coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تریلر بخش دوم فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) منتشر شد

سرانجام پس از مدت ها انتظار و پخش بخش اول فصل پنجم، اکنون تریلر بخش دوم فصل پنجم سریال مانی هایست منتشر شده است و می توانید در ادامه ببینید.

امروز نتفلیکس تریلر فصل پنجم سریال سرقت پول را منتشر کرد. این تریلر مربوط به بخش دوم این سریال است و بخش اول آن مدتی پیش اکران شد. این تریلر در واقع نشان می‌دهد که با آخرین اپیزودهای سریال رو به رو هستیم.

بخش اول فصل پنجم سریال سرقت پول شامل 5 قسمت بود که در تاریخ 3 سپتامر پخش شد. اکنون قسمت‌های بعدی این سریال آماده اکران است و هم‌اکنون ساعاتی پیش تریلر جدید این سریال منتشر شد. در ادامه با ما همراه باشید تا تریلر این سریال را ببینیم.

تریلر بخش دوم فصل پنجم سریال مانی هایست

سریال جذاب مانی هایست از آن سریال‌های غیر انگلیسی زبانی است که توانست در مدت کوتاهی به شهرت جهانی برسد. به تازگی خواندیم که سازندگان این سریال از طرفداران آن درخواست نموده‌اند که نام و ملیت خود را برای ثبت در تیتراژ پایانی ارسال نمایند.

تریلر بخش دوم فصل پنجم سریال مانی هایست

در فصل قبلی بازیگران زیادی کشته شدند و طرفداران این سریال از کشته شدن آنها بسیار ناراحت شده‌اند اما بخش دوم فصل پنجم آمده است تا به این سریال پایان دهد. در آخرین خبرها خواندیم که پروفسور توسط یکی از نیروهای گارد ساحلی دستگیر شده است و گروه سارقان به مدت 100 ساعت در بانک اسپانیا محاصره شده‌اند.

درست زمانی که گروه سارقان فکر می‌کردند که دیگر کسی برای دستگیری آنها نیست با دشمنی مواجه شدند که داستان سریال را عوض کرد. با پیوستن ارتش برای دستگیری این سارقان به نظر می‌رسد که داستان قرار است جذاب‌تر شود و باید دید که در بخش دوم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

گفته می‌شود که پایان بندی بخش دوم این سریال بارها و بارها توسط نویسنده و کارگردان عوض شده است. الکس پینا در همین رابطه می‌گوید که چون در دوران پاندمی کرونا بودیم، احساس می‌کردیم که باید پایان بندی هیجان انگیز باشد. وی همچنین ادامه داده که ما تصمیم گرفتیم که روی ژانر خشن و کشمکش گونه‌ای کار کنیم.

در نهایت با تریلر این سریال رو به رو هستیم و اینجا نقطه‌ای است که سریال هیجان انگیز و پرطرفدار مانی هایست به پایان می‌رسد. در زیر می‌توانید تریلر این سریال را تماشا کنید.

برای تماشای تریلر سریال Money Heist در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر بخش دوم فصل پنجم سریال مانی هایست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر