;
coinex

مشخصات لپ تاپ های گلکسی بوک پرو افشا شد

سامسونگ در سال جدید میلادی از سری جدید گلکسی بوک نیز رونمایی خواهد کرد. حالا مشخصات لپ تاپ های گلکسی بوک پرو افشا شده است.

با آغاز هر سال میلادی جدید، کمپانی کره ای سامسونگ یکی از خبرسازترین و پر سر و صداترین کمپانی های دنیای تکنولوژی است و همانطور که در میان بهترین گوشی های 2021 انتظار عرضه بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را داریم، در عرضه بهترین تبلت های 2021 و بهترین لپ تاپ های 2021 نیز باید شاهد جدیدترین محصولات سامسونگ باشیم.

کره ای ها تا اینجای کار هم که هنوز دو ماه کامل از سال جدید میلادی نگذشته است، با عرضه جدیدترین نسل سری اس در دنیای گوشی های هوشمند یعنی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان بهترین گوشی های 5G در سال 2021 عملکرد خوبی داشته اند.

آنها همچنین از بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز غافل نیستند و علاوه بر رونمایی از بهترین گوشی های سری M سامسونگ  با عرضه گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا، رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا را آغاز کرده اند.

مشخصات لپ تاپ های گلکسی بوک پرو افشا شد

اما اگر دنیای گوشی ها را کنار بگذاریم، باید بدانید که در حال حاضر انتظار برای محصولات جدید سامسونگ در میان تبلت ها و لپ تاپ ها نیز وجود دارد. بر همین اساس حالا اطلاعات جدیدی از سری گلکسی بوک سامسونگ منتشر شده است.

این محصولات اخیرا تاییدیه بلوتوث دریافت کردند و بر اساس اخبار جدید در مدل های 13.3 و 15.6 اینچی عرضه خواهند شد. کره ای ها به زودی لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360 را وارد بازار کنند.

این محصولات با نمایشگر اولد عرضه میشوند که میتواند در میزان فروش آنها موثر باشد. در کنار چنین ویژگی‌ هایی، گلکسی بوک پرو و پرو ۳۶۰ از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کنند تا در کنار گلکسی S21 اولترا و تبلت ‌های سامسونگ، کاربران در این لپ‌تاپ‌ها هم بتوانند از قلم استفاده کنند.

مشخصات لپ تاپ های گلکسی بوک پرو افشا شد

این محصولات در نسخه های مختلفی به بازار عرضه میشوند و البته از پردازنده های اینتل Core i5 و Core i7 نسل یازدهم بهره خواهند برد. به علاوه به نظر میرسد این محصولات از 5G نیز پشتیبانی خواهند کرد.

کره‌ای‌ها هنوز درباره تاریخ رونمایی از این محصولات اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند، اما با توجه به دریافت تاییدیه و همچنین افشای مشخصات، انتظار می‌رود در آینده نزدیک معرفی شوند.

بعید است بتوان انتظار عرضه مدلی از این لپ تاپ ها به عنوان بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 را داشت و باید آنها را در زمره بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 قرار داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات لپ تاپ های گلکسی بوک پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر