;
coinex

همسر جنجالی ال چاپو بزرگترین قاچاقچی جهان در لباس عروس

اما کورونل همسر جنجالی ال چاپو رییس یکی از مهمترین کارتل های مواد مخدر، به تازگی تصویری از خود در لباس عروسی منتشر کرده است. با ما باشید.

کارتل سینالوآ از قدرتمندترین گروه‌های جرایم سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر در کشور مکزیک است. سازمان‌های اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا از کارتل سینالوآ به عنوان «قدرتمندترین گروه سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر در جهان» یاد می‌کنند.

این گروه یکی از بازیگران اصلی در جنگ مواد مخدر در مکزیک است که بین گروه‌های رقیب قاچاق مواد مخدر و ارتش مکزیک در جریان است. کارتل سینالوآ مسئول سرازیر شدن مقدار زیادی کوکائین، ماری جوانا و متامفتامین به آمریکای شمالی است. قاچاق این مواد بیشتر از طریق دریا، هوا، و تونل‌های زیرزمینی انجام می‌گیرد.

یکی از روسای اصلی این کارتل چندی پیش دستگیر شد و حالا همسر سابق او به یک اینفلوئنسر اینستاگرامی تبدیل شده البته از بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام.

همسر جنجالی ال چاپو بزرگترین قاچاقچی جهان در لباس عروس

خانم کورونل از ابتدا هم به عنوان یک مدل فعالیت حرفه ای داشت. حالا و با دستگیر شدن ال چاپو او به فعالیت سابق خود بازگشته و به عنوان یک اینفلوئنسر هم در اینستاگرام پیج رسمی دارد.

البته رقم 422 هزار دنبال کننده در اینستاگرام برای یک مدل و البته اینفلوئنسر رقم قابل توجهی نیست و در حد رکورد فالوور اینستاگرام نیست.

اگر سری به رکورد کامنت اینستاگرام یا رکورد لایو اینستاگرام بزنید میبنید که رکورد زدن در این شبکه اجتماعی با اعداد و ارقام بسیار بزرگتری سر و کار دارد.

همسر جنجالی ال چاپو بزرگترین قاچاقچی جهان در لباس عروس
اما کورونل در لباس عروس

البته خانم کورونل از اساس حساب خاصی روی اینستاگرام باز نکرده و با تصویری که دیروز منتشر کرد تازه به عدد 5 پست رسیده است.

بر اساس ادعای روزنامه Infobae، این مدل نسبتاً مشهور قراردادی را با یک کمپانی فعال در عرصه برگزاری مراسم عروسی بسته و قرار است کمپین تبلیغاتی او برای این کمپانی از سال آینده آغاز شود.

برند لوماران سالن از کورونل به عنوان مدل برای نشان دادن سبک آرایش مو و میکاپ برای عروسی های خود در سال ۲۰۲۱ استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص همسر جنجالی ال چاپو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر