;
coinex

کنفرانس 25 شهریور اپل ؛ در رویداد Time Flies چه رخ خواهد داد؟

کنفرانس 25 شهریور اپل با نام Time Flies به زودی برگزار میشود. با ما باشید تا ببینیم اپل چه برنامه هایی برای این مراسم و معارفه در نظر دارد.

کنفرانس Time Flies به زودی قرار است برگزار شود. همه‌ساله در سپتامبر، اپل رویدادی ویژه به‌منظور رونمایی محصولات جدیدش برگزار می‌کند و برگزاری رویداد امسال نیز قطعی به‌نظر می‌رسید. بااین‌همه، دنیاگیری ویروس کرونا باعث شده است اپل مجبور شود کنفرانس خود را کاملا آنلاین برگزار کند. درحال‌حاضر، دقیق نمی‌دانیم که کنفرانس اپل ویدئویی ازپیش‌ضبط‌شده است یا همان لحظه زنده پخش می‌شود.

اپل دعوت‌نامه‌‌ای را به‌صورت عمومی دردسترس قرار داد و به اصحاب رسانه و مردم عادی اعلام کرد که خودشان را برای برگزاری رویدادی جدید آماده کنند. اپل همواره شعارهای جالب و هوشمندانه‌ای برای مراسم‌هایش انتخاب می‌کند و مراسم ۲۵ شهریور امسال از این قاعده مستنثی نیست. شعار کنفرانس پیش‌ رو Time Flies (زمان زودگذر است) انتخاب شده است. انتظار می‌رود اهالی کوپرتینو بخواهند در مراسم ۲۵ شهریور محصولات متنوعی به‌نمایش بگذارند و اخبار مهمی با محوریت نرم‌افزار اعلام کنند. درادامه تمام انتظاراتمان از کنفرانس ۲۵ شهریور اپل را مرور می‌کنیم.

کنفرانس 25 شهریور اپل ؛ چه محصولاتی در این کنفرانس معرفی میشوند؟

آیپد ایر

با فرض اینکه شایعه‌ی جدید منتسب به آیپد ایر حقیقی باشد، اپل قصد دارد طراحی خانواده‌ی آیپد پرو را به‌طور عمده متحول کند. آیپد ایرهای موجود در بازار درمقایسه‌با آیپد پروها بسیار قدیمی به‌نظر می‌رسند و در نگاه اول، ممکن است حس خوبی به شما منتقل نکنند. تبلت آیپد ایر ازلحاظ قیمتی در بین مدل استاندارد آیپد (۳۲۹ دلار) و مدل‌های پرچم‌دار، یعنی آیپد پرو، جای می‌گیرد. مزین‌کردن آیپد ایر به طراحی مدرن می‌تواند باعث شود این تبلت بهتر از قبل خودش را از تبلت‌های اقتصادی سری آیپد متمایز کند.

بیشتر بخوانید:

اپل واچ سری 6

درکنار نسل جدید آیپد ایر، انتظار می‌رود مراسم شهریور اپل محفلی برای رونمایی جدیدترین نسل از ساعت‌های سری اپل واچ، یعنی اپل واچ سری ۶ باشد. در سال‌های اخیر، اپل تلاش کرده تنوع قابلیت‌های ساعت‌های هوشمندش را درزمینه‌ی پایش فعالیت‌های ورزشی افزایش دهد و قطعا امسال نیز چنین رویکردی را شاهد خواهیم بود.

کنفرانس 25 شهریور اپل ؛ در رویداد Time Flies چه رخ خواهد داد؟
کنفرانس ۲۵ شهریور اپل

سیستم عامل ها

افزون‌بر معرفی محصولات جدید، اپل به‌احتمال بسیار زیاد جزئیات بیشتری از نرم‌افزار‌هایش ارائه خواهد داد. به‌طور دقیق‌تر، انتظار داریم اهالی کوپرتینو در بخشی از مراسم Time Flies روی iOS 14 ،watchOS 7 ،iPadOS 14 و tvOS 14 تمرکز کنند. دوم تیر امسال، اپل این سیستم‌عامل‌ها را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) معرفی کرد؛ باوجوداین، هنوز نسخه‌ی نهایی آن‌ها را برای دستگاه‌های مقصد دردسترس قرار نداده است. طبیعی است که انتظار داشته باشیم شرکت کوپرتینویی بخواهد در مراسم ۱۵ شهریور نگاهی دوباره به جدیدترین سیستم‌‌عامل‌هایش بیندازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کنفرانس 25 شهریور اپل و محصولاتی که ارائه میشوند چیست؟ نظرات خود را بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر