;
coinex

پرفروش ترین گوشی های سال 2020 در شش ماهه اول معرفی شدند

بنابر تحقیقات به عمل آمده پرفروش ترین گوشی های سال 2020 در شش ماهه اول معرفی شدند. اپل، سامسونگ و شیائومی جایگاه‌های نخست را در اختیار دارند. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

به تازگی شرکت تحقیقاتی Omdia گزارشی را در خصوص میزان فروش گوشی‌های هوشمند در نیمه اول سال 2020 منتشر کرده که به برتری گوشی‌های آیفون شرکت اپل اشاره دارد. در این بین سامسونگ موفق شده تا با میان رده جذاب و پرطرفدار سری Galaxy A خود جایگاه پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی نیمه اول سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص دهد.

طبق آمار شرکت امدیا، آیفون ۱۱ اپل پرفروش‌ترین گوشی هوشمند میان‌رده بوده که نشان می‌دهد حتی کاربرانی که دنبال محصولی میان‌رده هستند نیز آیفون‌های اپل را انتخاب می‌کنند. با بررسی بیشتر با همراه باشید.

پرفروش ترین گوشی های سال 2020 در شش ماهه اول

برتری بی‌چون و چرای اپل

تعداد فروش به وضوح نشان می دهد که آن دستگاه چقدر ارزنده است. در این نوشتار پرفروش ترین موبایل های نیمه اول سال ۲۰۲۰ را با هم مرور کنیم. جایی که در دنیای اندروید یک نماینده از سامسونگ و در دنیای iOS یک پرچمدار اقتصادی از تنها برند فعال در آن، دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

سیستم عامل iOS اپل ممکن است تنها بخشی از بازار جهانی تلفن های هوشمند را در مقایسه با تلفن های مجهز به سیستم عامل اندروید به خود اختصاص دهد، اما هنوز آیفون ها بسیار قوی به فروش می رسند.

در لیست 10 گوشی پر‌فروش نیمه اول سال 2020 شرکت پنج نماینده قدرتمند از شرکت اپل حضور دارد که گوشی آیفون 11 با اختلاف بسیار زیاد در جایگاه اول قرار گرفته است. اپل موفق شده تا در نیمه اول سال 2020 تعداد 37.7 میلیون دستگاه از گوشی آیفون 11 را به فروش برساند.

پرفروش ترین گوشی های سال 2020 در شش ماهه اول
پرفروش ترین گوشی های سال 2020 در شش ماهه اول

درحالی‌که آمار فروش گوشی آیفون ۱۱ رقمی شگفت‌آور است، جایگاه دوم به گلکسی A51 سامسونگ اختصاص یافته که در بازه زمانی مشابه توانسته ۱۱/۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. با مقایسه‌ای ساده می‌توان تفاوتی ۲۶ میلیونی را در فروش دو محصول مذکور مشاهده کرد.

به گفته Omdia آیفون SE 2020 با ۸.۷ میلیون، iPhone XR با ۸ میلیون ، iPhone 11 Pro Max با ۷.۷ میلیون و iPhone 11 Pro با 6.7 میلیون رتبه های پنجم، ششم، هفتم و دهم را تصاحب کرده اند. به ترتیب این نشان دهنده دو مدل دیگر اپل در ۱۰ مدل برتر در مقایسه با یک سال پیش قرار گرفته است.

در این بین سامسونگ در شرایط بحران زدگی روزهای کرونایی با وجود کاهش سهم فروش جهانی موفق شده تا جایگاه دوم پرفروش‌ترین گوشی هوشمند نیمه اول سال ۲۰۲۰ و پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی نیمه اول سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:‌

.

منبع: kenyanews

نظر شما در خصوص پرفروش ترین گوشی های سال 2020 در شش ماهه اول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر