;
coinex

اپل برترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی است

طبق جدیدترین گزارش نهاد تحقیقاتی IDC مربوط به سه ماه سوم سال 2020، همچنان اپل برترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی است. در ادامه با ما باشید.

اپل واچ با یک رشد 75 درصدی در فروش مواجه بوده است. در سه ماهه سوم سال 2020 بیش از 11 میلیون دستگاه اپل واچ به فروش رسیده که نشانگر رشد بالایی در فروش این محصول است.

علی رغم این افزایش فروش اما، همچنان شیائومی در بازار مچ بندهای هوشمند از جمله ساعتها، به خاطر عرضه محصولات ارزان تر در تعداد فروش بالاتر از اپل قرار دارد.

البته این موضوع در حوزه تمام گجت های پوشیدنی از جمله هدست، هدفون و سایر وسایل اینچنینی صدق نمیکند. با تکراتو همراه باشید.

اپل برترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی است

طبق جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی IDC شیائومی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ با ۱۳.۵ میلیون فروش و ۲۴.۵ درصد سهم بازار، پیشتاز بود. این شرکت رشد 27.8 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان داده است.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که شیائومی پوشیدنی های مُچی ارزان را به فروش می رساند که این امر نسبت به رقبای خود مانند اپل که اپل واچ را با قیمت بالایی می فروشد، یک برتری در تعداد فروش ایجاد می کند.

اپل برترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی

اما هنگامی که سایر گجت ها از جمله هدفون های بی سیم را به رقابت وارد کنیم، آمار وضعیت متفاوتی را نشان میدهد. اپل به لطف محبوبیت بالای اپل واچ که در ابتدا به آن اشاره کردیم در کنار فروش بالای ایرپادز در چارک سوم سال 2020، چیزی نزدیک به 42 میلیون دستگاه فروش را از سر کذرانده است که برایش سهم 33 درصدی از بازار گجت ها را به دنبال داشته است.

شیائومی با تنها 17.0 میلیون فروش دارد که با کمتر از نیمی از میزان فروش اپل، در جایگاه دوم قرار دارد. مقام های سوم و چهارم توسط هوآوی و سامسونگ به دست آمده اند که رشد سال به ترتیب 87.2 و 32.2 درصد را نشان می دهند.

بیشتر بخوانید:

اپل برترین فروشنده گجت‌های پوشیدنی است! نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر