;
coinex

آپدیت جدید PS5 ؛ بهبود عملکرد سیستم عامل و موارد دیگر!

هنوز 5 روز از انتشار اولین آپدیت برای کنسول جدید سونی نگذشته که سونی آپدیت جدید PS5 را منتشر کرده است. آپدیت جدید به عملکرد سیستم عامل کمک میکند.

من هنوز به فکر تهیه کنسول نسل نهم نیستم. در حال حاضر کمتر کسی را میشناسم که موفق به تهیه این کنسول در ایران شده باشد. البته که قطعا تهیه کرده اند.

اما سونی از همین حالا انتشار آپدیت ها را آغاز کرده است. چند روزی از عرضه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت می‌گذرد؛ کنسول‌هایی که پس از مدت ها انتظار به بازار عرضه و همانند پیش‌بینی‌ها، تا اینجای کار موفق ظاهر شده‌اند.

یکی از موضوعاتی که معمولا در سری‌های اول کنسول‌های جدید گریبان‌گیر مشتریان و کاربران می‌شود، وجود باگ‌ها و ناپایداری‌های نامتعارفی در سیستم‌عامل یا سخت‌افزار آن‌ها است. مشکلاتی که شرکت سازنده معمولا با انتشار به‌روزرسانی‌هایی سعی در رفع و برطرف کردن آن‌ها دارد.

آپدیت جدید PS5 ؛ بهبود عملکرد سیستم عامل و موارد دیگر!

اگر پیگیر اخبار دنیای بازی بوده باشید باید بدانید که سونی چند روز پیش اولین آپدیت کنسول جدید خود را عرضه کرد.

حال و در جدیدترین اخبار بازی، سونی ساعاتی پیش به‌روزرسانی جدیدی باز هم با تمرکز روی بهبود عملکرد بخش نرم‌افزار پلی استیشن 5 دردسترس عموم قرار داد. این نسخه جدید همانند سری قبل با حجم ۸۶۸ مگابایت و بدون هیچ توضیح تکمیلی از جانب سونی منتشر شد.

آپدیت جدید PS5

البته با وجود انتشار به‌روزرسانی‌های سریع و منظم، باید توجه داشته باشید که هنوز تمام مشکلات این کنسول از جمله کرش شدن دستگاه در زمان Rest Mode و مشکل و باگ دانلود بازی برطرف نشده است.

حال باید منتظر و امیدوار ماند سونی طی روزهای آینده با آگاهی از مشکلات کاربران، تمام آن‌ها را به‌طور کامل رفع کند. اگر شما هم کنسول پلی استیشن 5 را تهیه کرده‌اید، لطفا تجربیات خود در این مدت‌زمان کوتاه را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت جدید PS5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر