coinex
otetmarket
propification.com

سریال ام عزیزم (Dear M) : تاریخ پخش، بازیگران و داستان

از جدیدترین سریال‌های پیش رو کیدراما، می‌توان به سریال ام عزیزم اشاره کرد. در ادامه قصد. داریم به تاریخ پخش، بازیگران و داستان این سریال کره‌ای بپردازیم.

ام عزیزم یکی از درام‌های مورد انتظار کره‌ای است که بازیگران اصلی آن پارک هی سو، جونگ جه هیون، رو جونگ اوی، به هیونگ سانگ لی جین هیوک و وو دا وی است. این سریال به عنوان اسپین آف فصل چهارم پلی لیست عشق (Love Playlist) ساخته شده است.

داستان سریال ام عزیزم حول عشق کالجی و دانشجویان کالج می‌چرخد. این سریال بخاطر فصل‌های قبلی خود و همینطور بازیگران فعلی محبوبیت زیادی دارد. از این رو، ما در ادامه به بررسی داستان سریال ام عزیزم ، تاریخ پخش سریال Dear M و همینطور بازیگران سریال ام عزیزم خواهیم پرداخت.

سریال ام عزیزم

اولین تریلر رسمی سریال ام عزیزم در سوم فوریه پخش شد. در این تریلر نگاهی اجمالی نسبت به عشق اول انداخته شده است؛ چیزی شبیه به عشق اول یا  آن حسی که برای اولین بار کسی را دوست داشته باشی.

به‌نظر می‌رسد چا مین هو (Cha Min Ho) از جو آ (Joo Ah) خوشش می آید و این دو اوقات خوشی را با یکدیگر می‌گذرانند. یک بار این دو دوست باهم به یک مهمانی می‌روند و در آنجا آنها را با یک ‌زوج اشتباه می‌گیرند و ما جو آ (Ma Joo Ah) به افراد می‌گوید که قرار گذاشتن با دوست خیلی قدیمی شده است.

در واقع ما جو آ تنها مین هو را به‌عنوان یک دوست می‌بیند و علاقه خاصی به او ندارد. اما در ادامه داستان سریال ام عزیزم شاهد احساساتی هستیم که ممکن است خودمان نیز در دوران جوانی آنها را تجربه کرده باشیم و یا تجربه کنیم و از طرفی، این احساسات واقعا قابل تامل هستند. اما در ادامه ما به معرفی جزئیات داستان ام عزیزم خواهیم پرداخت.

داستان سریال Dear M

سریال ام عزیزم
داستان سریال Dear M ؛ قسمت اول سریال ام عزیزم

داستان سریال Dear M بر اساس مینی سریال پلی لیست عشق ساخته شده است و حول دانشجویان دانشگاه سویون (Seoyeon) می‌چرخد. یک روز در دانشگاه، یک پست ناشناس تحت نام «M» منتشر می‌شود. این پست خیلی زود در سراسر دانشگاه پخش می‌شود و دانشجویان سعی می‌کنند شخصی که پشت این پست است را پیدا کنند.

ما جو آ که دانشجوی سال دوم مدیریت بازرگانی است، به این پرونده علاقه زیادی پیدا می‌کند و سعی می‌کند بفهمد این ام عزیز چه کسی است. در این بین، دوستان وی نیز قبول می‌کنند به او کمک کنند تا این شخص را پیدا کند.

هر چهار دوست به نام‌های ما جو آ، چا مین هو، سو جیمین (Seo Ji Min) و پارک هانول (Park Ha Neul) خود را درگیر پرونده M عزیز می‌کنند. همانطور که آنها درگیر این پرنده هستند، روابط عاشقانهای نیز در این بین شکل می گیرد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا آنها موفق به پیدا کردن ام می‌شوند یا هویت وی برای همیشه مخفی خواهد ماند؟

این سریال در ژانر دوستانه، عاشقانه، جوانی، زندگی، مدرسه‌ای و درام قرار می‌گیرد و در بین مردم به نام‌های Love Playlist 2021 ،Love Playlist 5 و Love Playlist: Dear M نیز شناخته می‌شود.

عوامل و بازیگران سریال Dear M

سریال ام عزیزم
عوامل و بازیگران سریال Dear M

این سریال  به کارگردانی پارک جین وو (Park Jin Woo) و سو جو وان (Seo Joo Wan) ساخته شده است. از آثار این کارگردان می‌توان To.Jenny 2018 و Love Revolution 2020  و I Hate Going to Work  2019 را نام برد و نویسندگی این سریال نیز به قلم لی سول ( Lee Seul ) انجام شده که از آثار این نویسنده می‌توان به Love Playlist: Season 3 ، Flower Ever After  و Love Playlist: Season 2 اشاره کرد.

سریال ام عزیزم
بیوگرافی Park Hye Soo

از جمله بازیگران سریال ام عزیزم می‌توان به پارک هی سو (Park Hye-su) اشاره کرد. وی یکی از خوانندگان و بازیگران کره‌ای است که از سال 2014 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. او پس از بازی در سریال دوران جوانی 2 معروف شد و اولین نقش اصلی خود را در سریال رئیس خجالتی (Introverted Boss) بازی کرد. قرار است او در سریال ام عزیزم نقش اصلی ما جو آ را بازی کند.

سریال ام عزیزم
بیوگرافی Jung Jae Hyun

جونگ جهیون (Jeong Jae-hyun) از دیگر بازیگران سریال Dear M است که با نام استیج جهیون شناخته می‌شود. او عضو بوی بند NCT است و اولین دبیوت خود را در سال 2016 انجام داده است. وی اکنون عضو گروه NCT 127 است. جهیون قبل از اینکه در سریال ام عزیزم بازی کند، در ورایتی شو NCT Life حضور داشت و قرار است اولین دبیوت سریال خود را در ام عزیزم و در نقش چا مین هو انجام دهد.

سریال ام عزیزم
بیوگرافی Roh Jeong Eui

رو‌ جونگ اوی (Roh Jeong-eui) یکی دیگر از بازیگران سریال ام عزیزم است که نسبتا از کارنامه بازیگری خوبی برخوردار است. وی قبلا در سریال‌های مشهوری همچون فصل دوم رویای بلند (Dream High 2)، پینوکیو (Pinocchio)، دونگی (The Flower in Prison)، در شأن اسمت زندگی کن (Live Up to Your Name, Dr. Heo) و دوباره 18 (18 Again) بازی کرده است. او فعالیت هنری خود را از سال 2011 آغاز کرده است. در سریال Dear.M او در نقش سو جی مین (Seo Ji Min) حضور دارد.

سریال ام عزیزم
بیوگرافی Bae Hyun Sung

به هیونگ سونگ (Bae Hyun-sung) نیز در لیست بازیگران سریال Dear M قرار دارد. او فعالیت هنری خود را از سال 2018 آغاز کرده است و در گذشته در سریال‌های منشی کیم چشه (What’s Wrong with Secretary Kim)، تو فوق‌العاده‌ای (Extraordinary You)، پلی لیست بیمارستان (Hospital Playlist) و مینی سریال پلی لیست عشق حضور داشته است. در این سریال نیز او در نقش پارک هانول (Park Ha Neul) حضور خواهد داشت.

سریال ام عزیزم
بیوگرافی Lee Jin Hyuk

لی جین هیوک (Lee Jin Hyuk) نیز از جمله بازیگران سریال ام عزیزم است که با فیلم در خاطراتت مرا پیدا کن (Find Me in Your Memory) در صنعت بازیگری دبیوت کرد. وی علاوه بر بازیگری، در حرفه خوانندگی نیز فعالیت دارد و قبلا عضو بوی بند UP10TION بوده است. اما در سال 2019 به عنوان یک خواننده سولو دبیوت کرد. او از سال 2015 تاکنون در این صنعت فعالیت دارد. این بازیگر در سریال ام عزیزم نقش گیل موک جین (Gil Mok Jin) را بازی خواهد کرد.

سریال ام عزیزم
بیوگرافی Woo Da Vi

وو دا وی (Woo Da Vi) از دیگر بازیگران سریال Dear M است که در سال 2019 با مینی سریال پرتاپ سه‌گانه 2 (Triple Fling Season 2) دبیوت کرد. همینطور سریال Live On  (2020) در کارنامه بازیگری وی قرار دارد. در سریال Dear M او نقش هوانگ بویونگ (Hwang Bo Young) را بازی خواهد کرد.

نگاهی کلی به تمام بازیگران سریال «Dear M»

  • Park Hye Soo در نقش ما جو آ
  • Lee Jin Hyuk در نقش کیم موک جین
  • Roh Jeong Eui در نقش سو جی مین
  • Bae Hyun Sung در نقش پارک هانول
  • Jung Jae Hyun در نقش چا مین هو
  • Woo Da Vi در نقش هوانگ بو یونگ
  • Lee Jung-shik در نقش مون جون
  • Hwang Bo Reum Byeolas در نقش چوی رو سا
  • Kwon Eun Bin در نقش مین یانگ هی
  • Hwang Geon در نقش مون تکگیون
  • Jo Joon Young در نقش بان یی دام
  • Seo Hee Seon در نقش یون هو جونگ
  • Han Do Woo در نقش ته‌جین
  • Jun Sung Hwan در نقش مو یونگ تاک
  • Yoon Jin Sol در نقش چا مین جو
  • Kim Joo Ah در نقش کیم میونگ
  • Song Kyung Hwa در نقش کیم جونگ ایم
  • Lee Jae Baek در نقش سو جیهون

تاریخ پخش سریال Dear M

سریال ام عزیزم
قسمت اول سریال ام عزیزم

تاریخ پخش سریال Dear M در اواسط سال 2021 پیش‌بینی می‌شود. در ابتدا قرار بود تاریخ پخش سریال Dear M در تاریخ 26 فوریه 2021 باشد، اما به دلیل حواشی‌هایی که حول بازیگر نقش اصلی (پارک هی جین) به‌وجود آمد، تاریخ پخش سریال Dear M به تعویق افتاد. قرار است این درام در 12 قسمت 60 دقیقه‌ای از شبکه KBS2 پخش شود.

اخیرا شایعاتی حول محور زورگویی و قلدری پارک هی سو به‌وجود آمد که باعث شد تاریخ پخش این درام به تعویق بیفتد. اما تمام این شایعات تکذیب شده‌اند و هی سو ادعا کرده است که خود وی قربانی این زورگویی ‌ها بوده است.

بنابراین به‌زودی تاریخ پخش این سریال مشخص خواهد شد و می‌بایست منتظر قسمت اول سریال ام عزیزم باشیم. گذشته از این‌ها، از آنجایی که جیهون قرار است با این سریال در صنعت بازیگری دبیوت کند، طرفداران زیادی منتظر هستند که وی را در این سریال ببینند. احتمالا این سریال پس از پخش در لیست بهترین سریال های کره ای 2021 قرار بگیرد.

حال که به تمام جزئیات این سریال پرداختیم، می‌توانید معرفی بازیگران سریال وینچنزو را نیز در تکراتو مطالعه کنید. همینطور مطالب بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های چینی و بهترین فیلم های کره ای نیز ممکن است برای شما جالب باشد.

به غیر از فیلم‌ و سریال‌های کره‌ای، تیم تکراتو به بررسی بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021، بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 و‌ بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 نیز پرداخته است که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

در اینجا همچنین به علاقه مندان بهترین سریال های ایرانی دنبال کردن بهترین سریال های 1400، بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی و بهترین سریال های طنز ایرانی را توصیه میکنیم.

همچنین دوستداران سریال های ترکی می توانند بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های ترکی 2020 و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) را ببینند.

بیشتر بخوانید:

منبع:

نظر شما در خصوص این سریال چیست؟ به نظر شما ام عزیزم می تواند ریتینگ بالایی کسب کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. سریال زیبایی هست. من بی صبرانه منتظر تاریخ پخش این سریال هستم.

    پاسخ