;
coinex

زمان انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War سرانجام مشخص شد

زمان انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War پس از آنکه اواخر مرداد ماه تایید شد بازی بعدی از سری کال آف دیوتی، Black Ops Cold War نام خواهد داشت، سرانجام مشخص شد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

پس از انتشار اطلاعاتی در قالب کمپین شرکت دوریتوس، به تازگی جزئیات بیشتری از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War توسط اکتیویژن منتشر شده است. اما اکتیویژن در این رونمایی تازه، ضمن نمایش اولین تریلر بازی، از بخش‌های مختلف آن صحبت و تاریخ انتشاربازی را هم اعلام کرده است.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War که ساخت آن را دو استودیوی Treyarch و Raven Software مشترکاً برعهده داشته‌اند، همانند نسخه‌های کلاسیک این مجموعه دارای یک بخش داستانی پر و پیمان خواهد بود. با ادامه این نوشتار همراه باشید.

زمان انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

پیش از این داده‌های تست آلفا جدیدترین عنوان از سری کال آف دیوتی با نام Call of Duty: Black Ops Cold War لو رفته بود. هم اکنون جزئیات بیشتری از این بازی در قالب کمپین بازاریابی کمپانی دوریتوس (Doritos) به بیرون درز یافته است.

این بازی اول شخص تاریخی بیست و سوم آبان امسال برای رایانه‌ای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین نسخه نسل بعد Call of Duty: Black Ops Cold War هم در تعطیلات برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این بازی ادامه‌ای مستقیم بر Call Of Duty Black Ops است و داستانی در دوران جنگ سرد را روایت می‌کند. شما در این بازی در دهه 80 میلادی تلاش می‌کنید تا توطئه فردی به نام پرسئوس (Perseus) را برای بر هم زدن نظم جهان فاش کنید. همان‌طور که در Modern Warfare شاهد احیای برخی شخصیت‌های آشنا و محبوب سری مانند کاپیتان پرایس بودیم، در Black Ops Cold War هم قرار است ملاقات دوباره‌ای با شخصیت‌های سری Black Ops همچون الکس وودز و فرانک میسون، خواهیم داشت.

زمان انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

داستان بازی بر اساس نظرات یوری بزمنوف است. او می‌گفت اتحاد جماهیر شوروی برنامه‌هایی برای نفوذ به سرویس‌های اطلاعاتی غربی با استفاده از یک جاسوس خبره را داشت. بازی علاوه بر بخش داستانی، دارای بخش چند نفره و آنلاین هم خواهد بود که البته هنوز جزئیات زیادی از آن فاش نشده و ارائه توضیحات تکمیلی به 19 شهریور موکول شده است. با این حال گفته می‌شود که حالت محبوب زامبی‌کشی، در این شماره هم حضور خواهد داشت.

این اولین بازی سری Call Of Duty برای نسل جدید کنسول‌ها خواهد بود و هنوز نمی‌دانیم در بحث گرافیک شاهد چه پیشرفت‌هایی هستیم. تنها مواردی که از آن مطمئن هستیم پشتیبانی از رزولوشن 4K و لود شدن سریع‌تر بازی است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص زمان انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر