;
coinex

مشخصات کامل خانواده آیفون 12 رسما اعلام شد!

معرفی و عرضه آیفون های جدید حواشی زیادی نیز در پی داشت. امروز مشخصات کامل خانواده آیفون 12 رسم اعلام شد. اما توسط یک افشاگر چینی معروف.

آیفون جدید را بدون شک می‌توان مهم‌ترین محصول تکنولوژی سال دانست و هرچه به زمان معرفی آن هم نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و حاشیه‌های بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود.

همان طور که می‌دانید، اپل طبق سنت هرساله خود، در ماه سپتامبر سال جاری میلادی قصد دارد تا آیفون‌های 2020 که به احتمال زیاد با نام خانواده آیفون 12 شناخته می‌شوند را به دنیای تکنولوژی معرفی نماید.

مطمئنا با وجود تمامی شایعاتی که تا به حال در مورد زبان طراحی، قابلیت‌ها و حتی ویژگی‌های نرم‌افزاری این محصولات به بیرون درز پیدا کرده است، هیچ کس در روز رونمایی از این خانواده، سورپرایز نخواهد شد و مسئولان اپل تنها به تأیید این موارد می‌پردازند!

مشخصات کامل خانواده آیفون 12 رسما اعلام شد

افشاگری چینی اطلاعات دقیق و کاملی از مشخصات و قیمت گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 اپل را به اشتراک گذاشته است.

براساس پست منتشر شده توسط «Kang» در شبکه اجتماعی «ویبو»، انتظار می‌رود «آیفون 12 مینی» با نمایشگر 5.4 اینچی و با قیمت پایه 699 دلار از دوربین دوگانه با گشودگی دیافراگم f/1.6 بهره برده و در سه نسخه با ظرفیت داخلی 64، 128و 256 گیگابایت در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز در دسترس کاربران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات منتشر شده در مورد «آیفون 12‌» با نمایشگر 6.1 اینچی نشان می‌‌دهد، باید منتظر دستگاهی با قیمت پایه 799 دلار با بهره‌مندی از دو دوربین و در سه نسخه با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز باشیم.

آیفون 12 پرو نیز با نمایشگر 6.1 اینچی، با قیمت پایه 999 دلار و مجهز به دروبین سه گانه خواهد بود که در کنار دوربین‌های عرض و التراواید، دوربین تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 4 برابر و سنسور لیدار برای کاربردهای واقعیت افزوده نیز را در خود جای می‌دهد.

مشخصات کامل خانواده آیفون 12
مشخصات کامل خانواده آیفون 12

این دستگاه در سه نسخه با ظرفیت حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت رونمایی خواهد شد. آیفون 12 پرو در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، گرافیتی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس پست منتشرشده به نظر می‌رسد آیفون پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی با قیمت پایه 1099 دلار، مجهز به دوربین سه گانه خواهد بود که در کنار دوربین‌های عرض و التراواید، دوربین تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر و سنسور لیدار برای کاربردهای واقعیت افزوده نیز را در خود جای می دهد.

این دستگاه در سه نسخه با حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت معرفی خواهد شد. آیفون 12 پرو مکس در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، گرافیتی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اطلاعات منتشر شده از سوی این منبع حاکی از آن است که هر چهار مدل آیفون 12 با نمایشگر اولد سوپر رتینا XDR  و گلس جدید «Ceramic Shield» در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. همگی دستگاه‌ها قادر به تصویربرداری «Dolby Vision» هستند.

علاوه بر این، کلیه گوشی‌های هوشمند جدید از شبکه اینترنت پرسرعت 5G  پشتیبانی می‌کنند. البته تنها نسخه‌های ایالات متحده از mmWave 5G پشتیبانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات کامل خانواده آیفون 12 رسما اعلام شد! نظر شما درباره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر