;
coinex

قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ (Galaxy Z Fold 2) چقدر است؟‌

سامسونگ امروز از جدیدترین گوشی تاشو خود طی یک مراسم آنلاین رونمایی و چشم‌ها را به خود مشغول کرد. در این نوشته به قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ (Galaxy Z Fold 2) می‌پردازیم.

با این‌که سامسونگ در مراسم رونمایی از Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra، از گلکسی زد فولد 2 نیز سخت گفت اما بسیاری از مشخصات از جمله قیمت آن فاش نشد. به همین دلیل امروز 11 شهریور طی پخش زنده رویداد سامسونگ آنپکت بخش دوم به طور کامل و با جزئیات از گوشی تاشوی جدید خود رونمایی کرد. سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود که در نمایشگاه ایفا 2020 در برلین شرکت نمی‌کند و برای رونمایی از دستگاه‌های جدیدش رویدادهای آنلاین ترتیب خواهد داد.

شکی نیست که آینده را گوشی‌های تاشدنی تشکیل می‌دهند. سامسونگ گلکسی زد فولد 2 با رفع مشکلات و ایرادات گلکسی فولد حالا به یک گوشی تاشدنی تقریباً بی‌نقص تبدیل شده است. حالا با رونمایی کامل رسما قیمت گلکسی زد فولد 2 را نیز می‌دانیم. با بررسی بیشتر با تکراتو همراه باشید.

قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ (Galaxy Z Fold 2)

چرا گوشی‌های تاشو اینقدر گران قیمت‌اند؟

شرکت سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود که اطلاعات تکمیلی در مورد قیمت و تاریخ اصلی عرضه سامسونگ زد فولد 2 در تاریخ 1 سپتامبر و در مراسمی دیگر اعلام خواهد شد. این گوشی تاشو جدید سامسونگ همچنان نسل های قبلی خود گران قیمت است و این بار سامسونگ آن را یک کالای لوکس نامیده است.

بیشتر بخوانید:

گلکسی فولد نسخه اول اسفندماه ۹۹ در کنار گلکسی اس 10 رونمایی شد. صفحه‌نمایش تاشدنی این گوشی چشم بسیاری از علاقمندان را خیره کرد اما این گوشی معایب بسیاری هم داشت. صفحه‌نمایش دوم (کاور) گوشی نسبت به بدنه ابعاد بسیار کوچک‌تری داشت و همچنین بریدگی صفحه‌نمایش اصلی هم توی ذوق می‌زد.

قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ
قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

حالا مروز با کش و قوس‌های فراوان سرانجام گلکسی Z فولد 2 با اندکی تاخیر نسبت به نوت 20 الترا معرفی شد. این هندست با 2 مدل رنگی مختلف شامل برنزی (Mystic Bronze) و مشکی (Mystic Black) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و طراح مد با نام تام براون نیز در تدارک آماده‌سازی نسخه مدمحور و محدود گوشی است.

گلکسی زد فولد 2 مانند نسل قبل گوشی هوشمندی است که می‌توانید آن را باز کرده و تبدیل به یک تبلت کنید. این‌بار در حالت گوشی، زد فولد 2 یک نمایشگر تمام صفحه تنها با یک حفره برای دوربین سلفی در بالا دارد. به این ترتیب با این‌که ضخامت گوشی نسبت به گوشی‌های معمولی بیشتر است اما می‌توانید به راحتی به شکل یک گوشی عادی با آن کار کنید. صفحه‌نمایش کاور گوشی ۶.۲۳ اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح 1080p و نرخ 60fps انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ در همه ابعاد نسبت به نسل اول پیشرفت هایی داشته است. وقتی به نسل اول تلفن های هوشمند قابل تاشو سامسونگ نگاه می کنیم، فکر می کنیم این فناوری و فرم فکتور بالغ نیستند. اما اکنون، هنگامی که مقایسه کنار به کنار نسل اول و دوم را می بینیم، می فهمیم که بسیاری از افراد این تجربه را پذیرفته و بهبود داده اند.

در مقایسه با نسخه قبلی سامسونگ می گوید برنامه های بیشتری از حالت تبلت در Z Fold 2 پشتیبانی می کنند، از جمله برنامه های مایکروسافت و گوگل. حتی برای سهولت در جابجایی بین تنظیمات DPI تنظیمات خاصی را در نظر گرفته است. این بدان معناست که شما می توانید از بین طرح های تلفنی که بزرگتر هستند و طرح های رایانه لوحی که کوچکتر هستند، انتخاب کنید.

قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ
قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

همانند گوشی‌ها و تبلت‌های جدید سامسونگ که به تازگی معرفی شدند، گلکسی زد فولد 2 هم از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام با نام اسنپدراگون 865 پلاس استفاده می‌کند. همچنین یک مودم اسنپدراگون ایکس 55 هم برای این گوشی در نظر گرفته شده تا امکان پشتیبانی از شبکه‌های فایو جی را با سرعت دانلودی برابر با 2.0 گیگابیت بر ثانیه فراهم کند.

یکی دیگر از بخش‌هایی که نسبت به نسل قبل تفاوت زیادی کرده، دوربین پشتی است. گلکسی زد فولد 2 در مجموع دارای 5 لنز دوربین است که سه عدد از آن‌ها در دروبین پشتی، یک عدد در دوربین سلفی جلو و یک عدد نیز در دوربین سلفی داخلی تعبیه شده است. با وجود اینکه تعداد لنزها نسبت به نسخه نسل اول، یک عدد کاهش داشته اما طراحی شیک‌تر و تر و تمیزتر آن‌ها باعث شده تا رضایت بیشتری از دوربین‌های زد فولد 2 داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

گلکسی زد فولد 2 یک باتری دوقسمتی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که با سرعت ۱۵ وات به‌شکل سیمی و به‌سیم شارژ می‌شود. همچنین شارژ بی‌سیم سریع ۹ واتی هم برای شارژ ساعت یا ایرفون هوشمند شما در این گوشی تعبیه شده است. طبق انتظار Z Fold 2 همچنین از هر دو فرکانس Sub-6Ghz و mmWave نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G پشتیبانی می‌کند.

قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

یک نمایشگر منعطف ۷.۷ اینچی با وضوح ۲۱۵۲ در ۱۵۳۶ پیکسل، آن هم با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی. این نمایشگر همچنین با استاندارد +HDR10 برای تماشای محتوای ویدئویی عالیست و همچنین نرخ فریم بالا و رنگ‌های جذاب آن هم می‌تواند فولد 2 را به یک تبلت گیمینگ عالی تبدیل کند که درون جیبتان جا می‌شود.

قیمت گلکسی زد فولد 2 چقدر است؟‌

پیشتر گفته شده بود که این گوشی نیز مانند مدل قبلی با قیمت حدودی ۲۰۰۰ دلاری به بازار عرضه خواهد شد. موضوعی درست از آب درآمد. گلکسی Z Fold 2 در دو رنگ (برنز و مشکی) به بازار عرضه می شود و همچنین این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا رنگ متفاوتی را برای لولا انتخاب کنند. یک پک Thom Browne نیز وجود خواهد داشت که شامل ساعت و محافظ گوش می شود.

قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ
قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

رسما تایید شده که قیمت گلکسی زد فولد ۲ برابر ۱۹۹۹ دلار است و از ۲۸ شهریور به بازار می آید. سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی زد فولد ۲ تام برون (Samsung Galaxy Z Fold 2 Thom Browne)، مدلی ویژه از زد فولد ۲ را با قیمت هنگفتی روانه‌ی بازار خواهد کرد. سامسونگ قیمت نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۲ را ۳،۳۰۰ دلار اعلام کرده است و زد فولد ۲ تام برون گران‌قیمت‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار است.

مشخصات کلی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 :

  • صفحه نمایش : 7.5 اینچ
  • نوع صفحه نمایش : Dynamic AMOLED
  • ویژگی های صفحه نمایش :HDR10+، نزخ نوسازی 120 هرتز
  • رم : 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 512 گیگابایت
  • چیپست : اسنپدراگون 865+
  • باتری : 5000 میلی آمپر
  • دوربین : 64+12+16
  • دوربین سلفی : 10+8
  • رنگ ها : برنزی و طوسی
  • سایر ویژگیها : سنسور اثر انگشت، ژیروسکوپ، بارومتر، اسپیکر های akg
  • پشتیبانی از 5G

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tomsguide

نظر شما در خصوص قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر