;
coinex

شیائومی از دولت آمریکا شکایت می کند

با امیدواری به رفع تحریم های وضع شده توسط دونالد ترامپ، شیائومی از دولت آمریکا شکایت می کند و منتظر واکنش دولت جو بایدن خواهد ماند. با ما باشید.

کمپانی شیائومی دومین سازنده مطرح اسمارتفون های چینی بود که در اواخر دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ مورد توجه این رئیس جمهور قرار گرفت و در کنار تعدادی دیگر از شرکت های چینی به لیست سیاه آمریکا اضافه شد.

هوآوی که مدتی است درگیر این تحریم ها بوده حالا زیربرند محبوب خود آنر را به فروش رسانده است و در تامین برخی قطعات اساسی موبایل هایش به مشکل خورده است. حالا شیائومی نگران از آینده و با ذره ای امیدواری طرح شکایت از دولت آمریکا را پیش کشیده است.

شیائومی از دولت آمریکا شکایت می کند

تنش شیائومی و دولت آمریکا حالا به مراحل جدیدی وارد شده است. پس از آنکه دونالد ترامپ در روزهای پایانی حضور در کاخ سفید، شیائومی و چند شرکت چینی دیگر را به دسته شرکت های نظامی چین کمونیست اضافه کرد، وضعیت کمپانی چینی چندان جالب نبوده است.

مکانیسم تحریم شیائومی بدین صورت است که تمامی سرمایه‌گذاران آمریکایی باید تا پایان سال جاری میلادی سرمایه‌‌ی خود را از این شرکت بیرون بکشند. شماری از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران آمریکایی شیائومی شامل کوالکام (Qualcomm)،اBlackRock،اVanguard Group و State Street، باید از قوانین جدید تبعیت کنند.

شیائومی از دولت آمریکا شکایت می کند

حالا شیائومی شکوائیه ای علیه وزارت دفاع و وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا تنظیم کرده تا مدعای دولت آمریکا مبنی بر اراتباط این شرکت با نهادهای دولت کمونیست چین را منکر شود. شکایت شیائومی در دادگاه منظقه ای کلمبیا در ایالت کارولینای جنوبی ثبت شده است و حالا باید منتظر مراحل رسیدگی آن باشیم.

همانطور که در بهترین گوشی های هواوی 2021 گفته بودیم، شرکت چینی به واسطه تحریم های آمریکا مشکلات زیادی در تامین قطعات مورد نیاز خود داشت. حالا شیائومی برای جلوگیری از هر مشکلی در زنجیره تولید و حتی توزیع بهترین گوشی های شیائومی 2021 قصد دارد با پیشدستی دولت آمریکا را به چالش بکشد.

ضعف هوآوی و شیائومی توان این دو کمپانی برای به چالش کشیدن بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را پایین میاورد. همچنین این دو کمپانی از مهمترین تامین کنندگان بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 در کنار موتورولا با قیمت بهترین گوشی های موتورولا هستند. علی ایحال باید دید آینده چگونه پیش میرود و چه اتفاقاتی برای دو کمپانی چینی به عنوان دو عضو مهم فهرست بهترین گوشی های 2021 در راه است.

همچنین اگر پیگیر اخبار دنیای اسمارتفون ها هستید، نگاهی به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا،‌ بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های سری M سامسونگ داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه شیائومی از دولت آمریکا شکایت می کند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر