;
coinex

لنوو لژیون 2 پرو با اسنپدراگون 888 عرضه خواهد شد!

شاید تصور شما از برترین دستگاه های اندرویدی به چندین برند شناخته شده محدود باشد. حالا بخوانید از لنوو لژیون 2 پرو با 16 گیگابایت رم و اسنپدراگون 888.

برترین ذستگاه های اندرویدی الزاما بهترین گوشی های سامسونگ 2021 یا محصولات هوآوی، شیائومی و یا برخی برندهای تازه طرح شده نیستند. طی سالیان اخیر بسیاری از برندهای چینی رشد خوبی داشته اند و با ارائه محصولات با کیفیت توانسته اند تنوع بیشتری به دنیای اسمارتفون ها ببخشند.

همانطور که میدانید در حال حاضر در فهرست بهترین گوشی های 2021، در بخش اندرویدی آن ما با محصولات شاخصی از کمپانی های چینی از جمله بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس مواجهیم که همه آنها را به عنوان بهترین گوشی های چینی 2021 میشناسیم.

اما برندهای چینی کم تعداد نیستند. فارغ از بهترین گوشی های موتورولا که به عنوان زیربرندی تحت مالکیت لنوو به بازار عرضه میشوند، لنوو قصد دارد از سری جددی لژیون نیز رونمایی کند.

لنوو لژیون 2 پرو با اسنپدراگون 888 عرضه خواهد شد

لنوو مدتی است که در عرصه گوشی های هوشمند نیز فعالیت میکند. اگرچه معمولا این کمپانی را با برخی از بهترین لپ تاپ های 2021 میشناسیم، اما باید بدانید در حوزه اسمارتفون ها  حداقل در مورد بهترین گوشی های میان رده 2021 چندان بد عمل نکرده و توانسته بخشی از سهم بهترین گوشی های سری M سامسونگ و بهترین گوشی های ال جی را به خود اختصاص دهد.

حالا اما اطلاعاتی از لژیون 2 پرو به عنوان محصول قدرتمند این کمپانی در دست داریم که حکایت از تجهیز آن به برترین پردازنده حال حاضر کوالکام و 16 گیگابایت رم دارد. این محصول که جایگزین رسمی لژیون دوئل است و علاوه بر اسنپدراگون 888 از سیستم خنک کننده جدیدی بهره مند است که باعث بهبود عملکرد گوشی میشود.

لنوو لژیون 2 پرو با اسنپدراگون 888 عرضه خواهد شد!

این گوشی امروز با شماره مدل L70081 در پایگاه داده گیگ بنچ رویت شده است. بر اساس این اطلاعات که جزئیات آنرا در تصویر زیر میبینید این گوشی از 16 گیگابایت رم نیز بهره مند است.

این گوشی هوشمند در آزمون های گیگ بنچ و در بخش تک هسته ای امتیاز 1129 و در بخش چند هسته ای امتیاز 3763 را کسب کرده که رکورد مهمی در گیگ بنچ محسوب میشود. آنطور که در برخی منابع آمده این گوشی از نمایشگری با پنل آمولد با پشتیبانی از نرخ رفرش 144 هرتز بهره گیری میکند. حافظه داخلی آن از نوع UFS 3.1 و رم آن LPDDR5 است.

در حال حاضر به نظر میرسد نماینده لنوو در بخش بهترین گوشی های گیمینگ 2021 یکی از موفق ترین ها خواهد بود. در پایان توصیه میکنیم حتما نگاهی به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین باتری گوشی 2021، بهترین گوشی های 99 و بهترین گوشی های تاشو داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لنوو لژیون 2 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر