;
coinex

درگذشت چادویک بوزمن ؛ آخرین توییت «پلنگ سیاه» رکورد لایک توییتر را شکست!

درگذشت چادویک بوزمن روز گذشته جهان سینما را در شوک فرو برد. چادویک بوزمن ستاره سری فیلم های پلنگ سیاه در دنیای سینمایی مارول در اثر سرطان فوت کرد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

بازیگر نقش بلک پنتر در دنیای سینمایی مارول که نامزد و برنده‌ جوایز سینمایی متعددی بود، پس از ۴سال مبارزه با بیماری سرطان در 43 سالگی از دنیا رفت. چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) فیلم‌نامه‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس و هنرپیشه آمریکایی که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های  42 (2013)، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (2016)، پیامی از سوی شاه (2016) و مارشال (2017) شناخته می‌شود، روز گذشته پس از چهارسال تحمل بیماری، مغلوب سرطان شد.

اکانت متعلق به بوزمن عکسی سیاه و سفید از او به همراه بیانیه ای در تایید مرگش بعد از چهارسال مبارزه با سرطان روده منتشر کرد. این توییت در طول 24 ساعت بیش از 5.7 میلیون بار لایک شد و رکورد لایک توییتر را به خود اختصاص داد.

درگذشت چادویک بوزمن

آخرین توییت «پلنگ سیاه» رکورد لایک توییتر را شکست!

خبر فوت بازیگر فیلم ابر قهرمانی بلک پنتر روز گذشته رکورد لایک در توییتر را شکست. اکانت vsld توییتر با تایید این موضوع نوشت:‌ «توییتی که بیشتر از همه لایک شده. به نشانه احترام برای یک پادشاه. WakandaForever#»

بیشتر بخوانید:

پیش از این رکورد لایک تویئتر در اختیار باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده بود. وی در سال 2017 در توئیتی سخنی از نلسون ماندلا نقل قول کرد که بیش از 4.3 میلیون بار لایک شد. اوباما در توییت خود نوشت: «هیچکس با حس تنفر از دیگران متولد نمی شود؛ چه به دلیل رنگ پوست، چه تاریخچه، با چه دین دیگران!»

درگذشت چادویک بوزمن
خبر درگذشت چادویک بوزمن جهان سینما را شوکه کرد. آخرین توییت بوزمن رکورد لایک توبیتر را شکست.

خانواده آقای بوزمن در بیانیه‌ای در شرح اتفاق غم‌انگیز رخ داده نوشتند:

با اندوهی غیر قابل اندازه‌گیری، از دنیا رفتن چادویک بوزمن را تایید می‌کنیم. او در سال ۲۰۱۶ میلادی متوجه ابتلا به سطح سه بیماری سرطان روده شد و در چهار سال اخیر مشغول مبارزه با آن بود. این سرطان طی این سال‌ها به سطح ۴ رسید و این مبارز واقعی را از بین ما برد. او خود را دربرابر همه‌ این سختی‌ها مقاوم نگه داشت و فیلم‌هایی را تقدیم شما کرد که بسیار به آن‌ها عشق می‌ورزید. بسیاری از این فیلم‌ها نیز بین عمل‌های جراحی متفاوت و شیمی‌درمانی‌های او فیلم‌برداری شدند. ایفای نقش پادشاه تیچالا/بلک پنتر/پلنگ سیاه و زنده کردن این کاراکتر افتخار او بود.

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: digitaltrends

درگذشت چادویک بوزمن بسیاری از ما را متاثر کرد. بهترین فیلمی که از او دیده‌اید کدام است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر