;
coinex

اپل رسما تاریخ معرفی آیفون 12 را اعلام کرد!

همه گیری کرونا و برخی مشکلات جانبی، معرفی جدیدترین تلفن همراه اپل را به تاخیر انداخت. اما اپل امروز رسما تاریخ معرفی آیفون 12 را اعلام کرد.

بالاخره و فراتر از همه حدس‌ها و گمانه زنی‌ها طی مدت اخیر، تاریخ رسمی رونمایی از آیفون 12 مشخص شد. اپل امروز رسما اعلام کرد که مراسم معارفه جدیدترین عضو خانواده آیفون 22 مهر خواهد بود.

تعجب آور نیست که رویداد آیفون امسال کمی دیرتر از حد معمول است، زیرا اپل در ماه جولای گفت که آیفون پنجره معرفی معمول سپتامبر خود را از دست می دهد. احتمالاً پرتاب بعدی به دلیل تأخیرهای ایجاد شده در همه گیر COVID-19 است. اپل هنوز در فصل سخت افزار پاییز کاملاً آماده نیست، این کمپانی در اواسط ماه سپتامبر از Apple Watches و iPad های جدید رونمایی کرد.

اپل رسما تاریخ معرفی آیفون 12 را اعلام کرد

انتظار می رود آیفون ۱۲ دارای طراحی جدید با لبه های مربع شکل (شاید شبیه به iPad Pro) و پشتیبانی از شبکه های 5G باشد. همچنین قرار است در چهار مدل مختلف ارائه شود ، از جمله اندازه جدید 5.4 اینچی (که کوچکتر از آیفون ۱۱ پرو) و اندازه 6.7 اینچ (که بزرگترین آیفون تاکنون است). اما اگر امیدوار بودید که آیفون های جدید دارای رفرش ریت 120 هرتز نرم و کره ای باشند، ممکن است یک سال دیگر صبر کنید. اگر می خواهید.

بیشتر بخوانید:

شایعات حاکی از آن است که اپل محصولات دیگری نیز در دست ساخت دارد ، از جمله هدفون های جدید روی گوش ، یک HomePod کوچکتر و مقرون به صرفه تر و رقیبی برای برچسب های ردیابی موقعیت مکانی Tile که ظاهرا AirTags نامیده می شوند.

تاریخ معرفی آیفون 12
تاریخ رسمی رونمایی از آیفون 12

همیشه این احتمال وجود دارد که اپل در مورد دستگاه هایی که در این رویداد هستند، اطلاعات بیشتر به اشتراک بگذارد. و اپل در ماه ژوئن اعلام کرد که اولین Mac بر مبنای ARM خود را تا پایان امسال منتشر می کند ، بنابراین ما می توانیم در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ معرفی آیفون 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر