;
coinex

ارتباط داستان Call of Duty 2021 با جنگ جهانی دوم

برخی اطلاعات و شواهد غیررسمی و البته تایید نشده از ارتباط داستان Call of Duty 2021 با جنگ جهانی دوم حکایت دارند. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

در فهرست بهترین بازی های 2021 باید انتظار رونمایی از Call of Duty 2021 را نیز داشته باشیم که علاوه بر عرضه برای کنسول های نسل نهمی، احتمالا به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 و بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 نیز عرضه میشود.

اما فارغ از اینها، چندی پیش اخباری منتشر شد که خبر از آن میداد که استودیوی اسلج همر که تجربه خوبی در ساخت چندین نسخه کال آف دیوتی دارد، کار توسعه Call of Duty 2021 را پیش خواهد برد. این مسئله و سابقه کاری این استودیو گمانه زنی ها درباره داستان بازی را قوت بخشیده است.

ارتباط داستان Call of Duty 2021 با جنگ جهانی دوم

حالا یکی از کاربران توییتر مدعی شده که داستان بازی Call of Duty 2021 بار دیگر قرار است در بازه زمانی جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد. با توجه به سابقه استودیوی اسلج‌ همر در توسعه بازی Call of Duty: WWII می‌توان انتظار یک تجربه جدید و البته پخته ‌تر از حال ‌و هوای این دوران را داشت

بانگاهی به تاریخچه سری محبوب Call of Duty به این نتیجه می‌رسیم که سران اکتیویژن در طول حیات این مجموعه اتمسفر و حال‌وهوای گوناگون و متنوعی را برای روایت انتخاب کرده‌اند؛ از جنگ جهانی دوم گرفته تا جنگ ویتنام، دوران مدرن و حتی آینده.

ارتباط داستان Call of Duty 2021 با جنگ جهانی دوم

همان‌ طور که اشاره شد تمام این صحبت‌ها درواقع حدس ‌و گمان‌‌های کاربران و افشاکنندگان است و تا زمان تایید رسمی تیم سازنده نمی‌ توان با اطمینان از صحت آن صحبت کرد.

اکتیویژن در تولید نسخه بتل رویال از سری بازی های محبوب خود نیز بسیار موفق بوده است. البته که میزان مصرف اینترنت بازی های آنلاین همواره یک دغدغه اساسی است که ما در بررسی خود به میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی و میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل به عنوان دو مورد از محبوبترین عناوین بتل رویال پرداختیم.

در پایان توصیه میکنیم بهترین بازی های استراتژیک 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 را هرگز از دست ندهید که بالطبع با استفاده از بهترین گوشی های گیمینگ 2021 میتوانند تجربه نابی نصیب شما کنند

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارتباط داستان Call of Duty 2021 با جنگ جهانی دوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر