قابل نصب است.

5. Adobe Express

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی

  • تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید راحت محتوا از الگوهای توصیه شده
  • حذف پس‌زمینه و توصیه الگوهای آماده مناسبتی
  • دسترسی به آیکن‌ها، فونت‌ها و آرشیو عکس‌های ادوبی
  • الگوهای حرفه‌ای برای پروژه‌های مختلف
  • ابزارهای کاربرپسند برای ویرایش عکس و ویدیو، جلوه‌های ویژه و تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی

اپلیکیشن‌های پست و ویدیوی ادوبی اکسپرس جزء بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستا هستند. با استفاده از اپلیکیشن‌های ادوبی اکسپرس می‌توانید ویدیو کلیپ طراحی کنید یا با ترکیب عکس‌های مختلف، استوری بسازید. می‌توانید از ادوبی اکسپرس برای اضافه کردن جلوه‌های ویژه به عکس هم اضافه کنید و با وجود انواع صداها، فونت‌ها، انیمیشن‌ها و سایر جلوه‌های طراحی می‌توانید این پکیج را به عنوان نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام در نظر داشته باشید.

استفاده از ادوبی اکسپرس راحت است و برای کار کردن با آن نیازی به تخصص طراحی ندارید. می‌توانید از بین مجموعه عظیم موجود در اپلیکیشن، جلوه‌های دلخواه را انتخاب کرده و اضافه کنید. برای استوری‌های ویدیویی، امکان اضافه کردن صدا از کالکشن اپلیکیشن یا خود گوشی وجود دارد. در این برنامه ساخت استوری آنلاین رایگان هم تم‌های زیادی برای انواع استوری‌ها و پیام‌ها وجود دارند.

ادوبی اکسپرس برای اندروید، iOS و کامپیوتر قابل استفاده است.

6. PhotoGrid

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی:

  • بیش از 20 هزار الگوی کلاژ
  • ادیتور ویدیو و قابلیت ساختن جدول (گرید) ویدیویی
  • طرح‌های قابل تنظیم به شکل دلخواه و قابلیت ایجاد کلاژ برای حداکثر 16 عکس به صورت همزمان
  • محو کردن پس‌زمینه عکس بدون برش زدن یا درج واترمارک‌های ناخوشایند

PhotoGrid یکی از اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به راحتی کلاژ تصویر یا ویدیو بسازید. این نرم‌افزار هم به دلیل داشتن امکانات مختلف، از نظر بسیاری از کاربران بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام محسوب می‌شود.

در PhotoGrid چندین الگوی آماده مخصوص استوری‌های اینستاگرام وجود دارد و علاوه بر آن به انواع فیلترها، استیکرها، فونت‌ها و جلوه‌های ویژه دسترسی دارید. این اپلیکیشن هم قابلیت‌های ویرایش مثل برش زدن یک شی از تصویر یا حذف پس‌زمینه را دارد.

در این نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام هم می‌توانید عکس‌های سلفی و پروفایل خودتان را ویرایش و میکاپ کنید. یک دوربین سلفی هم در PhotoGrid وجود دارد که می‌توانید از آن برای زیباتر شدن سلفی‌ها استفاده کنید. PhotoGrid برای ساختن میم هم قابل استفاده است و می‌توانید با استفاده از آن، به میم‌ها گیف اضافه کنید.

این نرم‌افزار برای اپل و اندروید قابل نصب است و امکان استفاده از نسخه تحت وب آن هم وجود دارد.

7. Typorama

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی

  • بیشتر از 50 نوع سبک مختلف برای نوشتن متن
  • بیشتر از 100 نوع فونت مختلف
  • صدها متن آماده برای استوری‌ها
  • هزاران تصویر آرشیو
  • قابلیت طراحی و اضافه کردن واترمارک/ لوگو به استوری‌ها و پست‌ها
  • انواع سایه، گرادیان و جلوه‌های سه بعدی برای متن

Typorama یک استوری ساز حرفه ای اندروید و همچنین اپل است که با استفاده از آن می‌توانید به سرعت به عکس‌های استوری اینستاگرام، متن‌های جذابی اضافه کنید.

در Typorama می‌توانید به راحتی طراحی‌های تایپوگرافی ایجاد کنید. کافیست یک پس‌زمینه انتخاب کرده و شروع به تایپ متن مورد نظرتان کنید. این اپلیکیشن طرح‌های مختلفی برای تایپوگرافی دارد به همراه انواع فونت‌ها و جلوه‌های ویژه که می‌توانید بهترین گزینه را از بین آنها انتخاب کنید.

به غیر از ابزارهای پیشرفته متنی، در این اپلیکیشن یکسری قابلیت ویرایش ویدیو هم در اختیار دارید. این نرم‌افزار با داشتن انواع فیلتر و قابلیت‌های اصلاح تصویر، هر آنچه برای طراحی استوری‌هایی جذاب با متن و تصاویری متفاوت نیاز دارید، در اختیار شما قرار داده و به همین دلیل از نظر خیلی از کاربران بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام محسوب می‌شود.

8. CutStory

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی

  • برش زدن ویدیوهای طولانی و تبدیل آنها به کلیپ‌های 15 ثانیه‌ای برای استوری اینستاگرام
  • پشتیبانی از همه فرمت‌های ویدیو
  • کتابخانه‌ای وسیع از انواع الگوها و شابلون‌ها
  • عدم کاهش کیفیت هنگام استخراج ویدیو برای استوری‌های اینستاگرام
  • امکان اضافه کردن بیشتر از یک آهنگ به استوری

این برنامه استوری ساز آیفون به شما امکان می‌دهد که با برش زدن یک ویدیوی طولانی، چند ویدیوی 15 ثانیه‌ای برای استوری تولید کنید.

یکی از چالش‌هایی که هنگام انتشار استوری با آن روبرو می‌شوید، نیاز به کمتر بودن طول ویدیوها از 15 ثانیه است. این نرم‌افزار ساخت استوری آنلاین رایگان به شما برای حل این مشکل کمک کرده و یک دنباله ویدیوی 15 ثانیه‌ای تولید می‌کند تا آنها را مستقیماً به عنوان استوری منتشر کنید.

9. 8mm

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی:

  • 10 نوع لنز مختلف مثل پروجکتور، وینیتینگ و غیره
  • 21 نوع فیلتر فیلم قدیمی از جمله دهه 1920، ساکورا و غیره
  • 21 فیلتر دیگر برای متفاوت کردن استوری‌های اینستاگرام
  • 5 تم مختلف
  • دکمه مخصوص شبیه سازی لرزش دوربین‌های قدیمی
  • قابلیت بی‌صدا کردن ویدیو و غیره

8mm یکی دیگر از برنامه های ساخت استوری است که با استفاده از آن می‌توانید به عکس و ویدیوهای خودتان جلوه قدیمی و کلاسیک بدهید. در این اپلیکیشن، می‌توانید به ویدیوهای موجود در گالری گوشی هم جلوه‌های ویژه دلخواه اضافه کنید.

این برنامه استوری ساز حرفه ای فقط برای دستگاه‌های iOS قابل دانلود است.

10. Mojo

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی:

  • بیشتر از 500 الگوی پویا
  • ابزارهای ویرایش ویدیوی حرفه‌ای
  • جلوه‌های ویژه و سبک‌های منحصربفرد برای متن
  • منبعی از موزیک‌های رایگان
  • قابلیت‌های شخصی سازی استوری با استیکرهای متحرک

معرفی بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام را با Mojo ادامه می‌دهیم. این اپلیکیشن، الگوهای آماده بسیار زیادی برای استوری، ریلز و پست‌ها دارد که می‌توان برای سبک‌ها و مناسبت‌های مختلف از آن استفاده کرد.

در این برنامه ساخت استوری حرفه ای می‌توانید انواع محتوا را تولید کنید و جلوه‌های ویژه و متن‌های خاص آن جایگزین خیلی خوبی برای گزینه‌های محدود اینستاگرام هستند. کاربران می‌توانند از موزیک‌های Mojo به صورت رایگان استفاده کنند، بدون اینکه نگران مشکلات کپی رایت اینستاگرام باشند.

در Mojo می‌توانید عکس و ویدیوهای شخصی را ادغام کرده و محتوایی منحصربفرد بسازید.

استیکرهای متحرک این اپلیکیشن، جلوه خاص و متفاوتی به استوری‌های شما می‌دهند و قابلیت تولید استوری‌های چند صفحه‌ای، یکی دیگر از امکانات منحصربفرد Mojo است. این نرم‌افزار با داشتن بیشتر از 30 میلیون کاربر و رتبه بالا، از نظر خیلی از اینفلوئنسرها، بازاریاب‌ها و تولیدکنندگان محتوا بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام محسوب می‌شود.

اگر شما هم به دنبال یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام برای iOS و اندروید هستید، حتماً Mojo را امتحان کنید.

11. StoryLab

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

قابلیت‌های کلیدی:

  • انواع الگوهای قابل تنظیم برای اینستاگرام
  • بیشتر از 100 عکس پس‌زمینه باکیفیت
  • ادیتور فونت و عکس با انواع فونت‌هایی به سبک دست نوشته
  • تنوع بالای بافت و استیکرها
  • فیلترها و تنظیمات آماده برای VSCO و لایت روم

StoryLab یک استوری ساز حرفه ای اندروید و iOS است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی استوری‌هایی جذاب و متفاوت طراحی کنید. در این نرم‌افزار تعداد زیادی الگوی آماده برای استوری، بیشتر از 1000 الگو برای پست و انواع استوری‌های متحرک، آیکن برای کاور هایلایت و غیره در اختیار دارید.

در StoryLab قابلیت تنظیم و شخصی سازی پس‌زمینه با الگوهای بسیار باکیفیت و یک ادیتور متن قوی با بیشتر از 100 فونت دست نوشته هم وجود دارد. کاربران می‌توانند در این نرم‌افزار استوری‌های خودشان را با استیکرهای جدید یا کلاسیک شخصی سازی کرده و حس و حال متفاوتی به آنها بدهند.

در این اپلیکیشن ساخت استوری هم بیشتر از 200 تنظیم آماده VSCO و لایت روم به همراه انواع فیلترهای طبیعی و زیبا وجود دارد. در نهایت، می‌توانید با یک کلیک استوری ساخته شده را در اینستاگرام منتشر کنید.

جمع‌بندی

اپلیکیشن‌های ساخت استوری اینستاگرام ابزارهای بسیار مفیدی برای تولید و طراحی استوری‌هایی متفاوت و جذاب هستند. چه تولید کننده محتوا باشید و چه اینفلوئنسر، این اپلیکیشن‌ها به شما امکان می‌دهند که پیام دلخواهتان را به روشی جذاب و متفاوت به مخاطبان منتقل کنید. این نرم‌افزارها را به مجموعه ابزارهای تولید محتوای خودتان اضافه کرده و مثل حرفه‌ای‌ها استوری بسازید!

امیدواریم که این مطلب به شما برای پیدا کردن بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام طبق ویژگی‌ها و شرایط مورد نظرتان کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام چیست؟

نرم‌افزارهای زیادی برای این کار وجود دارند؛ از جمله InShot ،StoryArt ،Unfold ،Canva ،Adobe Spark ،PhotoGrid و Typorama.

با چه اپلیکیشنی ویدیو را برای استوری اینستا برش بزنیم؟

CutStory و InShot جزء اپلیکیشن‌های توصیه شده برای برش زدن ویدیو هستند.

آیا برنامه استوری ساز با فونت فارسی وجود دارد؟

دومینگو، فونتو و استوری فونت، برنامه استوری ساز با فونت فارسی هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: influencermarketinghub

نظر شما درباره بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر