;
coinex

مشخصات گلکسی A52 و گلکسی A52 5G منتشر شد

در سال جدید باید منتظر عرضه حداقل 3 محصول جدید در سری A سامسونگ باشیم. حالا اطلاعاتی از مشخصات گلکسی A52 و گلکسی A52 5G در دست داریم.

گوشی های سری A سامسونگ همواره از بهترین های بازار گوشی های اقتصادی و میان رده محسوب میشوند و همانطور که در میان بهترین گوشی های سامسونگ 2021 انتظار عرضه سری اس 21 شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان بهترین گوشی های 2021 را داشتیم، انتظار عرضه جدیدترین محصولات میان رده این کمپانی را مانند بهترین گوشی های سری M سامسونگ نیز خواهیم داشت.

اما در مورد سری A با عرضه گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا در سال جدید میلادی متوجه برنامه های ویژه سامسونگ در این رده شدیم و حالا باید انتظار رونمایی از گلکسی A52 و گلکسی A72 را در مدل های متفاوتشان داشته باشیم.

مشخصات گلکسی A52 و گلکسی A52 5G منتشر شد

مدتی هست که اخبار حول دو مدل جدید و باقی مانده سری A سامسونگ در سال 2021 را میشنویم. سامسونگ هنوز این دو گوشی را رسما معرفی نکرده است اما دیر یا زود این اتفاق رخ میدهد. حالا امروز WinFuture مشخصات کامل این دو گوشی هوشمند را به همراه برخی تصاویر منتشر کرده است.

آنطور که مشخص شده، گلکسی ای 52 به تراشه اسنپدراگون 720G مجهز شده و نسخه 5 جی آن از اسنپدراگون 750G پشتیبانی میکند. هدو گوشی به اندروید 11 و جدیدترین نسخه One UI مجهز شده‌اند.

مشخصات گلکسی A52 و گلکسی A52 5G منتشر شد

این دو گوشی در دو مدل به تفاوت رم و حافظه داخلی 6/128 گیگابایت و 8/256 گیگابایت روانه بازار خواهند شد. علاوه بر این هر دو مدل 4G و 5G از کارت حافظه miroSD پشتیبانی می‌کنند.

به نظر میرسد اساسا این دو گوشی به جز تفاوت در استفاده از نسل پنجم اینترنت همراه و البته نوع پردازنده در سایر موارد باهم مشابه هستند. پس هردو مدل از یک پنل 6.5 اینچی سوپرآمولد با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس بهره خواهند برد.

حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار دارد و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به صورت حفره ای در مرکز صفحه نمایش قرار خواهد داشت. با تکیه شایعات قبلی به این موضوع اشاره داشتند که مدل 4G صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز دارد و مدل 5G از صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. باید دید این دو محصول در رقابت با بهترین گوشی های میان رده 2021 چگونه عمل خواهند کرد.

فراتر از اینها در سال جدید باید انتظار رونمایی سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 به عنوان برخی از بهترین گوشی های تاشو را داشته باشیم. علی ایحال و آنطور که به نظر میرسد حالا رقابت سختی میان سامسونگ با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس در جریان است و در بازار میان رده ها هم سامسونگ قصد دارد با قیمت بهترین گوشی های موتورولا مقابله کند.

به علاوه توصیه میکنیم بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 را هرگز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات گلکسی A52 و گلکسی A52 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر