;
coinex

بسته اینترنت 100 گیگابایتی رایگان تا آخر سال ؛ راهکار جهرمی برای جلوگیری از کرونا در کشور

بسته اینترنت 100 گیگابایتی رایگان تا آخر سال اینترنت ثابت ارائه خواهد شد. این وعده آذری جهرمی که از فردا عملی خواهد شد را در ادامه بیشتر بررسی می‌کنیم.

اپیدمی ویروس کرونا در ایران کماکان در حال گسترش است. تاکنون بیش از ۷ هزار نفر از هموطنان به این ویروس مبتلا شده‌اند. بسیاری از کسب و کارها در حال ضرردهی هستند و مدارس و دانشگاه‌ها حداقل تا پایان سال ۹۸ تعطیل. بسیاری از مردم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. گزارش‌ها حاکی است این موضوع سبب شده ۴۰ درصد مصرف دیتای ایران افزایش پیدا کنید.

گزارش لحظه به لحظه تکراتو از آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران

بسته اینترنت 100 گیگابایتی رایگان تا آخر سال

مردم از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار داشتند در شرایط گسترش شیوع ویروس کرونای جدید اینترنت رایگان در اختیار آنها قرار دهد. وزیر ICT در همین راستا اعلام کرد که تا پایان سال جاری یک بسته ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت به کاربران ارائه خواهد شد. آقای جهرمی با اعلام این خبر در توئیتر خود نوشت:

اینترنت رایگان عرضه کنید». این درخواستی است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه کنندگان خدمات «اینترنت ثابت» درخواست کردیم که از فردا تا پایان سالجاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته ۱۰۰گیگابایتی فعال کنند. تجمع‌کمتر، پیشگیری بیشتر #کرونا

توئیتر آذری جهرمی

 

پیشتر نیز آقای جهرمی اعلام کرده بود «ترافیک مصرفی تلویزیون‌های اینترنتی نیم بها محاسبه خواهد شد.» تلویزیون‌های اینترنتی به نظیر فیلیمو، نماوا و احتمالا آپارات اطلاق می‌شود. همچنین اعلام شده بود که «ترافیک اینترنت کلیه کلاسهای آموزشی مجازی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم» هزینه‌ای در پی نخواهد داشت.

مردم الکل می‌نوشند تا کرونا نگیرند ؛ نوشیدن الکل برای پیشگیری از کرونا باور درستی است؟

مطابق گفته‌های وزارت ارتباطات بسته اینترنت 100 گیگابایت رایگان تا آخر سال به طور خودکار از فردا 18 اسفند برای کاربران اینترنت ثابت فعال خواهد شد. نظر شما در خصوص این اقدام وزارت ICT چیست؟ آیا در پیشگیری از ویروس کرونا کمک کننده است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    400هزار نفر در ایرا کرونا گرفته اند؟؟ لءفا خبرتان را چک کنید!
    !! تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نبر از هموطنان به این ویروس مبتلا شده‌اند. بسیاری از کسب و کارها در حال ضرردهی هستند و مدارس و دانشگاه‌ها حداقل تا پایان سال ۹۸ تعطیل. بسیاری از مردم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. گزارش‌ها حاکی است این موضوع سبب شده ۴۰ درصد مصرف دیتای ایران افزایش پیدا کنید.!!

    پاسخ

    درست میگید. اصلاح شد. تشکر!

    پاسخ