;
coinex

بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020 ؛ لیست پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020 کدام‌ها بودند؟ اگر این روزها سری به اینستاگرام زده باشید، احتمالا با این عبارت‌ها سر و کار داشته‌اید. با ادامه این نوشتار تکراتو همراه باشید!

تبدیل شدن و ساخت پیج با بیشترین فالوور در اینستاگرام این روزها مادامی که کار جذاب و پردرآمدی به نظر می‌رسد، کار دشواری نیز خواهد بود. بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020 جزءپربازدیدترین پست‌ها و استوری‌های این پلتفرم اجتماعی بوده‌اند. نه تنها کسالت و خستگی این روزهای قرنطینه و کووید-19 را به حاشیه می راند، بلکه فرصتی است برای به نمایش گذاشتن توانایی‌های کاربران در عرصه‌های مختلف؛ از روایت‌های جذاب و هنر عکاسی گرفته تا هنر ناب خنداندن و رقصیدن.

اگر در دنیای غریب اینستاگرام تازه‌کار هستید، احتمالا با بهترین چالش‌های اینستاگرامی در سال 2020 برخورد چندانی نداشته‌اید و به همین دلیل حالا در حال مطالعه این نوشتار از تکراتو هستید. شما می‌توانید ترفندهای اینستاگرام به بهترین شکل یاد بگیرید تا بتواند از دل چالش‌ها مخاطبان و دنبال‌کنندگان خود را پیدا کنید. اگر هم جزء حرفه‌های این پلتفرم هستید، خواندن این نوشته نه تنها خالی از لطف نیست، بلکه می‌تواند به شما در ایده‌پردازی کمک کند.

برخی از بهترین چالش های اینستاگرامی نیز هستند که به شکل مسابقه برگزار می‌شود و می‌تواند برای شرکت‌کنندگان و داوطلبان جوایزی را نیز به دنبال داشته باشد. همه این‌ها را گفتیم که بگوییم بررسی بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020 ارزش‌اش را دارد. پس از نوشته‌ی تکراتو را از دست ندهید!

بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020

آشنایی با بهترین هشتگ های اینستاگرام

اگر تا به حال هیچ چالشی را در فضای اینستا تجربه نکرده‌اید،‌ احتمالا برای شروع بهتر است آشنایی اولیه با برخی از برترین‌های آنان پیدا کنید. اما پیش از آن بیایید بررسی کنیم که چالش اینستاگرامی چیست و چرا محبوب شده‌اند؟ اگر بخواهیم دقیق در یک جمله بگوییم، «یک چالش اینستاگرامی اساسا تمی است که در آن از دنبال‌کنندگان خواسته می‌شود تصاویر یا ویدیوهایی را محوریت یک موضوع خاص به اشتراک بگذارند.» بهترین چالش‌های اینستاگرامی در سال 2020 از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.

برخی از این بازی‌های همگانی در تلاش‌اند تا مهارت عکاسی را به رقابت گذاشته و البته در میان مردم تقویت کند. در سویی دیگر برخی نیز چالش‌ها نیز طراحی می‌شوند تا نیروی محرک و حتی معیار سنجشی باشند برای خلاقیت شرکت‌کنندگان. با این حال شایان ذکر است، عنصر تفریح و سرگرمی هست‌ی اصلی چالش های اینستاگرامی را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بازی مومو (Momo) ؛ چالش خودکشی در واتس‌اپ و فیسبوک

برخی از بهترین چالش‌های اینستاگرامی در سال 2020 در تلاشند تا با به کارگیری ترکیبی از عناصر فان (FUN) حس شادی را برای مخاطب بوجود بیاورد. لازم به توضیح نیست که برخی از آنها در این مسیر جوائز نقدی را نیز شامل می‌شود. بنابراین بسته به اینکه ذائقه شما چیست، می‌توانید یکی از موارد این فهرست را به دلخواه انتخاب کنید تا مهارت خود را به نمایش درآورید.

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020

چگونه در یک چالش اینستاگرام شرکت کنیم؟

مسیر شرکت در بهترین چالش‌های اینستاگرامی چندان پر پیچ و خم نیست. همه کاری که باید بکنید این است که مطابق قوانین چالش مربوطه تصویر یا ویدیوهای خود را آماده کنید و با قرار دادن هشتگ مربوطه در ذیل، آنها را به اشتراک بگذارید. همچنین اگر چالش دارای جایزه باشد، احتمالا شما باید پیج میزبان چالش و حتی شاید داورها را نیز فالوو داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

به عنوان مثال چالشی تحت عنوان «چالش عکاسی در زیست شبانه» (#nightlifephotographychallenge) در جریان است که شرکت‌کنندگان بهترین تصاویرشان از شب‌هنگام را به اشتراک می‌گذارند. برای شرکت در این چالش کافی است یک عکس مرتبط با شب را همراه با هشتگ مربوطه در پیج خود منتشر کنید.

12. رقابت جمعه‌های گلدار

#floralfridaycompetition

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020

همانطور که از اسمش کاملا مشخص است، این چالش به گل‌ها معطوف است. اگر از ثبت قاب‌های مرتبط با گل‌ها و باغچه‌های زیبا لذت می‌برید، این مورد فهرست احتمالا برای شما خواهد بود. این چالش در ابتدا به صورت هفتگی و همراه با جایزه برگزار می‌شد. اما پس از آنکه مدیریت کردن چالش و شرکت‌کنندگان آن به دلیل ازدیاد آنها از کنترل میزبان‌ها و داوران خارج شد، امیلی کوئینتون (Emily Quinton) سازنده این چالش، تصمیم به حذف بخش جایزه آن کرد.

برای اینکه در این چالش نمود پیدا کنید، به سادگی تنها باید در یک روز جمعه یک تصویر گل منگولی را در پیج‌تان با هشتگ فوق‌الذکر به اشتراک بگذارید.

11. چالش دوشنبه‌های شاد یا ماندی‌فان‌دی

#MondayFunDay

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020

واقعا چه کسی اکر یک آخر هفته خوب و دلپذیر را تجربه کند، واقعا رمق آن را دارد که روز اول هفته خود (دوشنبه) را با کار کردن سپری کند؟ قطعا هیچکس، چون واقعا حال‌گیری است! واقعا می‌توان حدس زد که دوشنبه‌های اول هفته یکی از ضدحال‌ترین ساعات عمرمان باشند و پیدا کردن مود و حال حسابی برای کار کردن واقعا زمان بر خواهد بود.

البته این نگرش همه نیست. برخی نمی‌خواهند صرفِ «دوشنبه بودن» باعث شود یکی از روزهای عمرشان به هدر برود یا با حال بد سپری شود. اگر شما هم جزء این دسته هستید، چالش ماندی‌فان‌دی دقیقا برای شماست. همانطور که از نامش پیداست،‌ در این چالش روزهای دوشنبه را با به اشتراک گذاشتن تصاویر بامزه و فان جشن می‌گیریم. بله! قطعا سخت است که نخستین روز کاری یک هفته را به خوشحالی سپری کرد، ولی خب برای همین هم هست که به آن می‌‌گوییم چالش!

10. چالش هفته‌ی نوستالژیک من

#myweekofvintage

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020

خب این چالش را به این دلیل در این فهرست قرار داده‌ایم که حقیقتا مردم آیتم‌های نوستالژیک و قدیمی خوب کم دارند. با این حال چالش این است که این آیتم‌ها را در زندگی روزمره خود ببینیم و به اشتراک بگذاریم. در این چالش شما باید به سراغ چیزمیزهای از مدافتاده و قدیمی خود بروید و تصاویر آن را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید. البته با چالشی که در بالا ذکر شده است.

از جمله مهمترین چیزهایی که در این مورد از فهرست بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020 آمده می‌توان به ماشین چرخ‌خیاطی قدیمی، ظروف سفالی، تلفن و چمدان‌های قدیمی اشاره کرد.چالش اصلی برای برنده شدن در این رقابت این است که شما به اشیاء قدیمی دسترسی داشته باشید و به نحوی از آنها تصویر ثبت کنید که به بدون فیلتر‌های شبک اینستاگرام نمای خوبی داشته باشند.

9. چالش شهر ساده زیبای من

#mybeautifulsimplicity

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020

زوئی پاور (Zoe Power) طراح، عکاس و بلاگر معروف این هشتگ و چالش را به راه انداخته است. در جریان این چالش او از کاربران خواسته است تا تصاویر ساده و در عین حال زیبایی را که می‌تواند حس آرامش به مخاطب القاء کند را به اشتراک بگذارد. مهمترین هینت و راهکاری که در خصوص این چالش می‌توان گفت این است که تصاویر باید در عین حال که حس آرامش و اطمینان به مخاطب می‌دهند، او را از همهمه و نگرانی‌های دنیای بیرون نیز در امان نگه دارد. مثلا تصویری از عظمت آسمان در عین سادگی‌اش.

8. چالش صد روز خوشحالی

#100happydayschallenge

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020

چالش صد روز خوشحالی یکی از بهترین چالش های اینستاگرامی است که بسیاری از اینستاگرامرها تمایل به شرکت در آن نشان داده‌اند. برای شرکت در این چالش نیاز است تا تصویری از چیزی که حس خوشحالی برای شما به ارمغان می‌آورد را با هشتگ این چالش به اشتراک بگذارید. همانطور که پیداست هدف از این چالش افزایش نگرش خوش بینانه در میان عموم مردم و کاهش غم و ناامیدی است. چیزی که در جامعه‌ای مانند ایران، با این سطح بالا از اخبار ناامیدکننده روزانه، به شدت احساس می‌شود.

7. پروژه قدردانی 365

#365gratefulproject

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020

اگر اشتباه می‌گویم تصحیح کنید؛ همیشه نشان دادن احساس قدردانی نسبت به چیزی یا کسی واقعا خوب است. اگر به دنبال روشی می‌گردید که به همه بگویید چقدر نسبت به چیزی قدردان هستید، پروژه قدردانی 365 یکی از بهترین روش‌هاست. تم چالش بسیار روشن است. همچنین مطمئن باشید که تصاویری که منتشر می‌کنید به قدر کافی دارای احساسات مثبت هستند.

6. چالش Mustache me

#mustacheme

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش اینستاگرام در سال 2020

یکی از بامزه‌ترین چالش‌های اینستاگرامی است. در این چالش شما باید به طور روزانه تصاویری را که در آنها «سیبیل» عنصری تعیین کننده است را به ثبت برسانید و با هشتگ #mustacheme به انتشار برسانید.

بیشتر بخوانید:

این چالش جدا از آنکه جنبه فان دارند، مترصد آن است تا برای بنیاد موومبر (Movember) که در راستای افزایش سلامت مردان تلاش می‌کند، منابع مالی تامین کند. بنابراین خانم‌ها دفعه بعدی که خواستند ظاهر مردانه به خود بگیرند، فراموش نکنند که می‌توانند در این چالش مفید نیز شرکت کنند.

5. پروژه 100 روز

#the100dayproject رده پنجم پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020

اگر به شرکت در پروژه‌های هنری علاقه دارید، چالش هشتگ The 100 Day Project مخصوص شماست. این یک پروژه هنری جهان و رایگان است که در 100 روز اجرا می‌شود. این پروژه به صورت سالانه و توسط اله لونا (Elle Luna) و جین تامسون (Jean Thomson) معرفی شده است و سال جاری میلادی حدود اوایل آپریل آغاز شد. اگر به این چالش علاقه دارید، سال آینده همان حوالی این هشتگ را چک کنید. یکی از مهمترین مواردی که باید برای موفقیت در این چالش رعایت کنید،‌ اصل بودن هنر شماست.

4. جالش Savage

#savagechallenge رده چهارم پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020

این چالش نه تنها در اینستاگرام که در شبکه اجتماعی تیک تاک نیز خواهان بسیاری دارد. این چالش توسط مگان تی استالیون (Megan Thee Stallion) معرفی شد و بخش‌ها و چیزهای زیادی دارد که باعث شده کاربران بسیاری به سوی این هشتگ جذب شوند. اگر به دنبال چالش های شیک می‌گردید این یکی را هرگز از دست ندهید. البته در نظر داشته باشید که شرکت در چالش Savage مستلزم آن است که یک سری فعالیت‌ها نظیر قوای انعظاف‌پذیری بدن‌تان را تقویت کنید.

3. پروژه 365

#365project رده سوم پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش اینستاگرام در سال 2020

اگر به دنبال نوعی از چالش می‌گردید که شما را محدود نکند و هرگونه تصویری را که دوست دارید در آن به اشتراک بگذارید. چالش هشتگ 365 پراجکت نه تنها آزادی کامل برای انتخاب تصویر را به شما می‌دهد،‌ بلکه می‌تواند بستری مناسب باشد تا بوسیله آن مهارت عکاسی خود را به نمایش بگذارید. در سوی دیگر این چالش یک بازی ذهنی زیبا نیز هست؛ شما را قادر می‌سازد در زمان به عقب برگردید و به تصاویری که در روزهای خاص گرفته‌اید نگاهی بیاندازید.

2. چالش TBT یا پنج‌شنبه بازگشت به گذشته

#TBT یا #throwbackthursday رده دوم پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

 

 

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020

به اشتراگ گذاشتن لحظات شاد گذشته شاید مهمترین دستاورد اختراع دوربین عکاسی بود. اگر فرد نوستالژیکی هستید، این هشتگ دقیقا برای شما ساخته شده است. اینستاگرامرها دقیقا برای به اشتراک گذاری تمایلات نوستالژیک‌شان روزهای پنج شنبه تصاویر خاطره‌انگیز خود را با این دو هشتگ منتشر می‌کنند. این هشتگ بسیار جذاب، قطعا یکی از بهرین چالش های اینستاگرام در سال 2020 به شمار می‌رود و شرط می‌بندیم که عاشق آن خواهید شد.

1. پروژه هشتگ آخر هفته (WHP)

#WHP رده نخست پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

 

بهترین چالش های اینستاگرامی در سال 2020
بهترین چالش اینستاگرامی در سال 2020

این یکی از معدود چالش‌های رسمی در اینستاگرام است. تیم کامیونیتی پلتفرم اینستاگرام این هشتگ را به شکلی خاص طراحی کرده است و به یکی از بهترین چالش های اینستاگرام در سال 2020 تبدیل شده است. اگر به دنبال چالش‌های جذاب هستید، حتما باید این مورد را دنبال کنید. برای اینکار حتما اکانت رسمی اینستاگرام را دنبال کنید و هر هفته در چالش آن شرکت کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Beebom

نظر شما در خصوص هشتگ های پربازدید اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر