coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کانسپت جدید GAC رونمایی شد؛ الگوبرداری چینی ها از مرسدس بنز

چینی‌ها از کانسپت جدید GAC اسپیس رونمایی کردند. این کانسپت که ظاهری پیش تازانه دارد و دارای یک سالن لوکس و مجهز است که با یک پیشرانه هیدروژنی کار می‌کند.

این خودرو خودران که به تقلید از مرسدس بنز طراحی شده بیانگر زندگی پیش تازانه لوکس مبتنی بر حمل و نقل اتوماتیک است. این الگو برداری از مرسدس بنز نشان می‌دهد که چینی‌ها دنباله‌رو سبک آلمانی‌هایی مانند بنز و بی ام و در تولید اینگونه خودروها هستند.

بیشتر بخوانید: BYD با عبور از تسلا، بزرگترین سازنده خودرو برقی در جهان شد!

کانسپت جدید GAC رونمایی شد

کانسپت جدید GAC

کانسپت جدید GAC نوعی مینی‌ون محسوب می‌شود. بدنه ایرودینامیک، صاف و یک دستش با آن رینگ‌های بزرگ هارمونی خاصی دارند. نکته جالب در این کانسپت ایرودینامیک بودن رینگ‌هاست که قبلا در دیگر محصولات چینی‌ها دیده نشده بود.

جلو پنجره‌ای که در این طرح مفهومی به کار رفته عریض، سرتاسری و حجیم در نظر گرفته شده که به آن “آبشار نورانی”می‌‌گویند. با کمی دقت به تصاویر منتشر شده این کانسپت متوجه شباهتش با ون هیوندای استاریا در قسمت شیشه جلو و  چراغ‌های LED خواهید شد.

در نظر اول سادگی نمای طرفین شما را مجذوب می‌کند؛ اما زمانی جالب‌تر می‌شود که متوجه می‌شوید درب‌های هر طرف با یکدیگر متفاوت است. در یک طرف درب‌ها به صورت ساده و سنتی طراحی شده و در طرف دیگر درب گالونیک قرار داد. به عقیده چینی این نوع درب‌ها ورود و خروج را راحت‌تر می‌کند.

رنگ متفاوت سقف با بدنه زیبایی آن را دو چندان کرده که بیانگر معماری چینی‌هاست. همچنین سقف بلند GAC اسپیس فضایی راحت و بزرگ را برای سرنشینان ایجاد کرده است. رینگ‌ها نیز قابی دیسک مانند دارند که المان های گرافیکی متفاوت و جذابی ایجاد می‌کند.

قسمت جالب‌تر این کانسپت طراحی عقب خودروست. برای پوشش قسمت عقب به جای شیشه از خط‌های عمودی متعددی استفاده شده که به خوبی بیانگر این سبک از طراحی خودرو است. درب قسمت عقب دو تکه است که قسمت پایینی در هنگام باز شدن تبدیل به یک مبل راحتی می‌شود.

کابین GAC که یک هتل تمام عیار است شامل سه نمایشگر یکپارچه درون پنلی، فرمان جمع شونده و تودوزی ها و تزئینات چوبی لوکس و خیره کننده‌اند. صندلی‌های چرخان جلو و مبل راحتی L شکل از دیگر جذابیت‌های داخلی اسپیس است که خود را به رخ می‌کشند.

همانطور که قبلا صحبت از سقف و الگوبرداری آن از سبک معماری چینی شد، طراحی داخلی آن نیز بیانگر وه بایون و رودخانه مروارید است که دو جاذبه طبیعی استان گوانگژو به شمار می‌روند و نشان از اصالت محصول دارد.

پیشرانه هیدوژنی این کانسپت از فناوری خودران سطح چهارم بهره برده که 180 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور آن نیز 350 نیوتن متر است که با یک مخزن پر می‌تواند 650 کیلومتر یا 403 مایل طی مسیر کند. GAC که مخفف Guangzhou Automobile Group است که در استان گوانگژو قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران تکراتو درباره کانسپت جدید GAC چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر