;
coinex

گوشی های تاشو شیائومی، اوپو و ویوو در راه است

مدتی است که تب تولید گوشی های تاشو در دنیای اسمارتفون ها داغ شده. حالا خبر میرسد که گوشی های تاشو شیائومی، اوپو و ویوو در راه است.

اولین بار این سامسونگ بود که پای محصولات تاشو را به دنیای اسمارتفون های اندرویدی باز کرد و پس از آن،‌ کمپانی های دیگری نیز به فکر عرضه محصولات تاشو افتادند.

همانطور که سامسونگ با گلکسی زد فولد 2 کار جدی خود را در دنیای گوشی های تاشو پیگیری کرد، به نظر میرسد در میان بهترین گوشی های چینی 2021 باید منتظر چندا عنوان تاشو باشیم.

گوشی های تاشو شیائومی، اوپو و ویوو در راه است

فارغ از هوآوی که دیگر این روزها نامی شناخته شده است و به احتمال زیاد نسل دوم میت ایکس به عنوان یکی از بهترین گوشی های تاشو را در سال جدید عرضه میکند، باید بدانید که سایر کمپانی های چینی نیز پیشرفت خوبی در این عرصه داشته اند.

حالا و آنطور که یک افشاگر با نام مستعار Digital Chat Station مدعی شده، در میان بهترین گوشی های شیائومی 2021 و البته محصولات اوپو و ویوو در سال 2021 باید منتظر عرضه گوشی های تاشو جدید باشیم.

حدوداً دو هفته قبل تصاویر منتسب به گوشی تاشوی شیائومی حین اجرای رابط کاربری MIUI 12 منتشر شد و به شایعه عرضه آن در سال جاری میلادی دامن زد. حال گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد دیگر شرکت‌های چینی نیز دست به کار شده و مثل شیائومی در پی عرضه موبایل تاشو در سال 2021 هستند.

گوشی های تاشو شیائومی، اوپو و ویوو در راه است

احتمال عرضه گوشی تاشوی شیائومی با همین طراحی حالا قوت گرفته است. علاوه بر این انتظار میرود دو کمپانی دیگر چینی یعنی ویوو و اوپو نیز پا در این عرصه بگذارند.

حال باید منتظر ماند و دید که در میان بهترین گوشی های 2021 چه عناوین تاشویی عرضه خواهد شد. شکی در این نیست که نسل دوم محصولات تاشو هوآوی و سامسونگ که در بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 از آنها یاد کردیم میتوانند گزینه های جذابی باشند.

علاوه بر این احتمالا سری بعدی محصولات تاشو موتورولا که در قیمت بهترین گوشی های موتورولا به آنها اشاره کردیم نیز عرضه میشود. البته که اینها محصولاتی گران قیمت هستند.

اگر همچنان از طراحی معمول گوشی راضی هستید و میلی برای خرید بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و یا بهترین گوشی های ضد آب دنیا را ندارید،‌ باید به بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 سرگرم شوید که قطعا بهترین گوشی های سری M سامسونگ در آن میتواند جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی های تاشو شیائومی، اوپو و ویوو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر