;
coinex

بازیگر بریجرتون به Dungeons & Dragons پیوست

بازیگر بریجرتون (Briderton)، سریالی که پخش آن از نتفلیکس با همراهی مخاطبان همراه بوده است به پروژه فیلم D&D پیوسته است. در ادامه این خبر این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

رگه-جین پیج (Regé-Jean Page) یکی از بازیگران اصلی سریال بسیار موفق شبکه نتفلیکس با عنوان Bridgerton پروژه بعدی خود را پیدا کرده است. او قرار است که به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم Dungeons & Dragons در کنار دیگر بازیگران آن، از جمله کریس پاین (Chris Pine)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) و جاستیس اسمیث (Justice Smith) در این پروژه نقش‌آفرینی کند.

بازیگر بریجرتون به Dungeons & Dragons پیوست

رگه-جین پیج به تازگی قراردادی را نیز با کمپانی Paramount Pictures برای بازی در این فیلم امضا کرده است. جاناتان گلداستاین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) با همکاری یکدیگر وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. بازی نقش آفرینی Dungeons & Dragons درباره داستان سرایی در دنیای شمشیر و جادوست. این بازی از اصل‌هایی مانند «قدرت تخیل» کمک می‌گیرد و بر همین پایه پیش می‌رود.

این فیلم فانتزی قرار است که براساس بازی نقش‌آفرینی رومیزی بسیار پرطرفداری با نام Dungeons & Dragons ساخته شود. بازی D&D مانند تصویر سازی از یک قلعه‌ی بلند، زیر آسمان توفانی شب است که یک ماجراجوی خیالی در شرایط مختلف چگونه تصمیم می‌گیرد و با چالش‌های در پیش‌روی خود برخورد می‌کند.

پیج در سریال Bridgerton درام شبکه نتفلیکس، در نقش کاراکتری دوست‌داشتنی با نام سیمون باست نقش‌آفرینی کرده است که براساس گزارش‌های منتشر شده توسط این کمپانی، بیش از ۸۲ میلیون مشترک در ماه اول پخش این سریال به تماشای آن پرداخته‌اند که با این آمار و ارقام، این سریال تبدیل به پربیننده‌ترین سریال شبکه نتفلیکس تا به این لحظه شده است.

علاوه بر این همانطور که در بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 گفته بودیم، هنوز آثار مهمی از سرویس های استریمینگ باقی مانده که در ادامه سال منتشر میشود. در اینجا بد نیست نگاهی به فهرست بهترین سریال های 2021 از جمله بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های عاشقانه 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رگه-جین پیج بازیگر بریجرتون چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر