;
coinex

دامادی که در عروسی‌اش کرونا گرفته بود فوت کرد!

بنابر تایید روابط عمومی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دامادی که در عروسی‌اش کرونا گرفته بود فوت کرد. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

اگرچه بحث بر سر ضعف های ساختاری و مدیریتی در کنترل اپیدمی کرونا به جای خود درست است، اما این مسئله که مردم خود نیز چقدر پروتکل های بهداشتی و اصول و قوانین مصوبه را رعایت میکنند نیز تاثیر زیادی دارد.

اولین بار نیست که مردم پتانسیل خود را در سرپیچی نسبت به قوانین و مقررات نشان میدهند. اولین بار این مسئله در قرنطینه و اعلام تعطیلی سراسری نشان داد که بلافاصله پس از آن سیل عظیمی از مردم شهید پرور تهرانی عازم سفر و تفریحات شدند!

همین چند وقت پیش بود که مسئولان به این نتیجه رسیدند که اگر به جای ده بار گفتن اینکه: «عزیزان ماسک بزنید» برای نزدن ماسک «جریمه پولی» بگذاریم شاید بازخورد بهتری بگیریم. نمیدانم این سیاست تاثیری داشت یا نه،‌ اما به وضوح افراد با ماسک بیشتری را میبینم.

اما بالاخره بی توجهی به وضعیت اپیدمی در یکی از شهرستان های گلستان فاجعه آفرین شد. با ما باشید.

دامادی که در عروسی‌اش کرونا گرفته بود فوت کرد!

ساعتی پیش داماد 24 ساله گلستانی که یک هفته پیش مراسم جشن عروسی خود را برگزار کرده بود بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

این داماد 24 ساله اهل شهرستان آق‌قلا بوده که در بیمارستان آل جلیل آق قلا بستری بود و متاسفانه با وجود تلاش پزشکان، این فرد فوت کرد. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان این خبر را تائید کرد.

دامادی که در عروسی‌اش کرونا گرفته بود
دامادی که در عروسی‌اش کرونا گرفته بود

روزهای گذشته با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزاداری در سراسر استان گلستان را ممنوع و لغو کرده بود که متاسفانه برخی با بی‌توجهی به این مصوبه به طرق مختلف مراسم عروسی را در تالارها و یا منازل شخصی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر