;
coinex

رونمایی از کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021 ؛ به روزرسانی سدان های محبوب کادیلاک!

با توجه به اینکه سدان های لوکس کادیلاک به تازگی وارد سال دوم تولید خود می شوند، رونمایی از کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021 میتواند هیجان انگیز باشد.

با توجه به اینکه سدان های لوکس کادیلاک به تازگی وارد سال دوم تولید خود می شوند، تغییرات مهم و جالبی در خط تولید CT4 و CT5 ایجاد می شوند. کادیلاک CT4 و CT5 دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی به روز شده همراه با اندروید اتو و اپل کارپلی است. دکمه چرخشی کنسول مرکزی دارای عملکرد سریعی است تا روند انتخاب را آسان کند.

رونمایی از کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021

کادیلاک برای سدان‌های CT4 و CT5 مدل ۲۰۲۱ مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را ارائه کرده است. یکی از ویژگی‌های جدید برای مدل ۲۰۲۱ پکیجی بنام Diamond Sky که در تیپ پریمیوم لاکچری ارائه می‌شود.

رونمایی از کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021 ؛
رونمایی از کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021 ؛

این پکیج شامل رنگ بیرونی متمایز دیاموند اسکای، جلوپنجره با تریم و قاب روشن، دیفیوزر عقب همرنگ بدنه، رینگ‌های آلیاژی با رنگ نقره‌ای نیمه‌شب، رینگ‌های بزرگ‌تر قابل سفارش، ترمزهای برمبو V پرفورمنس با کالیپرهای آبی‌رنگ و چراغ‌های بی‌رنگ عقب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پکیج دیاموند اسکای برای داخل این سدان‌ها هم چرم خاکستری یا مشکی ویژه، تریم آلومینیومی برای CT4 و تریم چوبی برای CT5، پدال‌های آلیاژی و ریموت دیاموند اسکای متالیک را به همراه دارد.

اما علاوه بر این پکیج، برای CT4 و CT5 مدل ۲۰۲۱ حالا یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی هم قابل سفارش است و مهم‌تر از آن، به گفتهٔ کادیلاک سیستم رانندگی نیمه‌خودکار پیشرفتهٔ سوپر کروز با قابلیت تغییر خط هم برای تیپ‌های پریمیوم لاکچری و V هردو خودرو از اوایل سال ۲۰۲۱ قابل سفارش خواهد بود. همچنین به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودروها هم اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم اضافه شده است.

کادیلاک ویژگی‌های ایمنی جدیدی را هم به این سدان‌ها اضافه کرده که یکی از آن‌ها Buckle to Drive نام دارد. این سیستم تا زمانی که کمربند ایمنی راننده بسته نشده باشد، از خروج شیفتر از حالت پارک جلوگیری می‌کند. هشدار برخورد جلو، ترمز جلوی عابر پیاده، ترمز اضطراری اتوماتیک و هشدار ایمنی صندلی هم حالا در همهٔ تیپ‌های CT4 و CT5 به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. در مدل ۲۰۲۱ لیست آپشن‌های مدل‌های V دو خودرو نیز افزایش یافته که شامل چرم ارتقاءیافته و پکیج V پرفورمنس برای CT5 می‌شود که تعلیق جدید، کنترل سواری الکتریکی و دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی از کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر