coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت گوگل پیکسل 5 مشخص شد ؛ پرچمدار گوگل با قیمت مناسبی در راه است!

قیمت گوگل پیکسل 5 نسل جدید گوشی های پرچمدار گوگل مشخص شد. گزارش‌ها از قیمت مناسب این گوشی حکایت دارد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

انتظار می‌رود گوگل در انتهای ماه سپتامبر از مدل‌های جدید سری گوشی‌های هوشمند پیکسل به‌نام‌های پیکسل 4a و پیکسل ۵ رونمایی کند. بااین‌حال، آنچه توجهات را به خود جلب کرده، اطلاعات منتشرشده از پیکسل ۵ گوگل است.

برخی می‌گویند سری گوگل پیکسل 5 را نهایتا می‌توان در زمره گوشی‌های میان رده به حساب آورد. به فرض درست بودن مشخصات ارائه شده در گزارش، پیکسل ۵ دارای تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G خواهد بود. یعنی همان تراشه‌ای که در گوشی‌های پیکسل ۴a استفاده شده است. همچنین احتمالا در این گوشی از صفحه نمایش‌های کوچک‌تری به اندازه ۶ اینچ استفاده می‌شود.  با بررسی بیشتر همراه باشید.

قیمت گوگل پیکسل 5 مشخص شد

پرچمدار گوگل با قیمتی مناسب در راه است!

گزارش‌ها نشان می‌دهد که گوگل برای پرچم‌دار نسل بعدی خود، پیکسل 5 قیمتی بین ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلار را انتخاب کرده است.اخیرا رسانه‌ای به‌نام Technik News اطلاعاتی منتشر کرده که طبق آن، پرچم‌دار نسل بعدی گوگل قیمتی در حدود ۶۲۹ یورو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

با وجود اینکه رسانه ذکرشده سابقه‌ی طولانی در فاش کردن اطلاعات درست ندارد؛ اما گزارش منتشرشده دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. درواقع بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که پیکسل ۵ گوگل قیمتی بین ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلار داشته باشد و علت اصلی آن را قیمت محصولاتی می‌دانند که از تراشه یکسان با پیکسل ۵ استفاده می‌کنند.

نرخ رفرش این صفحه نمایش، ۹۰ هرتز خواهد بود. ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، پشتیبانی از شارژ بی سیم ۱۵W Qi از دیگر مشخصات این سری از گوشی‌های گوگل خواهد بود. نکته جالب در اینجاست که مشخصات ذکر شده تفاوت چندانی با مشخصاتی که پیش از این در گوشی‌های ۴a دیده‌ایم ندارند. بنابراین مشخص نیست که گوگل دقیقا چه هدفی از ارائه این گوشی‌های جدید دارد.

قیمت و مشخصات فنی گوگل پیکسل 5

گوگل همیشه هنگام عرضه سری پیکسل خود از یک برنامه تکراری پیروی کرده است. پیکسل 4 در تاریخ 15 اکتبر سال قبل (23 مهر 1398) معرفی و 9 روز بعد نیز وارد بازار شد. پیکسل 3 نیز یک هفته زودتر در سال قبل‌تر از آن عرضه شده بود. اگر این تاریخ‌ها را معیار قرار دهیم، به احتمال زیاد زمان معرفی گوگل پیکسل 5 در اواسط ماه اکتبر سال 2020 (مهر 1399) خواهد بود.

در هر صورت، پیکسل 4a و پیکسل ۵ اولین گوشی‌های هوشمند سازنده سیستم‌عامل اندروید خواهند بود که از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کنند. باید دید که آیا سیاست‌های جدید گوگل در بازار تلفن‌های هوشمند باعث موفقیت و به اوج رسیدن محصولات جدید سری پیکسل خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tomsguide

نظر شما در خصوص قیمت گوگل پیکسل 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر