;
coinex

پاداش 400 میلیون دلاری برای هر هکری که دزد 120 هزار بیت کوین را پیدا کند!

پاداش 400 میلیون دلاری توسط صرافی بیت‌فینکس برای پیدا کردن هکری که 120 هزار بیت کوین در سال 2016 از این سرافی به سرقت برد تعیین کرده است. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال بیت‌فینکس (Bitfinex) یک پاداش 400 میلیون دلاری در نظر گرفته برای هر کسی که بتواند اطلاعاتی را که منجر به سرقت 120،000 بیت کوین (BTC) توسط هکرهایی در آگوست 2016 (مرداد 1395) شد، ارائه دهد. این صرافی رمز ارز اعلام کرد که حاضر است در ازای بازگشت ۱۲۰ هزار بیت‌کوینی که در آگوست سال ۲۰۱۶ از این پلتفرم به سرقت رفته بود ۴۰۰ میلیون دلار پاداش در نظر گیرد.

پاداش 400 میلیون دلاری یک صرافی رمزارز

برای هکری که دزد 120 هزار بیت کوین را پیدا کند!

بیت فینکس نه تنها به هر کسی که هکرهای مسئول این انتقال غیرمجاز را معرفی کند پاداش می‌دهد؛ بلکه خود هکرها هم در ازای بازگرداندن رمزارز‌های دزدیده شده پاداش خواهند گرفت. این شرکت حتی مایل است به خود هکرها پاداش بدهد. افراد پشت این هک در سال ۲۰۱۶ (1395)، به محدوده سیستم‌های امنیتی Bitfinex دست یافتند و موفق شدند حدود 2072 معاملات غیرمجاز را انجام دهند. این شرکت روشن ساخت که این اقدام “آخرین تلاش” برای بازیابی این سرمایه‌های سرقت شده می‌باشد.

بنابر اعلام این صرافی رمز ارز کسانی که بیت‌فینکس را با هکرها در ارتباط بگذارند ۵ درصد از کل دارایی بازگردانده شده (یا معادل آن) و هکرها هم درصورت بازگرداندن اموال، ۲۵ درصد از آن را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. هر گونه پرداخت به کسانی که Bitfinex را با هکرها ارتباط می دهند و یا ارتباط مستقیم با خود هکرها، بر اساس هزینه‌های بازیابی اموال سرقت شده طبقه ‌بندی و محاسبه خواهد شد.

رخنه امنیتی به پلتفرم این صرافی در دوم آگوست سال ۲۰۱۶ صورت گرفت. درنتیجه این حمله ۲۰۷۲ تراکنش غیرمجاز در شبکه بیت‌کوین انجام گرفت و روی هم رفته ۱۱۹هزار و ۷۵۵ بیت‌کوین را شامل شد. ما از این حادثه دردناک درس‌های ارزشمندی گرفتیم و مشکلات امنیتی و نقاط ضعف مربوط به این دزدی را برطرف کردیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bitcoin

نظر شما در خصوص پاداش 400 میلیون دلاری این صرافی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر