;
coinex

افشای مهمترین اطلاعات شیائومی ردمی نوت 10

جدیدترین نسل سری ردمی نوت در راه است و حالا شاهد افشای مهمترین اطلاعات شیائومی ردمی نوت 10 هستیم. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ما باشید.

شیائومی طی بازه زمانی 3 ماهه اخیر یکی از فعال ترین کمپانی ها بوده و ضمن معرفی شیائومی می 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 از شیائومی ردمی کی 40 و پوکو ام 3 نیز رونمایی رسمی به عمل آورده تا جمع بهترین گوشی های چینی 2021 را از سوی خود کامل کند.

طی روزهای گذشته شایعات حول محور ردمی نوت 10 به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های شیائومی 2021 جریان دارد و پس از انتشار تصاویری از جعبه و پنل پشتی این محصول که بالطبع یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 است، حالا اطلاعاتی از سایر مشخصات فنی این محصول در دسترس قرار گرفته است.

افشای مهمترین اطلاعات شیائومی ردمی نوت 10

بر این اساس ردمی نوت 10 در نسخه معمولی خود با اسنپدراگون 678 و بر پایه معماری 11 نانومتری ساخته خواهد شد. واحد پردازنده مرکزی این تراشه دارای یک کلاستر دو هسته ای اورکلاک شده با فرکانس 2.2 گیگاهرتز می باشد.

بخش جذاب ردمی نوت 10 احتمالا باید مربوط به باتری باشد، جایی که ما با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی روبرو هستیم که از میانگین بازار ظرفیت بیشتری دارد و با توجه به ابعاد نمایشگر و احتمالا مدیریت مصرف باتری باید گفت با بکی از بهترین باتری گوشی 2021 مواجه هستیم. این باتری با فناوری شارژ سریع 33 وات شارژ می شود.

افشای مهمترین اطلاعات شیائومی ردمی نوت 10

این گوشی همچنین از یک نمایشگر 6.43 اینچی با پنل سوپر آمولد بهره مند است که این موضوع به تایید مدیرعامل شیائومی نیز رسیده است. این محصول همچنین دارای اسپیکر دوگانه نیز میباشد.

حالا باید دید محصول جدید شیائومی در مقابله با محصولات هم رده خود در فهرست بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های وان پلاس و بهترین گوشی های ال جی چه عملکردی به جا خواهد گذاشت. هنوز اطلاعات خاصی از سایر بخش های این محصول مانند دوربین نداریم و باید تا زمان رونمایی رسمی صبر کنیم.

در پایان توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین گوشی های تاشو، بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و ارزان ترین گوشی های 5G دنیا داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای مهمترین اطلاعات شیائومی ردمی نوت 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر