;
coinex

استیکر نوروز 1400 ؛ بهترین استیکرهای نوروزی تلگرام برای تبریک سال نو

استیکرها از مهمترین و اساسی ترین بخش های هر گفتگوی مجازی هستند. این جستار تکراتو به معرفی کانالهایی برای دریافت استیکر نوروز 1400 اختصاص دارد.

استیکرها یک بخش مهم و کاربردی در هر گفتگوی مجازی اعم از واتساپ، تلگرام و سایر پیامرسان ها هستند. البته که ما تنوع استیکر را با پیامرسان محبوب تلگرام میشناسیم، اما باید بدانیم که به تازگی استیکرهای واتساپی نیز جو جالبی را در گفتگوهای این پیامرسان ایجاد کرده اند. البته که بعید است از تنوع و غنای استیکرهای تلگرام برخوردار باشند.

استیکر و ایموجی اساسا یک ابزار کارآمد است. با استفاده از آنها میتوان زحمت تایپ جملات و کلمات مهمی را کم کرد و برای انتقال احساسات به طور عمیق بسیار کارامد هستند. فراتر از این ها استیکرها بعضا جنبه سرگرمی و فان دارند و استفاده از آنها در موقعیت مناسب میتواند جالب باشد.

این روزها استیکر ها بعد از صفحه کلید و تایپ کردن پیام، بیشترین کاربرد را در میان کاربران و در گفتگوها دارد. تقریبا در هر گفتگوی عمومی، خصوصی و ختی در کانال های رسمی تلگرامی نیز میتوان شاهد استفاده از انواع استیکر، ایموجی و حتی گیف ها بود. اما اگرچه ایموجی ها دایره محدود و مشخصی دارند و گیف ها نیز کمتر مورد توجه قرار میگیرند، استیکرها دایره نامحدود و غنی (حداقل در مورد تلگرام اینطور است) دارند و همواره هم قابلیت رشد و گسترش دارند.

امروز در تکراتو قصد داریم ضمن بحث استیکر نوروز 1400 ، به زیرمجموعه های این بحث یعنی استیکر نوروز مبارک ، استیکر نوروزی تلگرام و البته استیکر نوروز واتساپ بپردازیم و همین طور برخی از بهترین کانال های ارائه دهنده آنها را به شما معرفی کنیم. در استیکر نوروز 1400 با ما باشید.

استیکر نوروز 1400

این روزها استفاده از استیکر برای انتقال احساس و بیان زیباتر برخی از کلمات و جملات رواج عمده ای دارد. اما یک ژانر جالب توجه و البته کاربردی در دنیای استیکرها، استیکرهای مناسبتی است. احتمالا استیکرهای تاریخ دقیق روز به سه تقویم جلالی، میلادی و قمری را دیده اید، شاید هم استیکرهای تبریک اعیاد، مراسم های مهم و یا حتی استیکرهای تسلیت را دیده باشید.

شاید برایتان این سوال پیش بیایید که از کجا میتوان استیکرهای مناسبتی روز را پیدا کرد؟ برای مثال ممکن است به دنبال استیکر تبرک یلدای 1400 باشید و یا حالا و با نزدیک شدن سال نو استیکر نوروز 1400 برایتان اهمیت پیدا کند. خب در ادامه این جستار به معرفی بهترین منابع برای استفاده از استیکرهای مناسبتی خواهیم پرداخت. با ما باشید.

استیکر نوروز 1400 ؛ بهترین کانال های استیکر

در این بخش از جستار پیش رو برخی از بهترین کانال های ارائه دهنده استیکر را به شما معرفی خواهیم کرد. برای استفاده از استیکرهای هر یک از این کانال ها کافیست نام یا آیدی آنها را در فیلد جستجوی تلگرام تایپ کنید. همچنین جستجوی نام فارسی کانال های این فهرست نیز در رسیدن به مقصود پاسخگوست.

فراموش نکنید که علاوه بر کانال هایی که به رایگان به ارائه استیکر نوروز 1400 میپردازند، شما همواره میتوانید با پرداخت مبالغی مشخص از کانال های تخصصی طراحی استیکر خواهان اسیتکرهای شخصی و خاص شوید.

کانال ی طراح

کانال ی طراح

آیدی: yetarah

شاید از نظر من، یکی از جذاب ترین و بهترین کانال های سفارش استیکر تلگرام که بسیار حرفه ای عمل میکند، کانال ی طراح است. با استفاده از این کانال میتوانید استیکرهای مناسبتی خوبی متناسب با نوروز 1400 را تهیه کنید. علاوه بر این به کمک ی طراح میتوانید درخواست طراحی و ساخت والپیپر و عکس پروفایل و مواردی از این دست را نیز داشته باشید.

کانال استیکر بارون

کانال استیکر بارون
استیکر نوروز ۱۴۰۰ واتساپ

آیدی: sticker3249

یک کانال خوب و فعال در حوزه طراحی و فروش استیکرهای سفارشی، کانال استیکر بارون است. این کانال به عنوان یک کانال سفارشی عملکرد خوبی داشته و همواره نمونه جدیدترین کارها را با کاربران خود به اشتراک میگذارد. شما برای تهیه استیکرهای نوروز 1400 میتوانید از این کانال استفاده کنید، البته در ازای پرداخت هزینه.

کانال Beautiful stickers

کانال Beautiful stickers
استیکر نوروز ۱۴۰۰ واتساپ

آیدی: Beautifulstickers

استیکرهای زیبا یا Beautifulstickers نیز به تناسب موضوعات گوناگون به ارائه دسته های استیکر میپردازد. این کانال در حال حاضر بیش از 4700 نفر کاربر دارد و با کمی اغراق باید گفت به واقع استیکرهای خوبی در اختیار کاربران ارائه میدهد. بر همین اساس میتوانید روی این کانال برای استفاده از استیکرهای نوروز 1400 نیز حساب باز کنید.

کانال استیکر لوگو پروفایل

کانال استیکر لوگو پروفایل
استیکر‌ نوروز واتساپ

آیدی: D_stickerr

از دیگر کانال های سفارش استیکر در تلگرام که میتوانید از آن برای تهیه استیکرهای مناسبتی در ازای پرداخت هزینه مشخص استفاده کنید، کانال استیکر لوگو پروفایل است. این کانال همواره نمونه کارهای خود را با کاربرانش به اشتراک میگذارد و در حوزه های گوناگونی فعالیت دارد.

کانال استیکرام

کانال استیکرام
استیکر‌ نوروز واتساپ

ایدی: stikeram

با بیش از 7700 نفر عضو، یکی دیگر از محبوبترین کانال های استیکر رایگان تلگرام است که همواره به روز است و در مناسبت های گوناگون استیکرهای متناسب با رویدادهای خاص را منتشر میکند. این کانال انواع استیکرهای کارتونی و رایگان را در اختیار کاربران خود قرار میدهد و برای نوروز 1400 نیز گزینه مناسبی است.

کانال استیکر تقویم

کانال استیکر تقویم
استیکر‌ نوروز واتساپ

آیدی: stickertaghvim

استفاده از استیکرهای متحرک یا ایستای تقویمی ک برای هر روز یک استیکر جداگانه دارد این روزها یک اقدام رایج در کانال های تبلیغاتی رسمی و خدماتی است. این استیکرها علاوه بر قابلیت نمایش تاریخ دقیق روز بر اساس سه تقویم جلالی، میلادی و قمری، جذابیت زیادی دارند. البته استفاده از این استیکرها معمولا رایگان نیست و معمولا با پرداخت هزینه میتوانید استیکر تقویمی اختصاصی خود برای نوروز 1400 را با لوگو شغل یا شرکت خود تهیه کنید.

در این حوزه کانال استیکر تقویم یکی از بهترین هاست که استیکرهای تقویمی جذابی طراحی میکند. نمونه کارهای این تیم طراحی در کانال تلگرامی شان به نمایش درآمده است.

کانال دنیای استیکر _ متحرک

کانال دنیای استیکر _ متحرک
استیکر نوروز مبارک

آیدی: stickerkar

یکی از بهترین کانال های عرضه استیکر تلگرام کانال دنیای استیکر متحرک است. این کانال با فعالیت گسترده و تبلیغات خوبی که داشته یکی از معروف ترین و پرمخاطب ترین کانال های عرضه استیکر تلگرام به صورت رایگان است که برای استیکر نوروز 1400 نیز استیکرهای خوبی ارائه خواهد کرد.

کانال استیکرهای متحرک تلگرام

آیدی: stickerkar1

کانال استیکرهای متحرک تلگرام از دیگر کانال خوب و فعال در این حوزه است و شما میتوانید برای استفاده از استیکر نوروز 1400 روز آن حساب ویژه ای باز کنید. این کانال بش از 6 هزار عضو دارد و از کانال های خوب و موفق محسوب میشود.

کانال گیف تپ

کانال گیف تپ
استیکر نوروز مبارک

آیدی: giftap

گیف تپ کمی کمتر از هزار نفر عضو دارد و از جمله کانال های خوب و فعال درحوزه گیف، استیکرهای متحرک و ساده است که میتواند برای دانلود استیکرهای نوروزی نیز گزینه های مناسبی پیش روی کاربران قرار دهد. معمولا تیم گیف تپ در به روزرسانی محتوا خوب عمل میکند و استیکرهای خوب و متنوعی را میتوان در مجموعه آن پیدا کرد.

کانال استیکرکده

کانال استیکرکده
استیکر نوروز مبارک

آیدی: estikerkadeeeeee (دقیقا 6 عدد e)

کانال استیکرکده با بیش از 1900 نفر عضو، یکی از بهترین کانال های رایگان ارائه دهنده انواع استیکرهای درخواستی و مناسبتی کانال استیکرکده است. این کانال علاوه بر این از مجموعه جامع و متنوعی از استیکرها در دسته بندی های گوناگون بهره مند است.

این استیکرها، علاوه بر استیکرهای انیمیشنی و متحرک معمول، برخی استیکرهای خاص با متن های عاشقانه و احساسی را نیز شامل میشود و به تنوع و جذابیت محتوای استیکرکده کمک کرده است. بدون شک شماری از بهترین موارد استیکر نوروز 1400 را در این کانال خواهید دید.

کانال Blue daisy

کانال Blue daisy
استیکر نوروز مبارک

آیدی: BlueAndDaisy

در این کانال نیز شما به مجموعه مناسبی از استیکرهای خوب و به روز دسترسی دارید و علاوه بر این میتوانید از ادمین کانال درخواست استیکرهای مناسبتی را داشته باشید. در این کانال معمولا در قالب پست هایی یک عکس مرتبط با مجموعه استیکرها ارسال میشود و در زیر آن با استفاده از گزینه ADD میتوانید استیکرهای آن مجموعه را به استیکرهای خود اضافه کنید.

برای استیکر نوروز 1400 میتوانید از ادمین کانال درخواست استیکرهای مناسبتی را داشته باشید و تا آنجا که ما متوجه شدیم این درخواست هزینه ای ندارد و به استفاده عمومی خواهد رسید.

کانال ساخت استیکر سفارشی

کانال ساخت استیکر سفارشی
استیکر‌ نوروز واتساپ

آیدی: azarbanosticker

همانطور که از نامش پیداست، یک کانال تخصصی برای سفارش انواع استیکر است و شما با پرداخت هزینه میتوانید درخواست طراحی انواع استیکرهای مناسبتی و تبریک نوروز را داشته باشید. پس بالطبع این کانال هم اعضای چندنی ندارد و عموم پیغام های آن، پیام هایی مربوط به نمونه کارهای انجام شده است.

کانال استیکرکده

کانال استیکرکده
استیکر نوروز ۱۴۰۰ واتساپ

آیدی: TelStickers

استیکرکده از دیگر کانال های عرضه استیکر رایگان است که بیش از 4400 نفر عضو دارد. این استیکرها معمولی استیکرهایی متحرک، انیمیشنی و البته غالبا همراه با متن هستند. معمولا این استیکرها به شخصیت های کارتونی اختصاص دارند اما میتوانید برای استیکرهای نوروز 1400 نیز روی آن حساب باز کنید.

کانال استیـــARTـــکده

کانال استیـــARTـــکده
استیکر نوروز ۱۴۰۰ واتساپ

آیدی: stiart

استی آرت نیز ار دیگر کانال خوب تلگرام است که در حوزه طراحی و فروش استیکر سفارشی فعالیت میکند. البته که به مانند موارد دیگر، در این کانال نیز میتوانید از استیکرهای رایگان استفاده کنید، اما کاربری اصلی این کانال برای سفارش استیکر است و شما میتوانید انواع استیکرهای سفارشی، تبلیغاتی و مناسبتی را به عنوان استیکر نوروزی تلگرام درخواست کنید.

کانال استیکرگرام

کانال استیکرگرام
استیکر نوروز ۱۴۰۰ واتساپ

آیدی: stickergeramm

شاید تعداد اعضای پایین این کانال ذوق شما را کور کند. اما مسئله این است که علت این موضوع سفارشی بودن استیکرهای این کانال است. در واقع شما علاوه بر امکان بهره مندی از استیکرهای رایگان این کانال، میتوانید نسبت به سفارش استیکرهای مناسبتی نیز اقدام کنید. در نتیجه در ازای پرداخت هزینه میتوانید از استیکر نوروزی تلگرام بهره مند شوید.

کانال بانک استیکر تلگرام

کانال بانک استیکر تلگرام

آیدی: stickertoon

بانک استیکر تلگرام با حدود 4500 نفر عضو از دیگر کانال خوب و فعال در حوزه ارائه استیکرهای رایگان است. انواع استیکرهای عکس محور، متن محور، کارتونی و متحرک در این کانال به کاربران ارائه میشوند که میتوان در میان آنها انتظار برخی عناوین مناسب برای نوروز را نیز به عنوان استیکر نوروزی تلگرام داشت.

کانال استیکر / عکس پروفایل

کانال استیکر / عکس پروفایل

آیدی: stickerAX206

با بیش از 2600 عضو این کانال استیکرهایی کارتونی، متنی و مناسبتی ارائه میدهد که برای استیکر نوروزی تلگرام نیز میتوانند مناسب باشند. این کانال با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است.

استیکر چیست؟

استیکر ها در واقع شکلک هایی هستند که توسط برنامه نویس ها تهیه و توزیع میشوند. استیکر میتواند یک نوشته، یک عکس و یا یک شکل گرافیکی باشد. برای تلگرام استیکرهای زیادی ساخته شده که برای استفاده از آنها تنها لازم است آنها را به بخش گفتگوی تلگرام خود اضافه کنید.

در واقع شما به کمک استیکرها، احساسات خود را حین چت و گفتگوهای شخصی و گروهی بیان میکنید و بدینوسیله از زحمت تایپ کردن زیاد راحت میشوید. در تعریف دقیق تر باید گفت استیکر در واقع نوعی لیبل یا برچسب مجازی است که در قالب یک تصویر گرافیکی، عبارت و یا احساس مشخصی را بیان میکند.

برای اولین بار و اولین استیکرهای اینترنتی در حقیقت در سال 2011 توسط یک شرکت ژاپنی به نام NAVAR طراحی شدند که در پیام رسان آن روزها محبوب و رایج چینی، یعنی Line به کار برده شد.  با این حساب شاید بتوان گفت لاین، اولین پیام رسانی بود که رسما از استیکرها در آن استفاده شد.

در نتیجه موفقیت استفاده از استیکرها در لاین که البته تعداد محدود و مشخصی بودند، سایر شرکت های توسعه دهنده پیامرسان ها، به فکر استفاده از استیکرها در پیام رسان های خود افتادند و به همین ترتیب امروزه بیش از میلیون ها استیکر مختلف برای انواع پیامرسان ها در دسترس ماست.

در نتیجه همین فرایند بود که حتی برخی شرکت ها و گروه های گرافیکی به واسطه فعالیت در حوزه طراحی استیکرها شناخته شدند و به تدریج به توسعه حوزه های فعالیت خود پرداختند.

برای ما ایرانیان بالطبع تنوع و امکانات بی نظیر با پیامرسان تلگرام معنا میشود. از استیکرهای متنوع تلگرامی برای ابراز احساسات، بیان برخی کلمات و یا حتی تبریک برخی موقعیت های خاص استفاده میشود. در راستای اینکه تلگرام در میان ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و تقریبا بخش مهمی از کاربران آن در سراسر جهان ایرانی هستند، تلگرام مورد توجه برنامه نویسان ایرانی قرار گرفته و انواع کانال های استیکر در آن وجود دارد.

استیکر تلگرام همچنین میتواند یک ابزار رایگان تبلیغات باشد که در گروه های تلگرامی و کانال ها به شدت به کار می آید. بسیاری از شرکت ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود اقدام به ساخت و تهیه استیکرهایی حاوی نشان تجاری خود میکنند و به این ترتیب به شناخته شدن حرفه و محصولات خود کمک میکنند.

هر فردی با کمک آپدیت های خوب تلگرام میتواند استیکرهای شخصی خود را بسازد. ما پیش از این در آموزش ساخت استیکر در تلگرامبه تفصیل این موضوع را برای شما شرح داده بودیم.

علاوه بر این پیش از این در تکراتو و متناسب با نزدیک شدن به ایام نوروز سعی کرده این برخی از محتواها و مطالب مرتبط و مهم با نوروز سال جدید را نیز منتشر کنیم. فارغ از استیکر نوروز 1400 که در این گفتار به آن پرداخیتم، پیش از این به دانلود تقویم 1400، دانلود تقویم باد صبا 1400، تعطیلی های سال 1400، رنگ سال 1400، تعطیلی های سال 1400، نمادهای سال 1400 و حیوان سال 1400 نیز پرداخته بودیم.

علاوه بر این ها برای آشنایی با بهترین سرمایه گذاری 1400 بدون شک شما نیاز به کسب اطلاعاتی درباره عرضه اولیه های 1400، پیش بینی قیمت سکه در سال 1400، پیش بینی قیمت یورو در سال 1400، بهترین مشاغل سال 1400، سود بانکی در سال 1400، پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400، پیش بینی قیمت گوشی 1400 و نیز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استیکر نوروز 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر