;
coinex

اطلاعات جدیدی از سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد

بر اساس آنچه در گیگ بنچ رویت شده است، حالا به اطلاعات جدیدی از سرفیس لپ تاپ 4 دسترسی داریم. با ما در بررسی جزئیات این دستگاه همراه باشید.

نسل جدید لپ تاپ های مایکروسافت به عنوان بهترین لپ تاپ های 2021 در کنار تبلت های این کمپانی که جزئی از فهرست بهترین تبلت های 2021 هستند به زودی رونمایی خواهند شد. اما حالا اطلاعات جدیدی از لپ تاپ جدید مایکروسافت داریم.

این لپ تاپ که به پردازنده AMD مجهز است در بخش تک هسته ای در آزمون های گیگ بنچ امتیاز 1063 را کسب کرده است. در بررسی بیشتر جزئیات با ما باشید.

اطلاعات جدیدی از سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد

به نظر میرسد سرفیس لپ تاپ 4 در نیمه دوم سال جاری میلادی از راه برسد. ولی از همین الان اطلاعات مهمی از این محصول در دسترس قرار گرفته است. چهارمین نسل از لپ تاپ های محبوب مایکروسافت که به پردازنده AMD Ryzen 5 مجهز هستند در پایگاه داده گیگ بنچ رویت شده و به همین دلیل برخی اطلاعات مهم درباره این محصول را در دسترس داریم.

مطابق آنچه در گیک بنچ آمده، سرفیس لپ تاپ 4 که از پردازنده‌ Ryzen 5 3580U استفاده می‌کند، هشت گیگابایت حافظه‌ رم DDR4 دارد. کانفیگ هشت گیگابایتی سرفیس لپ تاپ 4 احتمالا کانفیگ پایه‌ این لپ تاپ است.

اطلاعات جدیدی از سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد

این لپ تاپ با پردازنده مذکور توانسته در گیگ بنچ امتیاز تک هسته ای 1063 و امتیاز چند هسته ای 5726 را به دست بیاورد. در مقایسه باید گفت مدل سرفیس لپ تاپ 4 مجهز به پردازنده اینتل به ترتیب در بخش های مذکور امتیاز 1343 . 4970 را کسب کرده است.

به نظر میرسد مایکروسافت قصد دارد از این محصول همزمان با سرفیس پرو 8 رونمایی کند. بدون شک محصولات جدید مایکروسافت بسیار هیجان انگیز خواهند بود.

در پایان توصیه می کنیم برای پیگیری اخبار جدیدترین محصولات تکنولوژی توصیه میکنیم سری به بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021، بهترین ساعت های هوشمند 2021، بهترین هدفون های 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021، بهترین تلویزیون های 2021، بهترین مادربردهای 2021 و بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت بزنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از سرفیس لپ تاپ 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر