;
coinex

بهترین بازی های کامپیوتری 2023 ؛ گلچین سبک‌های مختلف بازی‌‌های کامپیوتری!

در این مطلب تعدادی از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 را به شما معرفی می‌کنیم که تجربه آن‌ها برای گیمرهای قدیمی و مبتدی خالی از لطف نخواهد بود.

پیش از این‌که به معرفی بهترین بازی های ویدیویی بپردازیم باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از عناوین موجود در این فهرست، به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز دارند؛ البته با سیستم‌های معمولی نیز می‌توانید تنظیمات گرافیکی را کاهش دهید و از این بازی‌ها لذت ببرید، اما توصیه می‌شود برخی از عناوین گرافیکی مثل Alan Wake 2، Control، Cyberpunk 2077 و… را فقط با کامپیوترهای گیمینگ قدرتمند یا بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ تجربه کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های کامپیوتری 2023

بهترین بازی های کامپیوتری 2023

می‌توان گفت که اکوسیستم بازی‌های PC بسیار بزرگ‌تر از سایر پلتفرم‌ها است و به‌خاطر نبود شکاف نسلی درمیان عناوین عرضه شده برای PC، گیمر‌ها می‌توانند بازی‌های متعددی را با سیستم خود تجربه کنند.

بدنیست به این نکته اشاره کنیم که عناوین موجود در فهرست بهترین بازی های برای کامپیوتر 2023، بهترین عناوین تاریخ برای PC نیستند و بازی‌هایی که در این لیست مشاهده می‌کنید، درواقع تعدادی از بازی‌هایی هستند که برای گیمرهای امروزی سرگرم‌کننده خواهند بود.

Alan Wake 2

بهترین بازی های رایانه ای

اولین عنوانی که در فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2023 معرفی می‌کنیم، Alan Wake 2 است که جلوه‌های بصری چشم‌نواز آن شما را غرق در دنیای بازی می‌کند. قسمت اول بازی بیش از 10 سال پیش عرضه شد و داستان Alan Wake 2، درواقع ادامه داستان نسخه اول را روایت می‌کند.

اگر از جلو‌های بصری و بهبود گیم‌پلی چشم‌پوشی کنیم، می‌توان گفت که یکی از بهترین پیشرفت‌های Alan Wake 2 نسبت به نسخه اول آن، بیشتر شدن صحنه‌های ترسناک و دلهره‌آور است که لحظات فراموش نشدنی را برای گیمر به ارمغان می‌آورد.

در دنیای پررمزوراز این بازی استودیو رمدی، آلن در تاریکی به دام افتاده و تنها راه نجاتش، نوشتن داستان خودش است؛ علاوه‌براین، درکنار داستان آلن، باید بخش کمپینگ یک مامور سازمان اف بی آی به نام آی ساگا اندرسون را پیش ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5

بهترین بازی های PS4

بهترین بازی های اکشن کامپیوتری

اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های ویدیویی در سال 2023 در سبک CRPG هستید، توصیه می‌شود که Baldur’s Gate 3 را تجربه کنید. این عنوان برای کنسول PS5 نیز در دسترس است، اما تجربه آن با ماوس و کیبورد بسیار جذاب‌تر از کنترلر نسل جدید کنسول بازی سونی خواهد بود.

داستان این بازی در جهان Dungeons & Dragons روایت می‌شود و گیمر می‌تواند با آزادی‌عمل، جهان بازی را جست‌وجو کند و بعد از چند ساعت، همه چیز را با یک کاراکتر جدید از نو شروع کند. Baldur’s Gate 3 به‌عنوان بهترین بازی سال 2023 انتخاب شد و به همین جهت تجربه آن به تمام گیمرها توصیه می‌شود. در مجموع، اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی های رایانه‌ای را تجربه کنید که برای مدت طولانی شما را سرگرم کند، Dungeons & Dragons همان چیزی است که نیاز دارید.

بهترین بازی های تفنگی کامپیوتری

منصفانه نیست درباره بهترین بازی های کامپیوتری 2023 صحبت کنیم و اسمی از Apex Legends نبریم. Apex Legends یکی از بهترین بازی های تفنگی کامپیوتری است که برای تجربه آن به اتصال اینترنت نیاز دارید. این بازی بتل‌رویال در سال 2019 و بدون هیچ‌گونه تبلیغ و بازاریابی قبلی منتشر شد و تمام شهرت خود را فقط به واسطه گیم‌پلی جذابی که داشت کسب کرد.

Apex Legends علاوه‌بر گیم‌پلی جذاب، کاراکترهای مختلفی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد که هرکدام از آن‌ها قدرت‌ها و ویژگی‌های مخصوص‌به‌خود را دارند و تجربه بازی با کاراکترهای مختلف، کاملا متفاوت خواهد بود. همچنین، حضور شخصیت‌های مختلف با قابلیت‌های گوناگون باعث می‌شود که بازیکنان Apex Legends برای شکست دادن سایر رقبا خود به استراتژی‌های دقیقی نیاز پیدا کنند؛ به همین جهت، می‌توانیم Apex Legends را به‌عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتری نیز معرفی کنیم.

Control

بهترین بازی های ویدیویی

در ادامه لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2023 با Control روبه‌رو می‌شویم که با ترکیب اکشن با فضایی رازآلود، تجربه جدیدی را برای گیمرها به‌همراه دارد. با این‌که Control برای کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس نیز منتشر شده است، اما نسخه PC به‌لطف DLSS و Ray Tracing بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

Control گیمرها را درگیر نبردهای فراطبیعی می‌کند که با سایر عنوان‌ها تفاوت دارد و گاهی اوقات ممکن است که جهان اطراف شما به کلی تغییر پیدا کند. نکته اصلی که Control را به یکی از بهترین بازی های رایانه‌ای تبدیل می‌کند، فضاسازی خلاقانه و کشفیاتی است که در دنیای واقعی هرگز با آن‌ها روبه‌رو نمی‌شوید. اگر می‌خواهید به تمام محتویات Control از جمله DLC بازی دسترسی داشته باشید، توصیه می‌شود که نسخه Ultimate Edition زا تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

بهترین بازی های زامبی

بهترین بازی های تفنگی برای کامپیوتر

شاید برای بسیاری از گیمرها عنوان Counter Strike یکی از بهترین بازی های تفنگی کامپیوتری باشد. Counter در سال 2000 میلادی موفق شد که سبک FPS را دگرگون کند و در آن زمان استانداردهای جدیدی را برای بازی‌های شوتر اول شخص به وجود آورد.

همان‌طور که می‌دانید این عنوان از سال 2000 تاکنون دست‌خوش تغییرات گسترده‌ای شده است، اما همچنان یکی از جذاب‌ترین بازی های ویدیویی است و جایگاه ویژه‌ای در فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2023 دارد.

نسخه جدید این عنوان ( کانتر استرایک 2) نیز مانند CS: GO با استقابل گسترده گیمرها روبه‌رو شد، اما باتوجه به این‌که جلوه‌های بصری آن نسبت به CS: GO به صورت چشمگیری بهبود یافته، برای اجرای CS 2 به یک سیستم نسبتا جدید نیاز دارید. بنابراین، برای گیمرهایی که سیستم قدیمی دارند، CS: GO مناسب خواهد بود.

باید به این نکته اشاره کنیم که سرورهای CS: GO بعد از گذشت بیش از 10 سال از زمان انتشار آن، همچنان شلوغ هستند و برای آنلاین بازی کردن با مشکل کمبود پلیر مواجه نمی‌شوید. به صورت خلاصه، اگر با یک سیستم قدیمی به‌دنبال بهترین بازی های تفنگی کامپیوتری هستید، CS: GO برای شما یک بازی سرگرم‌کننده خواهد بود.

بهترین بازی های داستانی کامپیوتری

در ادامه، با یکی از جذاب‌ترین بازی های کامپیوتری 2023 روبه‌رو می‌شویم که در زمان انتشار، تمام گیمرها و طرفداران خود را به‌خاطر باگ‌های بی‌شمار ناامید کرد. دلیل اصلی باگ‌های متعدد Cyberpunk 2077، عرضه زودهنگام بازی بود.

باوجود تمام مشکلات و شکست فاجعه‌بار Cyberpunk 2077، استودیو سی دی پراجکت از بهبود این عنوان و رفع باگ‌های آن دست نکشید. اکنون که بیش از 3 سال از مان عرضه بازی می‌گذرد، Cyberpunk 2077 به یکی از بهترین بازی های داستانی کامپیوتری تبدیل شده است و تجربه آن به تمام گیمرهایی که به بخش کمپینگ علاقه دارند توصیه می‌شود.

داستان Cyberpunk 2077 در زمان آینده و در شهر نایت سیتی روایت می‌شود. شما می‌توانید در جریان بازی، کاراکتر خود را ارتقا دهید و با سلاح‌ها و ابزار گوناگونی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، دشمنان خود را با شیوه‌های مختلف ازبین ببرید. به‌خاطر گیم‌پلی روان و خلاقیت در سیستم مبارزه، می‌توانیم سایبرپانک را درکنار بهترین بازی های اکشن کامپیوتری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین آیفون

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتری

در دنیای دوتا 2، بازیکنان در دو تیم 5 تفره درمقابل‌هم قرار می‌گیرند و تنها کاری که باید انجام دهند، ازبین بردن Ancient تیم حرف است که با چندین ساختمان دفاعی از آن محافظت می‌شود. شاید دنیای دوتا 2 در ابتدا ساده به‌نظر برسد، اما Dota 2 یکی بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتری است که یاد گرفتن سیستم مبارزه و ابعاد مختلف بازی، چند ماه طول می‌کشد.

دوتا 2 در سال 2013 برای PC عرضه شد، اما باتوجه به تعداد پلیرها و جوایز گران‌بهایی که به برندگان مسابقات جهانی دوتا 2 تعلق می‌گیرد، می‌توان گفت که دوتا 2 همچنان برای گیمرهای PC و طرفداران بازی‌های MOBA یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 است و در صورتی که می‌توانید زمان زیادی را در طول روز به گیمینگ اختصاص دهید، توصیه می‌شود که حتما این عنوان جذاب را تجربه کنید.

Elden Ring

بهترین بازی ها برای PC

Elden Ring شاهکار استودیو فرام سافت‌ور است و به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌ های ویدیویی تاریخ شناخته می‌شود. الدن رینگ برای روایت داستان از همان فرمول همیشگی بازی‌های فرام سافت‌ور بهره می‌برد و داستان بازی را کمی مبهم بیان می‌کند. بازیکنان در نقش یک جنگ‌جوی تازه‌کار در سرزمین میانه (Lands Between) به جست‌جو می‌پردازند و هدف اصلی بازی به دست آوردن حلقه الدن است.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت Elden Ring گیم‌پلی بسیار جذاب بازی و سیستم مبارزه آن است، اما مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود Elden Ring یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 باشد، جهان وسیع و رنگارنگ بازی است که هر گیمری را مجذوب خود می‌کند. البته باید این موضوع را درنظر داشته باشید که Elden Ring یک بازی چالش برانگیز است و شکست دادن باس‌های بازی کار چندان راحتی نیست، بنابراین اگر فقط برای سرگرمی و گذراندن وقت می‌خواهید بازی کنید، بهتر است سراغ عناوین فرام سافت‌ور نروید.

بهترین بازی های رایانه‌ای

اسکایریم برای اولین بار در سال 2012 عرضه شد و باید گفت که در آن سال‌ها، یک شاهکار تمام‌عیار بود. جلوه‌های بصری و گیم‌پلی اسکایریم با بازی‌های جدید قابل مقایسه نیست و می‌توان گفت که به نسبت به عناوین AAA جدید، جهان اسکایریم بی‌روح و ساده است؛ اما دلیل اصلی که باعث می‌شود اسکایریم درکنار بهترین بازی های کامپیوتری 2023 قرار بگیرد، مادهای متنوعی است که گرافیک و گیم‌پلی بازی را به صورت چشمگیری بهبود می‌دهند.

اگر نسخه اصلی بازی را با یک نسخه که مادهای گرافیکی را روی آن نصب کرده‌اید مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که تنها نقطه اشتراک آن‌ها، داستان بازی است و از هیچ جنبه دیگری شباهتی بین این دو نسخه پیدا نمی‌کنید. البته برای اجرای این مادها و جست‌وجو در دنیای غنی و پرهرومرج اسکایریم با گرافیک بازی‌های نسل نهمی، به یک سیستم قدرتمند نیاز دارید. بنابراین، The Elder Scrolls V: Skyrim فقط برای گیمرهایی که به سیستم قدرتمند دسترسی دارند یکی از بهترین بازی های داستانی کامپیوتری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بهترین بازی های برای کامپیوتر

بهترین بازی های مسابقه ای کامپیوتری

اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های مسابقه ای کامپیوتری هستید، Forza Horizon 5 برای شما یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 خواهد بود. با اطمینان می‌توان گفت که هیچ‌کدام از رقبا Forza Horizon 5 در دیگر پلتفرم‌ها توانایی رقابت با این عنوان را ندارند و Forza Horizon 5 در سبک ریسینگ یک بازی بی‌نقص است.

Forza Horizon 5 وسایل نقلیه متنوعی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد که درمیان آن‌ها شاهد ماشین‌های سوپراسپرتی هستیم که هیجان رانندگی با سرعت دیوانه‌وار را به خوبی به گیمر منتقل می‌کنند. در مجموع، فورزا هورایزون 5 از نظر جلوه‌های بصری و تنوع ماشین‌ها فوق‌العاده است و گیم‌پلی آن نیز با اختلاف بهتر از سایر عناوین سبک ریسینگ است؛ به همین جهت، از دیدگاه بسیاری از گیمرها، Forza Horizon 5 یکی از بهترین بازی های مسابقه ای کامپیوتری است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

God of War

بهترین بازی های کامپیوتری 2023

حتی افرادی که هیچ آشنایی با دنیای گیم ندارند نیز با این فرانچایز آشنا هستند و باید گفت که این بازی به‌واسطه گیم‌پلی و داستان جذاب، فضاسازی عالی، شخصیت‌پردازی فوق‌العاده و جلوه‌های بصری خیره‌کننده به‌عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 شناخته می‌شود.

سه‌گانه قدیمی God of War داستان زندگی شخصیت اصلی بازی (کریتوس) و تلاش‌های او برای گرفتن انتقام مرگ خانواده‌اش را روایت می‌کردند و در این عناوین، شاهد قتل‌عام و صحنه‌های خونین و خشنی بودیم؛ اما نسخه جدید God of War یک مسیر جدید را برای روایت داستان درپیش می‌گیرد. کریتوس خوی وحشی‌گری خود را کنار گذاشته و به‌دنبال یک زندگی آرام درکنار پسرش آتریوس است؛ با این‌حال، درگیر جنگی با خدایان نورث می‌شود و زندگی آرام او با مرگ همسر جدیدش به هرج‌ومرج کشیده می‌شود.

این عنوان برای گیمرهایی که به بازی‌های جنگی و اکشن علاقه دارند، یکی از بهترین بازی های اکشن کامپیوتری خواهد بود.

بهترین بازی های ویدیویی

اگر بگوییم یک بازی از سال 2013 تا 2023 همچنان درکنار پرفروش‌ترین بازی‌های سال قرار دارد، شاید کمی تعجب برانگیز باشد، اما زمانی که درباره بازی‌های استودیو راک‌استار صحبت می‌کنیم، این نتایج چندان دور از انتظار نیستند.

GTA V یک بخش آفلاین برای طرفداران بازی‌های کمپینگ ارائه می‌دهد و به‌واسطه همین بخش کمپینگ، در کنار بهترین بازی های داستانی کامپیوتری قرار می‌گیرد؛ اما مهم‌ترین نقطه قوت GTA V، بخش آنلاین آن و به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای است که از سال 2013 تا این لحظه برای بازی منتشر شده‌اند. در طول این 10 سال نه‌تنها بخش‌های جدید به بازی اضافه شده، بلکه نقشه بازی نیز نسبت به گذشته گسترش یافته است.

قسمت آنلاین این بازی یک تجربه مستقل از بخش داستانی است و فعالیت‌های شما در بخش افلاین تاثیری بر روند بازی آنلاین ندارد. در قسمت آنلاین علاوه‌بر دسترسی به ماموریت‌های جدید و متنوع، می‌توانید با دوستان خود یا بازیکنان رندوم، در رانندگی با ماشین، قایق، هواپیما به رقابت بپردازید یا با وسایل نقلیه جنگی مانند جت‌جنگی، تانک یا حتی تفنگ‌های معمولی به نبرد بپردازید. بنابراین، GTA V یکی از بهترین بازی های رایانه‌ای است که تا زمان انتشار نسخه بعدی آن در سال 2025، می‌تواند شما و دوستانتان را سرگرم کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین بازی های اکشن کامپیوتری

در ادامه لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2023 با یکی دیگر از عناوین قدیمی و جذاب در سبک FPS روبه‎‌رو می‌شویم. Rainbow Six برای طرفداران بازی‌های شوتر واقع‌گرایانه یکی از بهترین بازی های تفنگی کامپیوتری خواهد بود. نبردهای Rainbow Six مانند عناوینی مثل کالاف دیوتی سریع نیست و شباهت بیشتری به جنگ‌های واقعی دارد.

در این بازی، پلیرها در دو گروه 5 نفره قرار می‌گیرند و باید تیم مقابل را ازبین ببرند یا بمب را خنثی کنند. Rainbow Six Siege کاراکترهای مختلف را با قابلیت‌های منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد و برای پیروزی در نبردهای آن باید با تمام قسمت‌های نقش‌ بازی آشنا باشید و یک حرکت کوچک، بدون فکر کردن به عواقب آن و احتمالات می‌تواند منجربه باخت تیم شود؛ به همین دلیل، می‌توانیم Rainbow Six را درکنار بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتری قرار دهیم.

بهترین بازی های کامپیوتری 2023

Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین بازی های داستانی کامپیوتری است که توسط استودیو راک‌استار منتشر شد؛ هنچنین، این بازی را می‌توانیم به‌عنوان بهترین اثر راک‌استار معرفی کنیم که تاکنون عرضه شده است. فرقی ندارد که برای شما گیم‌پلی بازی، جلوه‌های بصری، داستان و شخصیت پردازی، تنوع محیط و فضاسازی در اولویت باشد، در هر صورت Read Dead یکی از بهترین بازی کامپیوتری خواهد بود که تاکنون تجربه کرده‌اید.

داستان Read Dead Redemption 2 پیش از وقایع نسخه اول بازی جریان دارد و اطلاعات دقیق‌تری را درباره جهان Read Dead برای طرفداران این بازی فاش می‌کند. اگر کامپیوتر قدرتمندی دارید که قابلیت اجرای Read Dead Redemption 2 را با حداکثر تنظیمات گرافیکی دارد، جست‌وجو در جهان زیبای Read Dead با شخصیت دوست‌داشتنی آرتور مورگان بسیار جذاب‌تر از چیزی خواهد بود که انتظار دارید. به صورت خلاصه، Read Dead از هرنظر فوق‌العاده است و برای تمام گیمرها به‌عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی شناخته می‌شود.

بهترین بازی های داستانی کامپیوتری

چندسالی می‌شود که کپکام روند بازسازی عناوین قدیمی خود را شروع کرده و بازخورد منتقدها و طرفداران نسبت به این بازسازی‌ها دل‌گرم‌کننده بود. همان‌طور که می‌دانید نسخه اصلی Resident Evil 4 یکی از بهترین بازی های برای کامپیوتر و سایر پلتفرم‌ها بود و به همین جهت، طرفداران انتظارات زیادی نسبت به نسخه ریمیک این بازی داشتند.

خوش‌بختانه کپکام به بهترین شکل ممکن این بازسازی را انجام داد و Resident Evil 4 Remake علاوه‌بر حس نوستالژی برای گیمرهای قدیمی، تجربه جذابی را برای گیمرهای جدید به ارمغان آورد. البته، محیط‌ها و داستان بازی برای افرادی که نسخه اصلی را تجربه کرده‌اند، چندان تکراری نخواهد بودف چراکه بخش‌های مختلف و داستان بازی دست‌خوش تغییراتی شده است.

به صورت خلاصه، Resident Evil 4 Remake یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 خواهد بود و با اطمینان می‌توان گفت که حتی نسخه اصلی بازی نیز باید در کنار بهترین بازی های برای کامپیوتر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

بهترین بازی های فکری آیفون

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتری

عنوان بعدی در فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2023 برای طرفداران کانتر و سبک FPS مناسب خواهد بود. البته به‌خاطر قابلیت‌های کاراکترهای بازی، برای پیروزی در نبردهای Valorant نمی‌توانید فقط به سرعت دقت هدف‌گیری خود تکیه کنید و تمام عملکردهای بدون فکر و نقشه قبلی، عواقبی را به‌دنبال دارد؛ بنابراین می‌توانیم Valorant را به‌عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتری نیز معرفی کنیم.

با این‌که حدود 3 سال از زمان انتشار Valorant می‌گذرد، این عنوان همچنان در ابتدای راه است و انتظار می‌رود که طی سال‌های آینده با انتشار آپدیت‌های جدید، پیشرفت چشمگیری داشته باشد. البته در حال‌حاضر نیز Valorant یکی از بهترین بازی های برای کامپیوتر است، ولی همچنان پتانسیل کافی برای پیشرفت را دارد.

بهترین بازی های داستانی کامپیوتری

اگر بپرسید یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 در سبک RPG کدام است، پاسخ شما قطعا The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود. ویچر 3، داستان شخصیت اصلی بازی (گرالت) را روایت می‌کند که درحال جست‌وجو برای یافتن دخترخوانده گمشده خود است و در این جست‌وجو، درگیری ماجراهای دیگری می‌شود.

Witcher 3 از نظر جلوه‌های بصری توانایی رقابت با بازی‌های نسل نهمی را ندارد، علاوه‌براین گیم‌پلی بازی به‌حدی راحت است که اکثر گیمرهای برای تمام کردن بازی نیازی به استفاده از طلسم‌ها و جادوهای متنوعی که بازی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد ندارند. درکنار تمام این نقطه ضعف‌ها، چیزی که باعث می‌شود Witcher 3 درکنار بهترین بازی ها برای PC و سایر پلتفرم‌ها قرار بگیرد، داستان عمیق و شخصیت‌پردازی فوق‌العاده آن است.

اگر به‌دنبال بهترین بازی های اکشن کامپیوتری و گیم‌پلی هیجان‌انگیز و هستید، شاید Witcher 3 بازی موردعلاقه شما نباشد، اما برای افرادی که داستان بازی را در اولویت قرار می‌دهند، هیچ عنوان دیگری جایگزین Witcher 3 نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

FC 24

بهترین بازی های ورزشی کامپیوتری

مناسب‌ترین عنوان برای علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی و مسابقه‌ای، سری بازی‌های FIFA است. البته بعد از عنوان FIFA 23، نام این بازی به FC 24 تغییر کرد، اما همچنان گیم‌پلی بازی به خوبی گذشته است و می‌توانیم از FC 24 را یکی از بهترین بازی های ورزشی کامپیوتری یاد کنیم.

این بازی توسط EA Sports توسعه یافته و نکته مثبت آن، ارائه یک نسخه جدید در هر سال است و می‌توان انتظار داشت که روند بهبود گیم‌پلی و جلوه‌های بصری این بازی در سال‌های آینده نیز مانند گذشته ادامه پیدا کند. این بازی بخش‌های مختلفی را به بازیکنان ارائه می‌دهد و هر نسخه آن تا زمان فرا رسیدن نسخه بعدی بازی، می‌تواند گیمرها را مجذوب گیم‌پلی جذاب خود کند.

جمع‌بندی

در این مطلب فهرستی از بهترین بازی های کامپیوتری 2023 را به شما معرفی کردیم که برای تمام سلیقه‌ها مناسب هستند. فرقی ندارد که طرفدار سبک اکشن هستید یا می‌خواهید در داستان بازی غرق شوید یا این‌که از تجربه بهترین بازی های مسابقه ای کامپیوتر لذت ببرید، در هر صورت می‌توانید یک بازی مناسب از این لیست پیدا کنید.

سوالات متداول

بخش کمپینگ کدام بازی نسبت به سایر بازی‌های این فهرست روایت داستان بهتری دارد؟

اگر داستان و بخش کمپینگ برای شما اولویت دارد، Witcher 3: Wild Hunt یکی از بهترین بازی ها برای PC خواهد بود.

بهترین بازی ورزشی کامپیوتر کدام است؟

در حال‌حاضر یکی از بهترین بازی های ورزشی برای کامپیوتر FIFA 23 و FC 24 است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gamespot

به‌نظر شما چه عناوین دیگری می‌توانستند در لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2023 حضور داشته باشند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    جای مس افکت خالیه چون ۳ گانه ایی که اینهمه ارتباط و تاثیر گذاری قابل توجه بازیکن رو رویه داستان داشته باشه مثلش نداریم و داستان و دنیای خیلی وسیعی داره،بجای اینکه ولورانت الکی تویه این لیست باشه وقتی کانتر و اوِرواچ هستن (کانتر تویه لیسته) بازیایی مثل مس افکت و هیلو باشن یا حتی ماریو و…

    پاسخ

    دوست عزیز باید از کلمه ‘تا’ ۲۰۲۳ استفاده میکردید ولی شما جوری نوشتید انگار ردد همین سال منتشر شده، همچنین شما بازیای شاهکاری مثل بایوشاک و دث استرندیگ و… رو در مقاله ذکر نکردید و مقاله شما فکر کنم لیستی کاملا شخصی هستش.

    پاسخ