;
coinex

پیش فروش سایپا شنبه 15 شهریور با تحویل پاییز 1400 اعلام شد

در ادامه پیش فروش‌ها در بازار خودرو ایران پیش فروش سایپا شنبه 15 شهریور با تحویل پاییز 1400 اعلام شده است. در ادامه شرایط آن را بررسی می‌کنیم. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز شنبه، ۱۵ شهریورماه آغاز خواهد شد.  در این طرح که به شیوه پیش فروش مشارکت در تولید خواهد بود ۶ درصد سود مشارکت یا ۳ درصد سود انصراف تعلق خواهد گرفت.

سایپا در ادامه طرح های پیش فروش خود، یک طرح جدید ارایه کرده است. پیش فروش سایپا شنبه 15 شهریور 99 با تحویل پاییز 1400 اعلام شده است و خودرو شاهین جز این خودروها هست. در ادامه خودروها و مبالغ پیش فروش را در این طرح مرور کنیم.

پیش فروش سایپا شنبه 15 شهریور با تحویل پاییز 1400

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ۹ محصول شاهین، ساینا معمولی و ساینا. اس، کوییک دنده‌ای و دو رنگ (کوییک. آر)، تیبا معمولی و تیبا ۲ و وانت ۱۵۱ در دو مدل معمولی و آپشنال در این طرح عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

 

 

در طرح پیش فروش سایپا شنبه 15 شهریور آمده است:‌

به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازو کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام میگردد:

پیش فروش سایپا شنبه 15 شهریور
شرایط پیش فروش سایپا شنبه 15 شهریور

توضیحات مهم این طرح به قرار زیر است:

  1. زمان آغاز بخشنامه ذکرشده ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ 99/06/15 به مدت ۳ روز
  2. متقاضیان نهایی از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد
  3. تمام موارد بخشنامه های قبلی در این بخشنامه این اعمال شده است.

زمان تحویل این خودرو‌ها مهر، آبان و آذر سال آینده خواهد بود و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه پانزدهم تا سه شنبه هجدهم شهریورماه به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح‌های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:‌

.

منبع:‌ donya-e-eqtesad

نظر شما در خصوص پیش فروش سایپا شنبه 15 شهریور چیست؟‌

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر